vriend op internet zien met foto's betaalde sessie
vriend op internet zien met foto's betaalde sessie
Nou ben ik niet extreem onervaren, maar was mijn nieuwe vriendje eens aan het googelen en kwam via via via via uit op een site van een club voor betaalde bdsm sessies waar hij ook foto's heeft laten maken (welliswaar getracht onherkenbaar te blijven maar niet gelukt dus) van sessies met 2 vrouwen die hem domineren waar hij dus grof geld voor betaald...Blijkt hij ook al meerdere malen geweest te zijn. Ligt 't nou aan mij of is dat een ranzig idee?? Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet (oke, is in het verleden enzo, maar dan nog). Iemand ervaring mee of tips voor? Alvast bedankt!!!
- kitten
Re: vriend op internet zien met foto's betaalde sessie
Dus hij heeft 2 prodommes betaald voor een sessie en die hebben zonder zijn toestemming foto's genomen en deze nu ook gepubliceerd? Lijkt me dat je daar wel een zaak van kunt maken ja... Waarom zei hij destijds niet meteen dat ze moesten ophouden ipv 'proberen onherkenbaar te blijven"?
Ik denk niet dat iemand anders voor je kan bepalen of iets ranzig is of niet.
Waar denk je dan aan? Aan het feit dat je vriendje door 2 mrssen onder handen is genomen?
Of dat hij daarvoor betaalt? Of dat je daarvan foto's op internet vindt?
Praat er in ieder geval met je vriend over.
Waar denk je dan aan? Aan het feit dat je vriendje door 2 mrssen onder handen is genomen?
Of dat hij daarvoor betaalt? Of dat je daarvan foto's op internet vindt?
Praat er in ieder geval met je vriend over.
- kitten
Oh. Ah. Ik las het verkeerd...
Ja, daar heb ik ervaring mee. Maar ik denk dat je aan mij niet zoveel hebt, want ik zit er echt totaal niet mee...
Wat stoort je er aan?
Ja, daar heb ik ervaring mee. Maar ik denk dat je aan mij niet zoveel hebt, want ik zit er echt totaal niet mee...
Wat stoort je er aan?
Tsja, ik vraag me ook af wat me eraan stoort. Vond het vooral nogal confronterend omdat ik niet zo ervaren ben. En dat hij ervoor betaald (heeft). En dat het zo duur is en hij er meerdere malen voor betaald heeft. en het 2 hele mooie meiden waren haha!). Ga het ook zeker bespreken en dan niet op een vervelende manier, maar vind het wel vreemd. Net als wanneer je vriendje prostituees bezoekt ofzo, zo voelt het.
- kitten
Nou ja... Dat *is* feitelijk ook zo, hij heeft prostituees bezocht.
Maar het was voor hij jou kende, om een behoefte te bevredigen. Maar om jou een hart onder de riem te steken: iemand die je persoonlijk domineert, omdat ze je WIL domineren en om je geeft/van je houdt is duizend maal leuker/fijner/intenser dan iemand die je domineert omdat je haar ervoor betaalt. Dus laat je niet onzeker maken: ze zijn geen match voor jou, 'the real thing'. 

Geen ervaring mee in de zin van betaalde bdsm/seks. Maar ja, ik weet ook niet alles en mij wordt vast ook niet alles verteld....
Ik kan je gevoel wel begrijpen. Het is, zoals eerder geschreven, vooral goed om erover te praten met elkaar. Hoe lastig dat soms ook is.
Weet dat ik soms dingen heb gehoord over het verleden die mij ook wel even hebben doen slikken. Bij mij ook een bepaald, niet positief, gevoel gaven. En ook de onzekerheid wordt ik daarmee vergeleken en ben ik wel 'goed' genoeg...
Maar wat was, was... En als ik een goed gevoel heb in het hier en nu. Ach, laat het verleden dan voor wat het was. Let it be! Er is niets meer aan te veranderen. En als nu voor mij wordt gekozen, ach.... Geeft ook wel een heel goed gevoel.
