Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Wever

Re: Vrolijk!

Bericht door Wever »

Ik kom hier ook even melden dat ik megahappygelukkigvrolijk ben. :)

-werk is nog steeds 'teh awesome'. Is wel hectisch, maar het is vééél beter dan wat WS te zitten refreshen in de hoop niet dood te gaan van verveling
-gaat nog altijd prima met olleke. Ze wordt alsmaar leuker naarmate ik 'r beter leer kennen. :inluv:
-zowel mijn broer als neefje hebben de dodentocht uitgelopen (=100 km in 24 uur). Allebei met goede tijden, zelfs.
ik krijg zelfs zin om volgend jaar mee te doen.
-straks naar enkele leuke vrienden die ik al te lang niet meer gezien heb
-...en morgen kennismaken met olleke's moeder en haar vele huisdieren.

:static:

O, en komende weekenden gaan we BDSM-feestjes afschuimen (next en de seanse meet). Nog even en ik kom vrije tijd te kort. :icon_biggrin:
kitten

Bericht door kitten »

:static: chell!
:static: Wever!
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Yay! Eindelijk weer een eigen laptopje! Lief oud, maar werkend beestje :static:

Feestje geven staat gepland (spam allurt! viewtopic.php?f=5&t=3308)
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Na vakantie met flink verminderde sex/martelpraktijken, nu weer flink onder handen genomen :static:
En T durft me steeds beter 'echt' pijn te doen (voorbij de comfort-zone van nog-lekker, richting angstig wegkruipen voor de volgende mep) :inluv:
Ik heb nu een dalmatier-patroon op mijn borsten van de scoubidou-zweep (dank aan degene die het idee hier ergens op de site gepost heeft!!! Een middagje freubelen voor 3 euro en we zijn 4 verschillende zweepjes rijker, binnenkort zal ik een fotootje posten)
En yay voor meppen op mijn rug! Dit vond ik eerst wat eng (en T ook ), maar het is mmmmmmmmmm
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De startdatum van de musical is bekend! Hoera! vanaf 29 augustus weer repeteren :)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Welke productie gaat het deze keer worden, anne?
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Gisteravond was leuk, OnTopmeet was gezellig, terras erna was gezellig, en met groepje bij iemand thuis nog doorgaan ook. Alleen resulteert om 05:45 naar bed gaan in totaal geen energie meer hebben vandaag....
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Arme skaoot! *geeft kussentje* Dan even een dagje helemaal niets doen?

En yay, ik ben ook vrolijk! Leuk weekend gehad! Vrijdag gegamed met Crownless & Bryan en de gele buttplug, zaterdag gegamed met een andere vriendin en nu tentamen leren... Maar zelfs het leren lijkt wel goed te gaan, dus ik heb er vertrouwen in!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

gele buttplug?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja inderdaad, gele buttplug, say what?!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Afbeelding

Er was ook een blauwe...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@bibi: "dank aan degene die het idee hier ergens op de site gepost heeft!!!" Graag gedaan, het is hier ook nog steeds een succesnummer.
@Sabrina: Kort samengevat: met anderen met een buttplug spelen geeft energie voor tentamen leren? (geintje, maar staat leuk)
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Grinnn Peter, zoiets ja :mrgreen:.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik heb een heel gaaf weekend gehad met lotus. Behalve spelletjes spelen zijn we ook nog naar Lacedup, Nijntjes tentoonstelling, musical 'we will rock you', sushi restaurant geweest. Hebben we twee foto sessies gedaan. Eén in (ex-sabrina) corset aan de gracht, en een wat kinkyer variant in het bos. Ik ben zo vrolijk geworden van dit weekend met mijn subje samen. En heb genoten van haar genieten.
Geniet van de positieve momenten.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hier ook vrolijk:):)
vrijdagavond naar de showboat geweest, was kadootje van twee vriendinnetjes om me mee te nemen, heerlijke avond gehad, daarna zaterdag op gemak dingen voorbereid voor s avonds en toen mijn verjaardag gevierd op de GBK38.. wederom een geweldige avond met een heleboel hele lieve mensen die allemaal speciaal voor mij waren gekomen:):):) Hele leuke en lieve en gemene kadootjes gehad, enorm verwend ook met aandacht en zo allemaal:):) Helemaal kapot aan eind van de avond, al mijn energie was echt compleet helemaal op, wat resulteerde in huilbui uiteraard en even een dipje, maar echt gewoon veroorzaakt door vermoeidheid. Vanmorgen op gemak met paar achterblijvers ontbeten en de boel opgeruimd. Daarna even uurtje alleen gezeten, even tot rust komen en toen naar huis gegaan, waar het zonnetje volop scheen, dus lekker in de zon gaan zitten en daar in slaap gevallen. Nu rozig en moe, maar zo'n heerlijk gevoel:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie