Teasen..

pluis

Teasen..

Bericht door pluis »

..hoeft niet eens mét denial te zijn (wat een beetje rare zin is, maar u begrijpt mij, hoop ik).

Ik ben benieuwd naar hoe er spel-gewijs gereageerd wordt op teasen. En met teasen bedoel ik dan een soort cyclisch proces van opgeilen, pijn doen, opgeilen, pijn doen, nog meer opgeilen, beetje meer pijn doen.. Net zolang tot het slachtoffer niet meer weet waar hij/zij het zoeken moet (en dan nog een beetje langer).

Werkt dat bij jou/ jullie goed? Vind je t als D leuk? En kun je er als sub wat mee? Word je er niet ongeduldig van omdat het niet hard genoeg gaat? Of word je juist kriegel omdat je steeds op je tenen gehouden wordt? Gaat t als D niet vervelen dat je helemaal met je subje bezig bent?

En wat doe je nou eigenlijk ná het teasen? Dr is (natuurlijk) de valse optie van het plotsklaps ophouden en sublief botweg aan de afwas zetten, maar er kan vast meer.. Gaan de wederzijds opgegeilden (da's tenslotte hopelijk de uitkomst) zich uitleven in een spetterende neukpartij, of is het misschien het intro tot een veel heftiger spel (opwarrrrmertje, dus)? Of iets heel anders?

Werkt teasen trouwens beter als je iemand 'los' laat (zodat ze leuk wat kunnen spartelen) of werkt 'vast' beter (want subbiger omdat hij/zij nergens heen kan)? En 'valt' er iemand wel eens uit zn stemming, júist van dat teasen? En wat doe je dan?

Gaerne al uw verhalen hieronder :)
kitten

Re: Teasen..

Bericht door kitten »

Oh jooooooongetjeeeeee! :icon_biggrin: :icon_biggrin:

:hypocrite:
JJV

Bericht door JJV »

* zet glaasje singel malt en een stukje chocola in 't topic*

wat bedoel je precies met teasen? .pluis?
~\v/~
pluis

Bericht door pluis »

Jullie teasen je mod door niet uitgebreid inhoudelijk en on-topic te reageren.

*mok*

*pruil*

Maar wat ik preciezer bedoel met teasen is het stees afwisselen van dingen die lekker en geil voelen, met dingen die dat niet doen.. soms maar nét niet, en soms ineens even héél erg niet. Zodat iemand niet weet waar hij/zij aan toe is en steeds uit zn evenwicht gehouden wordt en niet lekker kan 'wegzakken'.
kitten

Bericht door kitten »

Ik weet waar je het over hebt! :icon_biggrin: Wie zegt er dat ik niet weet waar je het over hebt?? :icon_biggrin: :icon_biggrin:
nimueh

Bericht door nimueh »

Ja, kan, maar dan moet er van in het begin duidelijk gemaakt worden dat het spel ook lustelementen zal bevatten. Wanneer ik in de mindset ben van een pijnspel, moet je niet met seksuele handelingen afkomen.
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Ow, ik kom nooit voor een puur pijnspel, dus dat is mooi makkelijk.

De kunst van 't teasen is natuurlijk het gek maken van je sub. In a way is dat ook wat een KKV(erbod) zo leuk maakt. Door het verbod begin je de sub al te teasen. Lichamelijk is een KKV van een paar dagen echt niet moeilijk. Maar van het niet mogen klaarkomen worden veel subs al geil. En omdat ze geil worden, is een KKV juist zo leuk.

Ik zie een tease spel niet als een intro voor iets anders. Het is vaak behoorlijk intiem en erotisch, waardoor een pijnspel daarna niet staat. En ik zou helemaal moeite hebben om ineens de afstand voor een vernederingsspel te creëren. De spelsoorten die er wel direct na kunnen zou ik klein houden, of ik zou doorbouwen op de erotiek. Teasen is voor mij wel prima te combineren met bondage. Je kunt meer nadruk leggen de beperking van bewegingsvrijheid, door net buiten het bereik te blijven.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
colet

Bericht door colet »

Oei, dat laatste (net buiten bereik houden) he bitemarks, dát zou mij dus (denk ik) zo gefrustreerd maken dat het hele Genieten weg is :(
en ik bedenk me nu dat ik eigenlijk niet goed weet of ik het wel snap zoals jij het bedoelt.

Sowieso heb ik me bij dit onderwerp al wel eens afgevraagd of zo'n spel voor mij weggelegd zou zijn. Aan de ene kant trekt het wel...aan de andere kant, ik ken mijzelf, denk ik dat het me enorm kriegel zou maken!! Bijna tegen het boze aan.
Wat dan wel weer knap zou zijn, want ik ben niet zo snel boos te krijgen.
Als ik het goed snap en me inbeeld dat....dan zou ik na zo'n spel wel extra knuffelen willen. En praten. Meer nog dan anders.