Lieve groet,
musje
Ik kan je gevoel wel begrijpen. Het is, zoals eerder geschreven, vooral goed om erover te praten met elkaar. Hoe lastig dat soms ook is.
Weet dat ik soms dingen heb gehoord over het verleden die mij ook wel even hebben doen slikken. Bij mij ook een bepaald, niet positief, gevoel gaven. En ook de onzekerheid wordt ik daarmee vergeleken en ben ik wel 'goed' genoeg...
Maar wat was, was... En als ik een goed gevoel heb in het hier en nu. Ach, laat het verleden dan voor wat het was. Let it be! Er is niets meer aan te veranderen. En als nu voor mij wordt gekozen, ach.... Geeft ook wel een heel goed gevoel.
Lieve groet,
musje
Precies!kitten schreef:Nou ja... Dat *is* feitelijk ook zo, hij heeft prostituees bezocht.Maar het was voor hij jou kende, om een behoefte te bevredigen.
Maar, wat is/was de reden voor jou om 'm te googlen?? Geen/onvoldoende vertrouwen in je nieuwe vriendje?
Ik denk dat je dit punt wat onderschat. We hebben allemaal onze jeugdzondes. Het zegt nog niet iets over hoe hij NU in het leven staat. En het kan best zijn dat je hem herinnert aan een periode die hij wil proberen te vergeten*. Een beetje alsof iemand je zou zeggen "nou...moet je nu eens kijken wat ik in je dagboek van 5 jaar terug heb gelezen. Je schreef toen...".mizz schreef:(oke, is in het verleden enzo, maar dan nog)
Dat daargelaten...best veel mannen bezoeken hoeren. Binnen de BDSM is dat niet zo anders. En als je geen partner hebt...tja, waarom niet? (ik ga er hier wel van uit dat dat is voordat 'ie je kende).
Het lijkt me ook dat je je onbewust probeert te spiegelen aan die foto's. Maar dat hoeft helemaal niet. Je hoeft niet ervaren te zijn, je hoeft niet zo mooi te zijn als die meiden op de foto en je hoeft er geen geld voor te vragen. Je kan het zelfs zien als dat hij jou kiest boven die 2 bimbo's (en wie is er dan de mooiste?

*een beetje gelijkaardig: ik heb olleke leren kennen als een lieve, leuke meid. Op gegeven moment gaf ze me haar blog van enige jaren terug, en daaruit kon ik haar karakter totaal niet terugvinden.
- phedre
- Contacteer:
het staat je dus vooral tegen dat hij betaald aan bdsm heeft gedaan, maar waarom dan?
als je in nederland te weinig zon krijgt, koop je die dmv vakantie in het buitenland,..
als je in nederland te weinig sex/bdsm krijgt, koop je die dmv prostitutie...
niks mis met prostitutie, hoerenbezoek, betaalde bdsm.. vindt ik.
als je in nederland te weinig zon krijgt, koop je die dmv vakantie in het buitenland,..
als je in nederland te weinig sex/bdsm krijgt, koop je die dmv prostitutie...
niks mis met prostitutie, hoerenbezoek, betaalde bdsm.. vindt ik.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Fijn, al deze reacties, even weer met beide benen op de grond!! Het was voor mij vooral een 'even slikken' moment, inderdaad ook vergelijken met die 2 prachtige dames en dan de teksten die hij op de site had geschreven (forum). Ik twijfel nu ook of ik het uberhaupt ga bespreken, misschien wil ik niet meer weten of uit zijn mond horen hierover. Het is wel goed zo!! Nu maar hopen dat ik een beetje kan tippen aan die enorme riedel aan ervaringen die hij heeft en ik niet zo. Als ik m n tik op z'n billen geef denk ik al: o o, zou het wel genoeg zijn.
