vriend op internet zien met foto's betaalde sessie

Gilraen^

Re: vriend op internet zien met foto's betaalde sessie

Bericht door Gilraen^ »

dubbele post
Laatst gewijzigd door Gilraen^ op 13 aug 2011, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Best wel eens met Marijke hierin. Al denk ik dat die verwoording van bimbo hier ook meer staat voor dat gevoel van moeite hebben met, dan dat degene in kwestie echt een bimbo is.
Guilty

Bericht door Guilty »

Marijke schreef: Je kunt moeite hebben met de exen van je partners, je kunt moeite hebben met het idee van je partner die het met een prostituee doet, zonder dat een van die vrouwen een negatief label op geplakt moet krijgen.
Sterker nog, door die vrouwen als bimbo te bestempelen, verplaats je mi. een deel van de verantwoordelijkheid naar die vrouwen, terwijl het doorgaans toch echt vriendlief zelf is die naar de hoeren is gegaan. Idem voor exen. Natuurlijk viel je vriend niet echt op die bimbo, dat was gewoon een slettebak die je vriend met seks verleid heeft. Yeah, right.
kitten

Bericht door kitten »

Ik denk dat jullie het allemaal iets te serieus opvatten. Lighten up. Wat Gilraen zegt: die verwoording van bimbo staat hier ook meer voor dat gevoel van moeite hebben met, dan dat degene in kwestie echt een bimbo is.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

kitten schreef:Ik denk dat jullie het allemaal iets te serieus opvatten. Lighten up. Wat Gilraen zegt: die verwoording van bimbo staat hier ook meer voor dat gevoel van moeite hebben met, dan dat degene in kwestie echt een bimbo is.
+1! :) Sterker nog, vaak ken je die vrouwen niet eens. Maar het gevoel erbij is wel duidelijk.
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

juffie schreef:
kitten schreef:Ik denk dat jullie het allemaal iets te serieus opvatten. Lighten up. Wat Gilraen zegt: die verwoording van bimbo staat hier ook meer voor dat gevoel van moeite hebben met, dan dat degene in kwestie echt een bimbo is.
+1! :) Sterker nog, vaak ken je die vrouwen niet eens. Maar het gevoel erbij is wel duidelijk.
Yup, dat dus. Ik ken één van de ex-bedpartners van Romanticide en da's een hele toffe meid, maar hell, ik moet er niet bij stilstaan dat hij seks heeft gehad met haar. Kan iedereen wel belachelijk vinden, maar 't is mijn Vriendje, en wat in 't verleden gebeurd is qua seks, triggert bij mij jaloezie. Ga ik me niet voor schamen, dat is gewoon zo. Dus noem ik ze wel grappend bimbo's, ja.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Mizz, misschien voel je je er niet prettig bij omdat hij je het niet gewoon zelf verteld heeft, maar dat jij erachter kwam door die foto's? Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als je het onderwerp aansnijd. Misschien is het een idee dat je iets over jezelf verteld wat hij nog niet over je weet en hem dan te vragen of hij ook nog dingen heeft die hij jou nog niet verteld hebt? Sterkte er mee iig!

Het kan mij niet zo veel schelen wat Mack gedaan heeft en doet, maar ik hoor het liever gewoon van hem dan dat ik het via via zou horen of via via er achter zou komen. En zijn ex-vriendinnen en speelpartners die ik ontmoet heb, daar kan ik het prima tot erg goed mee vinden, van het bimbo-verhaal snap ik eigenliujk niets.

Oh en verder, ben ik natuurlijk ook benieuwd naar de foto's ;)
Gesloten