Het groot trigger-topic
- JJV
Re: Het groot trigger-topic
hmnee. ze was getriggert en legde'r borsten op boudewijns schouders...
had even beeld
had even beeld
~\v/~
- eireann
- Site Admin
dat was tante julia 
Ogen zijn ook goede triggers idd, en ik snap waarom chippie die van DD lastig vindt

Ogen zijn ook goede triggers idd, en ik snap waarom chippie die van DD lastig vindt

**Self Rescuing Princess**
- pluis
Grappig, dat heb ik dus niet. Ik zie altijd pretlichtjes. Wordt er hoogstens wat speels van.. Maar misschien heeft ie ' de blik' wel gewoon nooit op me getest.
(halve forum heeft ineens n mening over D-D zn ogen, heeft die man daar wel om gevraagd? :p)
Zit me trouwens ook erg af te vragen hoe erg je jezelf kunt opstoken om ergens op te triggeren.. Klinkt misschien erg cynisch, maar ik geloof dat graag getriggered willen worden behoorlijk bijdraagt aan de heftigheid van de trigger.. Lastig als je graag wilt maar t eigenlijk niet ' kan' of ' mag'. Beetje t ' protect me from what I want', wat dan weer een heel subbig iets is.
(halve forum heeft ineens n mening over D-D zn ogen, heeft die man daar wel om gevraagd? :p)
Zit me trouwens ook erg af te vragen hoe erg je jezelf kunt opstoken om ergens op te triggeren.. Klinkt misschien erg cynisch, maar ik geloof dat graag getriggered willen worden behoorlijk bijdraagt aan de heftigheid van de trigger.. Lastig als je graag wilt maar t eigenlijk niet ' kan' of ' mag'. Beetje t ' protect me from what I want', wat dan weer een heel subbig iets is.
- kitten
Ik héb het bij DD wel gezien, maar niet afgelopen kampeermeet. Het is deels intentie van de D(D) en deels ook wel het getriggerd willen worden wat de heftigheid van de trigger beïnvloed. Als DD er echt voor gegaan was, was ik echt wel getriggerd geraakt, maar er waren momenten in het verleden dat ik van de blik die ik afgelopen weekend kreeg al weke knieën had gehad en dat gebeurde nu niet. Dat ligt 100% aan mijn kant, mijn stemming en mijn situatie.
Een major trigger voor mij is strijd!
verbale woordenstrijd of fysieke strijd, het liefst beiden tegelijk....intelectuele spelletjes en woordgrappen, sarcastische opmerkingen over en weer, proberen elkaar te slim af te zijn, communicatie die alleen nog maar begrepen word door hem en mij, en misschien niet eens meer letterlijk uit woorden of zinnen bestaat.
Flitsende oneliners die me week maken, de intonatie van een stem, een blik van verstandhouding..zucht...( alleeen al van het opschrijven raak ik lichtelijk oververhit
)
Vandaar dat onderstaande regels grammaticaal niet meer helemaal lekker lopen...
Dwang, gedwongen worden, uitgedaagd worden, allemaal elementen van strijd die me triggeren,alles bevechten van hart tot hart enneh alleen vechten om te winnen!
Vermoeiend maar leuk!
verbale woordenstrijd of fysieke strijd, het liefst beiden tegelijk....intelectuele spelletjes en woordgrappen, sarcastische opmerkingen over en weer, proberen elkaar te slim af te zijn, communicatie die alleen nog maar begrepen word door hem en mij, en misschien niet eens meer letterlijk uit woorden of zinnen bestaat.
Flitsende oneliners die me week maken, de intonatie van een stem, een blik van verstandhouding..zucht...( alleeen al van het opschrijven raak ik lichtelijk oververhit

Vandaar dat onderstaande regels grammaticaal niet meer helemaal lekker lopen...
Dwang, gedwongen worden, uitgedaagd worden, allemaal elementen van strijd die me triggeren,alles bevechten van hart tot hart enneh alleen vechten om te winnen!
Vermoeiend maar leuk!
Leuk topic pluis!
En euhm, ik ben heel erg cliche denk ik, want aankijken/staren en haren trekken zijn wel hele belangrijke triggers. Maar ik herken ook wel een beetje wat kitten schrijft, dat je eigen mindset er ook mee te maken heeft. Als ik heel veel aan m'n hoofd heb dan wordt ik minder makkelijk getriggerd. Vaak lukt het dan uiteindelijk nog wel, maar dan duurt het gewoon langer. En er zijn ook wel eens momenten dat mijn hoofd zodanig niet naar spelen staat dat ik het echt niet opmerk dat er gekeken wordt.
Enne, ik vind het wel leuk om alle meningen over de ogen van D-D te lezen hoor.
En euhm, ik ben heel erg cliche denk ik, want aankijken/staren en haren trekken zijn wel hele belangrijke triggers. Maar ik herken ook wel een beetje wat kitten schrijft, dat je eigen mindset er ook mee te maken heeft. Als ik heel veel aan m'n hoofd heb dan wordt ik minder makkelijk getriggerd. Vaak lukt het dan uiteindelijk nog wel, maar dan duurt het gewoon langer. En er zijn ook wel eens momenten dat mijn hoofd zodanig niet naar spelen staat dat ik het echt niet opmerk dat er gekeken wordt.

