Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Lou staat bij de passport rij! En ik heb Dr al door het raam gezien :) hoera!
**Self Rescuing Princess**
bibi{T}

Re: Vrolijk!

Bericht door bibi{T} »

Veel plezier en geknuffel zo dan :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Hoelang blijft Lou?
Geniet van de positieve momenten.
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Lou blijft tot woensdagmiddag, om uur of drie weer door de duane. Zat net op de bank, Smorph knuffelde van links, Lou Dr benen op m'n schoot en de kat er tussen :) *i has à happy*
madeleine

Bericht door madeleine »

Yay voor vriendje met zonnebank op druilerige zondag.. en lekker ontbijt.. en lekker lang in bad ... mmm. Druilerige zondagen zijn de mooiste...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

He, weer een vrolijk berichtje van madeleine, bofferd.
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik ben vrolijk want het is niet uit tussen Zarath en mij. :static: Wat kunnen twee mensen die van elkaar houden toch ruzie maken... :frusty: Maar het gelukkig ook weer goed maken. :inluv:
Wever

Bericht door Wever »

Ik denk dat ik hier maar 'n abonnement ga nemen. De afgelopen dagen waren weliswaar hectisch, maar gewoon een overkill aan FUNNNNNN!!!!

-woensdagavond: op een BBQ in Brussel geweest. Voor het eerst echt een relaxte groep kinkers gevonden in België. Als extra bonus: de dame met wie ik al een tijdje aan het pb/mailen was blijkt gewoon even leuk in het echt als op mail te zijn.
-donderdag: nationale feestdag, dus vrijaf...en 'n ideale gelegenheid om Boefje te zien. Dat zou op zich al goed zijn (ey! het is Boefje!)...maar ook haar energie begint toe te nemen. Ze heeft me gebeten. :inluv:
-vrijdag: verminderde bezetting op het werk, maar verhuizing van werkplek (die al van begin de maand vooruitgeschoven werd) was een feit: ik heb nu samen met m'n collega een eigen kamer! En ik kom goed met die kerel overeen!!! :banana:
-zaterdag: housewarming party bij Skaoot. Leuke mensjes. Gezelligheid. noms. Drank. Diepgaande gesprekken. 'n übermegahyperhardcore masochist (of misschien net niet: Skaoot's broer z'n pijngrens is off the charts). Meer noms. Drank. Leuke zetels. Kunnen blijven crashen.
-zondag: afspraakje met dame van woensdag. Klik die al zo goed lag bij eerste contact blijkt gewoon ERG goed te zijn. Praten, caféetje doen, meer praten en...WTF? Ik was helemaal niet van plan om haar m'n thuis te laten zien (mijn kamer was niet eens opgeruimd!!!). En ineens had ik 'n lekker in space nagenietende vrouw in handen. Ik bedoel...zoiets gebeurt toch niet? :shock:

...en we willen opnieuw afspreken.

:smiley_panic:

Nee, niet omdat ik daar problemen mee heb. Maar omdat dat pas VRIJDAG kan. Daar zitten nog MAANDAG, DINSDAG, WOENSDAG, DONDERDAG en een groot gedeelte van VRIJDAG tussen...een EEUWIGHEID met andere woorden.

Nee, ik ben niet verliefd hoor. Absoluut niet. Die kerel in de spiegel kijkt misschien een beetje :inluv: , maar die spreekt niet voor mij. Ik doe niet aan hard van stapel lopen. Heus.

*knuffelt skaoot*
het lijkt misschien wat extra stom dat ze d'r niet bij kon zijn op je housewarming, maar achteraf gezien is dat denk ik veel beter. Zo'n hele middag intiem samen zijn was gewoon veel beter qua contact dan 'n drukke WS-meet (al waren er natuurlijk geen noms).

Anyway...yeeey voor mij. Afbeelding En m'n kersverse vriendinnetje.

(die ik hopelijk snel wat kan porren om meer te posten :) ).
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

:cheer: voor wever!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

go weverrrrrr!!! :static:
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Yay voor Wever indeed! Woooot!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
nijntje

Bericht door nijntje »

Go Wever, wat leuk!!
kitten

Bericht door kitten »

Gefeliciteerd Wever!

Maareh... Porren om meeR te posten? Ze post al mee op WS? *nieuwsgierig is!* :biggrin:
DomBosch

Bericht door DomBosch »

mooi man wever! :static:
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

:kiss: het is je gegunt man!
Plaats reactie