Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
oeps2

Re: Het WS-babytopic

Bericht door oeps2 »

en ? en ? en ?

weten we al wat ?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

succes juffie en jerry!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Toran en ik staan altijd op verschillende tijden op, maakt hij me deze ochtend wakker (rond half 7): "oh ja, slaap nog lekker, enne de bevalling van juffie is begonnen, tot vanavond" .
Nee, wij leven totaal niet mee hoor :icon_biggrin:

Balen dat het nog niet heeft doorgezet, maar alvast heel veel succes als het snel weer verdergaat!
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ook vanaf hier, heel veel succes vandaag!!!!!
Deleted User 436

Bericht door Deleted User 436 »

Ik werd ook net wakker gemaakt met het nieuws dat het begonnen was.

Echt super en hoop dat het nu snel allemaal doorzet.
faery

Bericht door faery »

Oeh, spannend! Helaas best een kans dat ik pas vanavond laat weer kan meelezen :(

Succes en alles!
Lilith

Bericht door Lilith »

Spannend, ik duim voor jullie!
Ik ben Souvenier constant aan het updaten via Skype en sms, hij leeft ook ontzettend mee!
curious

Bericht door curious »

hopen dat het nu door blijft zetten .. en elke wee is er één dichter bij het eindresultaat ;)

zet 'm op juffie en Jerry :static:
Boefje

Bericht door Boefje »

*leeft mee*
Spannend, spannend, spannend.
Hopelijk zet het zich snel door :close_knuf:
leonietje

Bericht door leonietje »

ik zie een juffie online :smiley_panic:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

We waren nog even gaan slapen, want we waren natuurlijk vannacht al vroeg op, ik om 4:00 uur en Jerry om 4:30 uur. Het is inderdaad helemaal afgezakt, zoals de verloskundige voorspelde. Heel af en toe een fikse kramp, maar that's it. Ik ben zo verschrikkelijk teleurgesteld, ik dacht echt dat het was begonnen en als je dan voor je gevoel 4 uur lang weeën hebt lopen opvangen en ze vertelt je dan dat het niks was, verder geen ontsluiting heeft veroorzaakt en het waarschijnlijk gewoon wat voorwerk was, dan is dat echt even heel erg kut.

Ik probeer het kutgevoel van me af te zetten en het weer over me heen te laten komen, want inderdaad, er gebeurt wel wat...

Sorry voor de commotie van vanochtend, zeker degenen die ik in mijn enthousiasme (en dat van jullie natuurlijk) heb gesmst. Had beter even kunnen afwachten wat het oordeel was. Maar goed, wie verwacht dat nou...

Nou ja, ik hoop gewoon dat het nog verandert, en anders gaan we vannacht voor de 2e ronde. Het is niet anders.
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tof dat je hebt gesmst joh! En knuffel voor de teleurstelling! alles komt goed, jeetje is wel bezig. Zal de woning wel netjes en in oorspronkelijke staat moet achter laten (de huisbazen van tegenwoordig!)

Alles komt goed!
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

hey lieverd geen sorry zeggen voor die sms ik was er blij mee en weetje tis best bijzonder om samen met iedereen zenuwachtig te kunnen zijn. Toen ik wakker werd had ik 3 berichtjes waarvan 1 van jou met: het is begonnen yay eindelijk. Tis fijn dat jou lijf zonder zware ingrepen nu vanzelf begint. Je hebt lang genoeg gewacht dus snap je teleurstelling. Wij leven met z'n allen mee. Wat is je eerste indruk van weeen enzo is het wat je er van verwacht hebt? Hoe voelt het? vertel!

knuff
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mijn eerste indruk was dat het te doen was. En als dit het begin was, kon ik ze wel opvangen. Nou ja, uit die droom haalde de verloskundige me ook wel, want mijn beschrijving van weeën was volgens haar nog te lief. Ik moest echt meer pijn gaan hebben om het te kunnen hebben over ontsluitingsweeën.

Het voelde als een golf, niks, en dan voelde ik vanuit mijn billen/kruis/onderbuik een kramp opzetten, die spierspanning hield dan een poosje aan, en zakte weer af tot niks. Die kramp is vergelijkbaar met gewone tot heftige menstruatiepijn. Het geheel duurde zo ongeveer een minuut, en dan weer een poosje niks.

Kijk, toen de verloskundige kwam, verwachtte ik echt geen 5 cm te hebben, maar ik had wel gehoopt dat het wát had gedaan, maar ik wilde vooral horen dat de bevalling was begonnen dat Jeejtje nu eindelijk onderweg was. Jemig, wat viel dat tegen zeg. Daar had ik ook echt geen rekening mee gehouden, al wist ik dat het kon en kende ik de verhalen.
MILF :grin_ani:
chell

Bericht door chell »

juffie, er is in ieder geval iets gaande! En voorwerk zal heus niet voor niets zijn.

Knuffsss

En dat smsje is niet erg, gewoon blijven smsen!
Plaats reactie