reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Plaats reactie
Wever

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Wever »

Gezien het aantal vrouwen die iemand die jonger dan hen is niet als Dominant kunnen zien schat ik eigenlijk dat D's hun leeftijd eerder hoger gaan inschatten dan lager.

Anyway...enkele weken terug zocht ik dit topic maar kon't niet terugvinden. Vandaar even wat verlaat copy-pasten vanuit samarium:
Eindelijk! Ik heb er ook eentje!!! :banana:

Op fetlife:

eentje met een Engelse nicknaam van het soort iamlookingforsomeonetoworship (niet de echte nick):

Hi sir ....I am real time slave,seeking a real time Master to worship with my whole body and i am slave with no limits and i am looking for that honest Master to serve ,If you really care to move forward you can email me <yahoo e-mail> ,We can share more pics and get to know more about ourselves

Eindelijk een kans om mijn eigen leuke replies te sturen... :mrgreen:

You like honesty? Sure...

I don't believe a word of it. You have an empty profile, just a single picture of yourself and you speak English when we're both from Dutch territory.

Prove me wrong by sending in something that tells you about YOU and not like someone planning a money scam. And in Dutch.

Cheers,

Wever

Benieuwd of ze nog iets van zich gaat laten horen. :lol:
(en verder verloop)
Nou...mijn conversatie is als volgt verder verlopen:
(via pm's op fetlife, dus)

zij:
i am from japan but live in holland .. i do not know how to fix my profile .. is that a crime sir...?

ik:
Pretty much. No friends, no references, no nothing. How am I to believe you?

And in fact...why do you want to serve me, for that matter?

zij:
am not saying i will serve you but if you are worlthy to be serve i will serve you but let get to know each other my yahoo im is <zelfde e-mail als eerder>

ik:
Not a chance.

Goodbye.

zij:
good luck sir

Sindsdien niets meer gehoord. Ik was waarschijnlijk niet 'worlthy' genoeg. :lol:
Crownless

Bericht door Crownless »

Mijn eerste echte! Of ben jij het stiekem, ruby *kijkt achterdochtig*
My name is <gecensureerd> and I am an Architect from Nottingham in the UK.

I am looking for a new sub... someone I can indulge my whims on and take to clubs with me.

I only joined this site today but I would be happy to send you pics if you are interested.

Also I will be in Amsterdam on the 29, 30 and 21st of this month.

I like to play very Dom and use allot of toys, restraints and thingsssss.....!!!!

Hope to hear from you soon,

<gecensureerd> x
.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

:schater: Nee, ik was het echt niet!
Grappig dat je denkt dat ik het was, die ene die ik je toen gestuurd heb was toch overduidelijk over the top? En mijn naam stond erbij als afzender!

Je hebt je eerste te pakken! :banana:
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Ah wie houdt er nou niet van thingsssss.....!!!! :mrgreen:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Nu ik hier toch ben....ik heb een week of twee geleden een contactadvertentie op FL geplaatst. Een serieuze wel te verstaan.
Spannend, eng,spannend,eng :smiley_panic:

Nu heb ik veel lieve bemoedigende reacties gekregen, waarvoor dank, maar bar weinig echte reacties :nopompom:

Er was echter één iemand die er uit sprong in zijn reactie en met die persoon heb ik dan ook verder contact gelegd.
Lang verhaal kort: We hebben elkaar ontmoet, was leuk, zijn wat gaan drinken, was leuk, zijn wat gaan eten, was leuk, zijn naar zijn huis gegaan, was leuk, yadayada.

En ja, ik heb de eerste date meteen seks met hem gehad omdat ik daar erg veel zin in had en omdat het goed voelde.
De avond eindigde wat vreemd, want nog geen vijf minuten na de seks stond ik buiten in mijn eentje op de tram te wachten naar het station, diep beledigd door een onhandige opmerking die hij gemaakt had.

Nu is het zo dat we voor de bewuste date, mailtjes uitwisselden, en af en toe wat smste met elkaar. En ja hoor...zucht...cliche der cliches....sinds die bewuste date hoor ik nauwelijks iets van hem.
Er komen twee regelige nietszeggende mailtjes mijn kant op waarin hij wel nog even zegt dat hij me graag beter wil leren kennen, maar verder staat er niets substancieels in die mailtjes.

Er is geen dialoog of gesprek gaande, geen smsjes, geen aanknopingspunten of vragen of persoonlijke dingen in de karige mailtjes.
Ja, hij is single, en nee, hij heeft geen relatie.

Is het echt zo anno 2011 dat je niet met iemand naar bed moet gaan op de eerste date omdat iemand dan plotsklaps zijn interesse verliest?

Zijn excusus is dat hij het te druk heeft om te mailen en dat hij een druk sociaal leven heeft, waarbij hij mij verzekerd van het feit dat hij me echt, echt, beter wil leren kennen?

Wat heb ik nou weer aan mijn broek hangen? Bleeeeghhhhh, ik heb soms zoooo ontzettend genoeg van (internet) daten.
kitten

Bericht door kitten »

Weet je wat het is... Of je nu sex hebt op een 1e date of niet, de klik kan tegenvallen. Lullige is alleen, dat als je sex hebt gehad, de afwijzing persoonlijker wordt en nog lulliger aanvoelt. Zeker als de persoon in kwestie niet durft af te wijzen, maar in plaats daarvan de boot af houdt tot je opgeeft. Heel lullig, maar zie het als wat het is: ZIJN zwakte. Niet de jouwe. Blijf niet te lang trekken. Dan maar niet. Als hij toch interesse heeft, komt ie ook wel als je er geen energie meer in steekt.
leonietje

Bericht door leonietje »

ik vind dat ook heel erg stom dat er via internet geen fatsoenlijk gesprek met een vent te houden is zonder dat ze aansturen op seks, bdsm en seks, en ohja ook nog seks en had ik seks al genoemd? En als je dan over iets anders begint gaat dat 2 mailtjes goed en dan moet er alweer een opmerking over seks of bdsm gemaakt worden. Dat alleen houd me al tegen om te gaan daten. Ik ben niet tegen seks op een eerste date... het is me ook wel eens gebeurd. Maar ik wil vooral vriendinnetje van iemand worden, ik wil iemand die oprecht interesse in mij heeft en ik wil niet alleen maar goed zijn voor de seks. Blegh
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ja, je hebt gelijk. Ik ben al gestopt met trekken. ( staat er heel vreemd en dubbelzinnig zo) Ik stop voor altijd met trekken :mrgreen:

zucht....zeg dan gewoon dat je het leuk vond maar verder niets, is ook goed namelijk, nee, daar ga ik niet van over de zeik, en nee, daar word ik ook niet boos van, en ja, ik waardeer directheid.

Bedankt voor je reactie Kitten.

Edit: Leonietje, precies! En ik praat bijna nooit via de mail over seks of BDSM, buiten wat algemene vragen om dan.
nijntje

Bericht door nijntje »

Maar het HOEFT niet altijd verkeerd uit te pakken... Daten via Internet.... *wijst naar nieuw vriendje*
madeleine

Bericht door madeleine »

Wat nijntje zegt. En soms maak je hele grappige dingen mee en soms doet het zeer. Het is net als met een heleboel dingen ff puzzelen TOT je een manier van daten hebt gevonden die bij je past... knuffel.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
skaoot

Bericht door skaoot »

Had ik deze al gedeeld? Tijdje terug op FL gekregen (van iemand die ik al eerder op vriendelijke wijze had afgewezen, oa. omdat meer dan 2x zo oud voor mij toch echt te oud is)

"Hi,

am awesome...find out..

charles"
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

meer woorden zijn niet nodig, toch? :)
colet

Bericht door colet »

Volgens mij is er gewoon geen goede manier.
Snel afspreken kan verkeerd vallen, wat langer wachten voor je wil afspreken kan verkeerd vallen.

Ik vind de tip van leonietje wel handig, dat het om jou moet gaan, dus dat je liever niet over BDSM of seks praat. Toch is dat voor mij ook een belangrijk punt. En dus heb ik het er wel degelijk over.
En dan scheelt het heus wel in welke mate, hoor! En wensen, fantasien delen dat soort dingen doe ik niet meer.
Dat is voorbehouden aan een speciaal iemand. Als die persoon dat blijkt te zijn, dan komt dat dus nog wel.

Verder vind ik internetdaten of sowieso iemand ontmoeten een crime.
JJV

Bericht door JJV »

volgens mij moeten we hier snel bij zijn..

Afbeelding
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

m/v? :P
Plaats reactie