Sabrina schreef:Bah, zo van 't vrolijk-topic hierheen... Romanticide is niet aangenomen :icon_sad:. Hij moet eerst z'n studie weer oppakken en daar goed mee bezig zijn, en dan willen ze 'm alsnog hebben, maar voor nu is hij niet aangenomen :icon_sad:.
Rot... maar... het is geen volledige nee, dat is dan wel weer positief
True . Hij mag in weze over een half jaar o.i.d. alsnog daar aan de slag, maar 't was zo leuk geweest als dat nu al had gekund... Maar een beetje mixed feelings dus. Blij dat ze 'm wel willen hebben, maar balen dat 't nu nog niet kan.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
m'n ierse dinnetje is drietig en als ik haar volgende week zie is het MET het vriendje waar ze nu drietig om is... dus even lekker kletsen kan dan pas op zondag....
ziekjes (enorm verkouden, hoofdpijn en die enorme nachtrust van afgelopen nacht hielp ook niet echt) .. ik overweeg zelfs het feestje van vanavond af te haken
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."