Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Want het familielid heeft een chronische oog afwijking??
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Wauw. Zowel bij Marijke als Crownless...
bizar!

Dat is idd zo'n onwijze onbeschofte rotvraag, die ook nog eens je zelfvertrouwen kan ondermijnen (sprak een boze gepikeerde nijntje uit ervaring)
- sandra
snap daar bij jou ook echt helemaal totaal niets van 

Vorige week nog........ *zucht*
- Peter^
- Contacteer:
Ik heb jaren geleden eens iemand gevraagd of zij zwanger was. Zij heeft mij toen duidelijk gemaakt dat dat geen 'sociaal nette' opmerking is. Het enige wat ik mij bij de situatie van Crownless voor zou kunnen stellen waarom de vraag gesteld werd: Het is een familie-omgeving van Bryan. Jullie zijn al enige tijd samen. Wellicht dat het familielid het prettig zou vinden als Bryan vader zou worden, en daarom de vraag stelt. Maar dat is gissen van mij.
Geniet van de positieve momenten.
bij mij is het ook meermaals gevraagd... Rotvraag..
Ben het met Marijke eens..
Ben het met Marijke eens..
dat is echt een kutvraag ( dus eens met de bovenstaande posts) Het is mij tot nu toe drie keer overkomen toen ik nog wekelijks baantjes trok, ik ben nou eenmaal 'gezegend' met een buikje.
Gelukkig hadden de personen ( vreemden in het zwembad) na mijn 'Nee' al vrij snel door dat hun vraag enigszins onbeschoft was.
Gelukkig hadden de personen ( vreemden in het zwembad) na mijn 'Nee' al vrij snel door dat hun vraag enigszins onbeschoft was.
- Voleuse
Godver.
Mijn pinpas is dus echt weg. Ik dacht dat ik m misschien ergens had laten liggen met internetbankieren maar volgens mijn internetbrowser heb ik dat gisteren helemaal niet gedaan en ik heb er gisteren nog wel boodschappen mee gedaan dus hij zou gewoon in mijn portemonnee moeten zitten. Ik heb m laten blokkeren en een nieuwe laten opsturen maar:
1) dat duurt 3-5 dagen
2) dat wordt dus bij mijn ouders bezorgd want dat was het adres wat in hun database stond (nooit veranderd)
En nu heb ik dus geen geld
Mijn pinpas is dus echt weg. Ik dacht dat ik m misschien ergens had laten liggen met internetbankieren maar volgens mijn internetbrowser heb ik dat gisteren helemaal niet gedaan en ik heb er gisteren nog wel boodschappen mee gedaan dus hij zou gewoon in mijn portemonnee moeten zitten. Ik heb m laten blokkeren en een nieuwe laten opsturen maar:
1) dat duurt 3-5 dagen
2) dat wordt dus bij mijn ouders bezorgd want dat was het adres wat in hun database stond (nooit veranderd)
En nu heb ik dus geen geld

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Naar een bankfiliaal met legitimatiebewijs om contant op te nemen!
- Voleuse
Mag dat zomaar zonder pinpas? Waarom zegt die muts aan de telefoon dat niet?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Als je je legitimatie meeneemt wel ja (paspoort, identiteitskaart)
- Voleuse
Ga ik proberen
Thx eireanne!

- Voleuse
Nou, dan doen ze dus niet vanwegen de veiligheid 
Maar hij kon wel zien dat er geen grote bedragen weg zijn. Dat is wel weer fijn. Maar aan de andere kant denk ik nou ook dat het toch mn eigen schuld moet zijn. Zucht. Stom gedoe

Maar hij kon wel zien dat er geen grote bedragen weg zijn. Dat is wel weer fijn. Maar aan de andere kant denk ik nou ook dat het toch mn eigen schuld moet zijn. Zucht. Stom gedoe