- Crownless
Tuurlijk. En anders, lees dit eens:
http://www.akashaweb.com/goodgirl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat je niet intimideren door dames die betaald worden om eruit te zien als de natte droom van (mannelijke) subjes. Jij bent awesome omdat je hem wilt domineren uit jezelf! En als jij vindt dat je hard/lang/vaak genoeg gemept hebt, dan is dat ook zo. Kan hij misschien wel zeggen dat ie meer had gewild, maar heej, hij is jouw subje nu. En als jij uitlegt dat je nog niet zo heftig bent als die uberdominas, dan snapt hij dat heus wel.
In dat opzicht zou ik er misschien wel over beginnen tegen hem. Niet verwijtend, maar een ikboodschap waarbij je vertelt wat het met je doet. Zo van 'heej lieverd, ik vond foto's van jou online met twee domina's en je zag eruit alsof je het naar je zin had/keisexy/alsof je het zwaar had/geil (verzin iets positiefs, maar als je echt niks positiefs kunt verzinnen, laat dat stuk dan weg). Maar nu ben ik wel een beetje onzeker, want ik kan in mijn eentje nooit tippen aan die twee dames. Soms vraag ik me af of ik wel heftig genoeg ben voor je.'.
Of zoiets. Gewoon hem laten weten dat het je een beetje onzeker maakt. Kan hij dat wegnemen, of kunnen jullie in ieder geval samen praten over waar jullie naar toe willen werken. En als ie slim is, bevestigt ie gewoon dat jij nu da bomb bent.
http://www.akashaweb.com/goodgirl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat je niet intimideren door dames die betaald worden om eruit te zien als de natte droom van (mannelijke) subjes. Jij bent awesome omdat je hem wilt domineren uit jezelf! En als jij vindt dat je hard/lang/vaak genoeg gemept hebt, dan is dat ook zo. Kan hij misschien wel zeggen dat ie meer had gewild, maar heej, hij is jouw subje nu. En als jij uitlegt dat je nog niet zo heftig bent als die uberdominas, dan snapt hij dat heus wel.
In dat opzicht zou ik er misschien wel over beginnen tegen hem. Niet verwijtend, maar een ikboodschap waarbij je vertelt wat het met je doet. Zo van 'heej lieverd, ik vond foto's van jou online met twee domina's en je zag eruit alsof je het naar je zin had/keisexy/alsof je het zwaar had/geil (verzin iets positiefs, maar als je echt niks positiefs kunt verzinnen, laat dat stuk dan weg). Maar nu ben ik wel een beetje onzeker, want ik kan in mijn eentje nooit tippen aan die twee dames. Soms vraag ik me af of ik wel heftig genoeg ben voor je.'.
Of zoiets. Gewoon hem laten weten dat het je een beetje onzeker maakt. Kan hij dat wegnemen, of kunnen jullie in ieder geval samen praten over waar jullie naar toe willen werken. En als ie slim is, bevestigt ie gewoon dat jij nu da bomb bent.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- JJV
misschien extra woord van .. aandacht
'die riedel' op t forum.. heeft ie onder invloed geschreven hè...
Zeker in dit wereldje willen spelverslagen nog al eens 'gekleurd' zijn; je wilt tenslotte in goed daglicht staan bij de dame / D
en qua 'krijgen'
zie die dames als 'ex'
hij's nu bij jou. niet meer bij hen
blijkbaar heb jij dus meer te bieden, of iets beters te bieden
'die riedel' op t forum.. heeft ie onder invloed geschreven hè...
Zeker in dit wereldje willen spelverslagen nog al eens 'gekleurd' zijn; je wilt tenslotte in goed daglicht staan bij de dame / D
en qua 'krijgen'
zie die dames als 'ex'
hij's nu bij jou. niet meer bij hen
blijkbaar heb jij dus meer te bieden, of iets beters te bieden
~\v/~
Waarom zijn die dames nou gelijk weer bimbo's?Wever schreef:Je kan het zelfs zien als dat hij jou kiest boven die 2 bimbo's (en wie is er dan de mooiste?).
- kitten
Waarom moet je nou weer zeiken als iemand gewoon een hart onder de riem gestoken krijgt?