Enne, ik vind het wel leuk om alle meningen over de ogen van D-D te lezen hoor.

- eireann
- Site Admin
oh ehm, volgens mij is veel ws-en ook een trigger. Of gewoon 'er mee bezig zijn'
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Zeker waar! Ik was op een gegeven moment zo depri van hier meelezen en chatten en vssm enzo bezoeken zonder dat ik er zelf wat mee kon, dat ik gewoon een poos ben weggebleven van alles wat met mijn sm-leven te maken had.
Uiteindelijk kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan, en ben ik er weer vrolijk ingedoken, maar het kan dus wel degelijk een enorme trigger zijn.
(Die zelfs frustrerend kan gaan werken)
Uiteindelijk kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan, en ben ik er weer vrolijk ingedoken, maar het kan dus wel degelijk een enorme trigger zijn.
(Die zelfs frustrerend kan gaan werken)
MILF 

Als sub: aan haren getrokken worden, iets heel scherps over mn rug krassen (mes, scherpe nagels, prikding), de blik, bondage of stevig vastgeworsteld zitten (is zo echt meer onderdanige subbigheid die dan gestimuleerd wordt, tot rust komen)
Als dominante: puppy-eyes, oprechte verspreking van subje (niet zo van oww ik wil geslagen dus ik laat iets vallen, wel zo shit dit kan ze ECHT tegen me gebruiken), rellen met respect.
Als dominante: puppy-eyes, oprechte verspreking van subje (niet zo van oww ik wil geslagen dus ik laat iets vallen, wel zo shit dit kan ze ECHT tegen me gebruiken), rellen met respect.
scherpe dingen op mijn rug of in het kruis... stevig bij de haren gepakt worden, hoofd achterover trekken.. en wel meer van dat soort 'normale' dingen denk ik. Maar ook Mr's dreigen me in a 'dam achter de ramen te zetten, dat soort dingen....
-
'k Was d'r een vergeten! Bijten!
Woei!
Woei!
Als sub:
-aan mijn haren voortgesleept worden (gewoon 'aan de haren getrokken worden' begint wat te minderen)
-die Blik
-aan mijn tepels getrokken worden
-ontneming van zintuigen (heb zo'n rubbermasker, en daarvan kan ik het waarschijnlijk niet eens tegenhouden)
-gecollared en aan de leiband gehouden worden
Als D is het veel lastiger te zeggen (voornamelijk wegens gebrekkige ervaring). An sich vind ik tegensputteren gevolgd door overgave gewoon
. Alleen komt er veel bij kijken, want op voorhand weet je nooit 100% zeker dat je wel de juiste beslissing voor de ander maakt...of dat de sub het wel gaat accepteren.
-aan mijn haren voortgesleept worden (gewoon 'aan de haren getrokken worden' begint wat te minderen)
-die Blik
-aan mijn tepels getrokken worden
-ontneming van zintuigen (heb zo'n rubbermasker, en daarvan kan ik het waarschijnlijk niet eens tegenhouden)
-gecollared en aan de leiband gehouden worden
Als D is het veel lastiger te zeggen (voornamelijk wegens gebrekkige ervaring). An sich vind ik tegensputteren gevolgd door overgave gewoon

- Dominus-D
Euh nee.........pluis schreef: halve forum heeft ineens n mening over D-D zn ogen, heeft die man daar wel om gevraagd? :p)
Maar dat neemt niet weg dat het wel leuk is om te lezen.
Het is alleen niet iets wat ik bewust doe, het is een reaktie op mensen die opstandig zijn of zo. En dan is het voor de hand liggend dat een chip die graag een beetje dwars ligt iemand is waar ik "zo" op reageer.
Maar even terug op het onderwerp, ik vindt het redelijk moeilijk te omschrijven wat mijn triggers zijn. Het is een gevoel en dat is bijna niet in een hokje te stoppen, op de een of andere manier is het er gewoon ineens. Alsof mijn huid niet groot genoeg is en op die momenten kan ik de wereld ook gewoon aan.
- pluis
Oh, dus ik heb t gewoon nooit gezien omdat ik zo volgzaam en niet-opstandig ben 
Is dat t.
(Da's dan weer n trigger van mij.. Voorzetje zien en m direct in moeten koppen)

Is dat t.
(Da's dan weer n trigger van mij.. Voorzetje zien en m direct in moeten koppen)
- kitten
Deze quote, nijn?