Vrolijk!
- Daantje
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Volgens mij moet ik voor volgende keer wat meer rekening houden met de planning. Ik vind het jammer dat ik niet ben gegaan als ik je zo enthousiast hoor zijn. Maar ik was ook doodmoe gisteravond.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Daantje
- Contacteer:
Gisteren heeft mijn moeder haar broers over mijn worstelingen verteld. Beide ooms accepteren het en hebben respect en bewondering voor mijn keuze er wat mee te doen.
- kitten
Hey, super joh!
- juffie
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Leuke reacties hier. 
Weet je, ondanks de beslommeringen, onvrede met mijn lichaam en andere dingen waar ik mij druk over maak. Voel ik mij gewoon goed, zit lekker in mijn vel en ben ik vrolijk.

Weet je, ondanks de beslommeringen, onvrede met mijn lichaam en andere dingen waar ik mij druk over maak. Voel ik mij gewoon goed, zit lekker in mijn vel en ben ik vrolijk.
- madeleine
- eireann
- Site Admin
Hele leuke dag gehad met goede vriendin (wij doen geen kadootjes meer, gaan dagjes met elkaar weg voor de verjaardag)
Eerst zwarte markt, en toen eten bij haar geboekte trouwlocatie. Was tof!
En ik heb alles nu in huis om zelf sushi te maken
Click for large view - Uploaded with Skitch
Eerst zwarte markt, en toen eten bij haar geboekte trouwlocatie. Was tof!
En ik heb alles nu in huis om zelf sushi te maken

**Self Rescuing Princess**
- kitten

- eireann
- Site Admin
Wij zijn vandaag naar de vssm zwolle geweest. Voor mij de eerste keer dus best wel een beetje eng maar het was leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. En nu moet ik eigenlijk gaan slapen maar ik zit nog veel te veel na te genieten
- Peter^
- Contacteer:
'vrolijk' is niet het goede woord. Mag 'trots' ook?
1. Vandaag in zwolle een ander 'lat' koppel ontmoet. Zij ook in Groningen, hij op hoogte utrecht-Arnhem.
Ik heb Hem een bondagedemo gegeven. Zij wist op zeker moment niet of ze mij met 'jij' of 'u' aan moest spreken en vroeg mij dat. Ik zei: "dat moet je meester maar bepalen". Hij: "spreek hem (mij dus) ook maar aan met 'u' en 'meester'.
2. Trots op mijn subje lotus. Zij heeft 'opgetreden' voor ruim 30 toeschouwers. Dit terwijl ze eerst nog niet wist of ze überhaupt wel in het openbaar wilde spelen.
1. Vandaag in zwolle een ander 'lat' koppel ontmoet. Zij ook in Groningen, hij op hoogte utrecht-Arnhem.
Ik heb Hem een bondagedemo gegeven. Zij wist op zeker moment niet of ze mij met 'jij' of 'u' aan moest spreken en vroeg mij dat. Ik zei: "dat moet je meester maar bepalen". Hij: "spreek hem (mij dus) ook maar aan met 'u' en 'meester'.
2. Trots op mijn subje lotus. Zij heeft 'opgetreden' voor ruim 30 toeschouwers. Dit terwijl ze eerst nog niet wist of ze überhaupt wel in het openbaar wilde spelen.
Geniet van de positieve momenten.
Fixertje, wat ontzettende fijn! :icon_biggrin:
Peter & lotus, wat leuk dat het zo goed bevallen is!
Ik heb een geniaal weekend gehad, met nieuwe kicks & thrills & stuiters, hihihi!

Peter & lotus, wat leuk dat het zo goed bevallen is!
Ik heb een geniaal weekend gehad, met nieuwe kicks & thrills & stuiters, hihihi!

- skaoot
Anne is straks de WSsushichef! 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!