bondage dunne touwtjes

Gesloten
happyclappy

bondage dunne touwtjes

Bericht door happyclappy »

Hoi forummensjes :grin_ani:

Ik zou graag een bondage met dunnere touwtjes ondergaan. ( als een soort van "rollade" zeg maar) Heeft iemand voor mij een linkje naar een filmpje, site, of gewoon informatie, tips, adviezen etc.? Ik zou er erg blij mee zijn. :static:
JJV

Re: bondage dunne touwtjes

Bericht door JJV »

hmz.. ik heb wel eens iets met visdraad gezien.. maar zo even geen plaatjes/filmpjes over

beetje.. weird en mogelijk gevaarlijk
maar eh
tja

google eens op fishingline bondage ofzo? krijg ik wel wat hits mee in ieder geval
~\v/~
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik heb wel eens wat voorbeelden gezien van bondage met dunne touwtjes, maar dat was vooral in het gezicht. En nog wat andere dingen die erg gemeen waren :mrgreen: Er werd gewoon van dat dunne (hennep?) paktouw voor gebruikt.
Ik kan me herinneren dat het minimal bondage werd genoemd. En zelf zoek ik hier ook meer informatie over :)
happyclappy

Bericht door happyclappy »

jaaaaaaaaaaaaaaaaa cmeermin, dat bedoel ik.....Ik probeerde net een linkje te plaatsen maar nu is mijn hele bericht ineens weg? Maar dat geeft niet ik ga stug door gewoon :smiley_panic: Want ik wilde daar graag een bondage mee, want ik houd van strak en pijnlijk.....en mijn Meester vind die striemen die dan achterblijven heel mooi. En ik dacht euhj.....das un win/win-situatie dan? Maar ik wilde eerst weten of het veilig zou zijn want eigenlijk weet Hij nog niks van mijn plannetjes? En ik dacht als ik veel informatie heb kan ik Hem mischien beter overtuigen? :hypocrite: :hypocrite:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik vraag me ook af hoe veilig dat is. Het lijkt me dat je dan sneller dingen afknelt...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Bericht door Guilty »

Hoe dunner het touwtje hoe meer druk er op een klein stukje lichaam komt, dus hoe eerder je een zenuwbesxchadiging oploopt. Voor een sierbondage moet het wel kunnen als je goed oplet, maar ik zou er zeker geen (gedeeltelijk) suspensionwerk mee doen. En bij voorkeur met iemand die er echt verstand van heeft.
Gesloten