Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door eireann »

Wat chell zegt!
**Self Rescuing Princess**
murron

Bericht door murron »

Heel veel succes Juffie en Jerry...erg spannend!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoe is het met jouw buik murron?
murron

Bericht door murron »

Erg groot en vermoeiend aan het worden ,heb inmiddels hulp nodig met veters strikken en zit al vaak in de weg,maar beeb groeit goed en was vannacht goed druk :mrgreen:
thanx voor vragen anne :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Je hoeft écht geen sorry te zeggen voor je smsje, ik vond het heel leuk en lief! En het is zo jammer dat het een valse start blijkt te zijn,m aar er is zeker wat aan de gang, en nu duurt het echt niet lang meer.
Zet m op, en probeer positief te blijven!!!
Knuffffffff!!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Juffie, lieverd, gewoon blijven Sms-sen hoor! Ik vond het heel fijn om je smsje te krijgen, en hoop dat ik er vannacht weer eentje krijg! Ik denk dat wat Kitten zegt klopt, je zal zien dat vanavond of vannacht de boel doorzet. De weeën die je gehad hebt zijn zeker niet voor niets geweest, wss hebben ze de boel een beetje voorgeweekt en je lichaam al wat voorbereid op de bevalling.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh en ik vond trouwens dat weeen ook gewoon vrij rustig begonnen, en idd te vergelijken waren met hevige menstruatiekrampen... Het duurde echt wel lang voordat ze écht pijn begonnen te doen...
jane

Bericht door jane »

ah.... verdorie... da's jammer van die valse start.

volgende start is wellicht het echte werk....
volgende keer als je "wat" voelt... zul je waarschijnlijk minder gefocust zijn op de vraag "voel ik wat? voel ik wat? ikwilutikwilutikwilut....

is al wel eerder gezegd denk ik ;) het duurt niet lang meer! :biggrin: gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent...
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ja, ik vond het ook gaaf om een sms-je te krijgen. Ook al was het een beetje voorbarig. Maar gewoon blijven sms-en en mijn laptop gaat vanavond weer mee naar bed.
kitten

Bericht door kitten »

Ook hier echt wel blij met je sms. Neem deze dag rust, creëer rust in je hoofd en geef de ruimte aan alles wat er gebeurt of niet gebeurt, zonder waardeoordeel. Als Jeejtje nog een dagje nodig heeft, is dat wat hij nodig heeft. Je doet het hartstikke goed! Laat het maar over je heenkomen. Vanavond komen je weeën wel weer terug. Baby's houden nou eenmaal van de nacht, om geboren te worden. Jouw bevalling begon laat in de nacht, dus viel hij weer weg. Die komt wel terug. Je merkt het misschien niet aan de ontsluiting, maar de hormonen zijn in gang gezet en Jeejtje maakt zich klaar. Rust vanmiddag nog wat extra, ga vroeg naar bed (vooral Jerry!) en geniet nog even van elkaar en van dit bijzondere moment. Je bent er bijna, lieverd!! Probeer je te ontspannen en je lijf te laten merken dat alles rustig en veilig is.

Oh en wat tessie al zei: die hete douche pas nemen als je echt zware, heftige weeën hebt. Ik schat de kans groot dat je verloskundige vannacht aan het werk moet. ;)

Over goeie weeën: bij een goede wee kun je niet meer praten. Je hebt al je concentratie nodig voor die wee. Tussen de weeën door vaak nog wel, maar dat wordt ook steeds minder. Op een gegeven moment kom je in een soort trance die veel weg heeft van subspace (vind ik).

En het komt goed! :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik kon gewoon nog wel praten bij mijn weeen tijdens mn laatste bevalling. De verloskundige zei nog: als ik zo naar die weeenmeter kijk, en ik zie en hoor jou zo, dan zou ik niet denken dat die jouw weeen aan het registeren is.
Ik had juist zoiets van ik klets gewoon door, niet teveel aandacht aan besteden want dan voelt het alleen maar erger. Duurde echt langgg voordat ik niet meer kon praten tijdens de weeen, pas helemaal op het laatst was dat.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh.. en... Ik vind het zo spannennnnndddd!!!! :smiley_panic:
kitten

Bericht door kitten »

@tessie: uitzonderingen bevestigen de regel. Je VK was niet voor niks verbaasd. Ik probeer Jerry en juffie gewoon wat inzicht en houvast te geven...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

over douchen: ik had juist begrepen dat door het douchen oefenweeen stoppen en echte weeen doorzetten. Vandaar dat ik eronder ging. En het is gewoon lekker warm en ontspannend.
Nu heb ik ook al dat ik tijdens een wee geconcentreerd ben en geen geluiden verdraag.

Begin langzaam weer wat op te krabbelen mentaal, wil er weer voor gaan na de totale inkakker van straks.

Thanx voor al jullie support! Smsjes, foontjes, whats appjes met té lieve foto's en de posts hier.
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Rommelt je buik nog steeds?
Plaats reactie