ervaringen met prikroller

colet

Re: ervaringen met prikroller

Bericht door colet »

het kampeerweekend is dat ding ook meer uit mijn tent geweest dan erin ;) Volgens mij heeft zowat iedereen hem geprobeerd.
Wel leuk dat mensen het ding zo 'fijn' vinden.

Ik vind hem op mijn rug en billen onwijs lekker. Op benen al minder. En heeft er al iemand in hogtie gelegen en dan dat ding onder de voetzolen door gehad? Ehm..over de voetzolen? :twisted:
Nouja, jullie snappen me wel :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik wil er ook een! Nav kleine beetje wat ik heb meegekregen op kampeermeet, I think I likes! Waar is de dichtsbijzijnde Hornbach?!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

http://www.hornbach.nl/cms/nl/nl/mijn_v ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
skaoot

Bericht door skaoot »

thanks faery, ik had ook al gespiekt. Industrieterrein, gericht op mensen met auto's :P Najah, geen haast. Als ik nog eens die kant op ga....
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
dbj

Bericht door dbj »

Zou "De Kwast" 'm mischien hebben in het assortiment?
skaoot

Bericht door skaoot »

ik denk niet dat een behangprikroller bij het assortiment van de Kwast hoort.
dbj

Bericht door dbj »

Er zal vast nog wel een andere bouwmarkt zijn in jouw omgeving, skaoot.
Trouwens, dat ding heeft in de winkel zelfs een eigen naam: egelroller
skaoot

Bericht door skaoot »

Bouwmarkten liggen doorgaans niet in stadscentra, dat is vooral het punt. Maar ik heb geen haast. Ding ligt dan toch maar beetje te liggen...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Anders zouden wij 'm nog bij de Hornbach hier kunnen halen voor je, skaoot. Krijg je 'm bij de saunameet!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik vind het een absolute ramp. Tango heeft zijn befaamde prikroller eens op mij uitgeprobeerd op de showboat. Was voor het eerst dat ik echt een stopwoord gebruikte, wat ook spontaan op kwam Kappen! Nu!. Ik kan niet tegen dat gekietel, zeker niet aan het einde van een spel..brrr.. als je me echt wil straffen...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
evarosa

Bericht door evarosa »

Ik heb hem mogen uittesten op next en ik helemaal fan :) hoewel alleen mijn rug gerold is ermee en ik weinig merkte van de kleine spiersamentrekkingen waar de eigenaar mij voor waarschuwde. Ik vond de afterglow en de feeling van het rollen zelf, de puntjes echt heerlijk.
Gesloten