Hm, ik heb zo mijn twijfels bij mijn zogenaamd inhoudelijke post. Heb vaag het gevoel dat ik er niet uitkom...ik kom er nog op terug!
JJV

Bericht door JJV »

nou.. colet.. ik denk dat goed teasen op de sub ingespeeld is
(en boos worden is ook een reactie.. vast extra frustrerend als je boos wordt in bondage.. en ..en )
tja
ik vind op zich pluis' definitie van teasen te beperkt, vandaar ook m'n plaatsen van chocola in't topic
non-sexueel teasen.. maar teasen non the less.

plus dat ik 't 'expres opgeilen op onmogelijke momenten' er ook zeker onder vind vallen.
(in volle tram alvast fluisteren "wat we straks kunnen gaan doen" .. ofzo)

die is ook 'simpel' qua afsluiting
.. tenzij de tram de verkeerde kant op gaat natuurlijk
dan volgt er eerder de 'pijn' van de teleurstelling.

moet ik er eerlijkheidshalve bij melden dat ik vrij regelmatig beschuldigd ben van teasen-zonder-afhandeling? waarschijnlijk ken ik m'n grenzen niet zo op dat gebied...
~\v/~
colet

Bericht door colet »

Dat is waar! Als je vastligt en boos zou worden.... MAar damn, wat moet je dan een vertrouwen hebben!!!
Ik wilde zoveel zeggen...en nu ik me dit voorstel en erbij nadenk.... :oops:
oeps2

Bericht door oeps2 »

best wel geil dus he colet :clown: :clown:
oeps2

Bericht door oeps2 »

teasen ... om even on topic te blijven..

teasen is eigenlijk supergeil ook als t frustraties oplevert die dan weer afgeknuffeld/afgeneukt worden ...
ik kan mij herinneren (nog net :icon_biggrin: ) dat ik er altijd heel erg van wegzakte om dan vervolgens heel kwaad te worden ... met tranen aan toe als ik in bondage zat
en vervolgens een spetterende neukpartij te hebben
maar ik heb ook wel meegemaakt dat ik superfrustie was voor een week en bloed sjacherijnig
als dr niet een leuk eindje aan t teasen zat ...en dat ging dan pas weer over als dr goed geneukt werd :)
pluis

Bericht door pluis »

JJV schreef:ik vind op zich pluis' definitie van teasen te beperkt, vandaar ook m'n plaatsen van chocola in't topic non-sexueel teasen.. maar teasen non the less.

plus dat ik 't 'expres opgeilen op onmogelijke momenten' er ook zeker onder vind vallen.
(in volle tram alvast fluisteren "wat we straks kunnen gaan doen" .. ofzo)

die is ook 'simpel' qua afsluiting
.. tenzij de tram de verkeerde kant op gaat natuurlijk
dan volgt er eerder de 'pijn' van de teleurstelling.

moet ik er eerlijkheidshalve bij melden dat ik vrij regelmatig beschuldigd ben van teasen-zonder-afhandeling? waarschijnlijk ken ik m'n grenzen niet zo op dat gebied...
nou, ben blij dat je uitlegt wat je met de whisky &chocola bedoelde, want t was me niet helder. Teasen kan idd best niet-sexueel zijn, als t maar inspeelt op wat iemand wel en niet wil, en waarin ze afhankelijk zijn van jou of ze t krijgen.

Wat betreft t 'teasen zonder afhandeling', denk ik dat t eerder te maken had met de grenzen van de ander, en niet met die van jou. Als je iemand idd opgeilt met t idee ' straks gaan we..' dan heb je nog alle mogelijkheden om daarop te reageren. In je D-rol blijven en sadistisch weigeren iets te doen (risky, denk ik, maar kan gaaf zijn) of idd doen wat je toegezegd hebt, of iemand verder teasen door ze steeds te herinneren aan ' straks' en dan te zien hoe lang dat goed gaat.. waar bij ons toendertijd de 'grens' zat(want daar refereer je naar, denk ik?) is dat na afloop van t teasen er niet alleen denial volgde van dat waar k mee geteased was, maar van de hele sfeer. Geil zijn en van D horen dat ie t leuk vindt om je geil en frusty te zien is een ding. Na t teasen geil en frusty zijn en dan horen dat dat niet gewaardeerd wordt, en dat t eigen verantwoordelijkheid is en dat je op moet houden er mensen lastig mee te vallen zonder nog n leuke, teasende of dominante ondertoon is idd iets waar ik nooit mee heb kunnen omgaan.

Na zoiets wordt het veel moeilijker om niet een volgende keer reserves te hebben (en dus opstandig te worden).

Denk dat dat iets is dat voor al tteaen wel geldt, trouwens.
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik vind teasen leuk. Voor zover ik dat doe. Ik ken wever nog niet zo heel lang en begin nu pas een beetje zijn werkelijke triggers te leren kennen. En eentje vind ik heel leuk om die een tijdje te gebruiken. Vorig spelweekend (of was het zelfs het weekend daarvoor?) werd ie er toch wel kriegel van. Ik ging er voor zijn gevoel te lang mee door. Hij lag niet vast (herinner ik me in ieder geval) en ging dus proberen me te "beïnvloeden". Oftewel: het is leuk maar ik zit nog in de onderzoekende fase ervan.

Als sub ben ik niet echt te teasen. Ja, ik zit heus wel eens vol verwachting te hopen dat D-D of iets met seks gaat doen (als ik heel geil ben) of me gaat slaan (als ik ontzettende zin heb in pijn). Maar echt uit te buiten ben ik niet. Ik heb hem meer te pakken door daar NIET op te reageren... is eigenlijk mijn vorm van verzet. :P

Edit: D-D roept nu net: "Jouw instelling is: het komt zoals het komt, wanneer het komt en hoe het komt." Ik geef me dus over aan hoe dingen gaan lopen. That's it.
phedre

Bericht door phedre »

off topic..

boefje.. hoe doe je dat?? kan je mij dat leren??
Gesloten