Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door eireann »

Eigen matje mee en op de grond? tsk, niet blijven slapen!
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Of desnoods gewoon in de hal van het ziekenhuis op een stoel gaan slapen als het niet op de kamer mag ivm andere 'patienten'.
JerryM

Bericht door JerryM »

Volgens mij is het argument dat ze zo min mogelijk prikkels mag hebben....
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Das vaag, want je voelt je vaak gewoon meer op je gemak met je partner in de buurt, zeker met een aanstaande bevalling.
Ik dacht dat het was omdat ze niet genoeg bedden hadden/de bedden zijn voor patienten bedoelt. En de kraamsuites kunnen meestal niet bezet gehouden worden door mensen in zulke gevallen, omdat ze die meestal gewoon nog nodig hebben.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vervelend deze stress erbij, maar alles komt toch goed. Jeetje is onderweg! een beetje rustig aan, maar toch onderweg!
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

is er niet iemand met een camper die je op de parkeerplaats van het ziekenhuis kan zetten? Als ze echt zo moeilijk doen kan je altijd daar nog in slapen...
faery

Bericht door faery »

Wat een stomme situatie! Als het nut heeft wil ik best even "gecontroleerd boos" op het ziekenhuis worden zodat Jerry wel kan en mag blijven slapen. Wat een onzin! Wat nou "minder prikkels"!

*knuffelt allebei heel hard*
JerryM

Bericht door JerryM »

Kan best hoor tessie, ving wel iets op dat het in een observatiekamer zou zijn. Enniewee, we zien wel. Het komt wel goed.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Tis op zich heel begrijpelijk hoor. Ze komt dan ws in een kamer waar ook nog andere vrouwen liggen. Die mss ook liggen te wachten op een inleiding, of iets anders hebben. En die moeten ook gewoon zo goed mogelijk kunnen slapen. Als iedereen wil dat haar partner ook nog blijft slapen, dan zijn er ten eerste niet genoeg bedden, en ten tweede is het dan waarschijnlijk een stuk onrustiger.
Maar het blijft kut, en zeker in een situatie waarin je gewoon wel al weeen/pijn hebt, dan is het gewoon veel beter als je partner wél bij je is, of in elk geval heel dicht in de buurt is, zodat ie binnen een paar minuten naast je bed staat als dat nodig is.
Dus ik zou idd zeggen, gewoon doorzeuren dat je wel wil blijven slapen, desnoods op een matje of in de hal, en anders lekker samen thuis slapen en morgenvroeg naar het zh.
chell

Bericht door chell »

Tis dat ik morgen moet werken, anders had ik aangeboden om te komen slapen, dan had je iig een auto/chauffeur standby. En ik kan geen vrij nemen.. grmbl.

Wat een gedoe. Maar Jeejtje komt echt bijna! Nog even doorzetten kanjers

*stuurt heel veel dikke knuffels en moed en doorzettingsvermogen*
thaliya

Bericht door thaliya »

Arme juffie! :hug:

En Jerry natuurlijk. :hug:

Ik hoop dat jullie nu even liggen te slapen. En dat Jerry vannacht in het ziekenhuis mag / kan blijven.

Hebben ze iets gezegd over vliezen breken? Bij mij werd dat gedaan toen ik 4cm was. Ze zeiden dat ik minstens 3cm moest hebben daarvoor. En vanaf toen ging het heel erg snel (het was bij mij dus i.c.m. ingeleid worden, maar toch). Minder dan 2 uur tussen vliezen breken en BabyN eruit. Het doet absoluut geen pijn of zo en was bij mij erg effectief.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik hoefde maar 1cm te hebben om de vliezen te laten breken. En na het vliezen breken hebben ze eerst nog even 3 kwartier niks gedaan, om te kijken of de weeen zonder infuus op gang zouden komen. Dat vond ik ook wel erg fijn, want als het zonder infuus kan, is het natuurlijk wel prettiger.

Kwam er na een kwartier trouwens nog een verpleegster aan, die het infuus aan wou sluiten. Die wou niet geloven dat de afspraak was om eerst even niks te doen om te kijken wat mijn lichaam zelf wou doen.
Tis echt wel belangrijk dat je zelf mondig bent, want anders als je net een verkeerde verpleegster/vk/gyn treft, drukken ze zo hun eigen zin door ipv wat je zelf wil/hebt afgesproken.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik hoop dat ze dat ook zo doen dan bij juffie; eerst breken en dan even wachten.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat is dus iets wat juffie en Jerry zelf kunnen aangeven, als ze dat willen.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ok :). Ik vroeg het me in eerste instantie af omdat volgens mij de verloskundige dat ook kan (toch?) en of het ter sprake is geweest. Het zal nu wel niet meer gedaan worden thuis. En als ze het in het zkh doen, moet ze neem ik aan sowieso daar blijven.
Plaats reactie