Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Daantje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Pluu schreef:Ik zou ook bij het raam gaan zitten. Want ik heb zelf korte benen en die komen niet bij de grond, dat zit heeel irritant. Bij het raam zit bij de grond zo'n klein randje waar je in ieder geval 1 voet op kan zetten.

Dus tja, ik zou jouw comfort ook opgeven voor mijn eigen comfort 8-)
Deze treinen hebben geen randje.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik was uitgerekend rond de verjaardag van mijn moeder en ik heb dat opgelost door 12 dagen na haar verjaardag eens de wereld te komen ontdekken. Komt goed!
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

MasterCard SecureCode. Aanmaken werkt niet. Wel nodig om te bestellen bij de webshop waar ik wat wil kopen. :|
Straks boos naar bank.

Meer mensen die daar tegen aangelopen zijn? Iemand al een werkende securecode aan kunnen maken?
JerryM

Bericht door JerryM »

Sorry, heb visa.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
perman

Bericht door perman »

@Laura: Ik heb een Masterdcard via de ING en heb daar via de ING site toen geen enkele problemen mee gehad. Is wel al een tijd geleden.
.
Rauw Beestje

Naar de SNS bank geweest (daar heb ik de kaart), nee ik moest maar met het nummer bellen dat op die pas staat. Dat heb ik nu meer dan een uur geleden gedaan en ik zou terug gebeld worden! Degene die ik sprak begon me heel braaf uit te leggen hoe ik het moest doen, alleen heb ik dat dus al 5x gedaan, en z'n collega zou me terug bellen.
Ik wil boodschappen doen verdomme, maar ik zit op dat telefoontje te wachten :evil:

Ik wil niet eens persee een securecode, alleen de site waar ik wil bestellen verplicht het me :nopompom:
Illustra

Bericht door Illustra »

Welke browser gebruik je Laura? Sommige sites worden zo gemaakt dat ze alleen in Internet Exploder goed werken. Als je een andere browser gebruikt kan dat misschien de oorzaak zijn.
Rauw Beestje

Kans lijkt me klein dat dat het probleem is, rest is prima te bekijken. En op sites die alleen voor IE zijn wordt het over het algemeen duidelijk aangegeven (afgezien van t feit dat ik het ontiegelijk dom vind dat iemand iets alleen toegankelijk voor IE maakt, maar dat is een andere rant).

Ik vond dat ik wel lang genoeg gewacht had en besloot maar weer te bellen.
Nou, hij zou het eens resetten, 5 min stilte later, moest ik het weer eens proberen, ik hem uit leggen wat ik allemaal zag en intikte en op klikte enz. En tada!
403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Ja, daar was ie weer! :nopompom:

Ok, andere oplossing, ik zal een tijdelijke code krijgen en dan kon ik een andere aanmaken, daar moest het toch wel mee lukken. Er het beste van hopend heb ik 'em fijne avond gewenst enzo.

Dus ik wéér vanalles invullen (ken m'n cc nr bijna uit m'n hoofd intussen). En klik weer eens op [volgende] benieuwd hoe het er deze keer uit zal zien, je raad het al.....
Tada!
403 Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Dus weer gebeld. Ehm, ja dan wist ie het ook niet meer, hij zal het door geven aan het hoofdkantoor, want ja gisteren had hij zelf nog wel klanten succesvol door het ding geleid.
Dat ik 3 a 4 weken geleden precies het zelfde probleem had, zou toeval zijn. Ik moet het morgen maar weer proberen, misschien dat die server ofzo dan weer up is.

Van de SNS site:
De SecureCode is gratis, veilig en gemakkelijk.
Uhu, right, gemakkelijk.
Guilty

Bericht door Guilty »

Laura schreef:Uhu, right, gemakkelijk.
two out of three ain't bad 8-)
Rauw Beestje

Oh, dat is waar ook. Voor alle producten/diensten geldt: je kunt 2 van de 3 kiezen. Keuze uit: goed, goedkoop en snel. (ga maar na voor wat dingen om je heen, heel vaak klopt het :P)

Goedkoop is het, gezien gratis. Maar goed? (eenmaal werkend vast wel) Snel? (eenmaal werkend vast ook wel)
Guilty

Bericht door Guilty »

Ik ken hem alsvolgt. Dienstverlening kan goedkoop, snel, en goed zijn, maar je mag er maar twee uit kiezen.

Goedkope, snelle dienstverlening is niet goed
Snelle, goede dienstverlening is niet goedkoop
Goede, goedkope dienstverlening is niet snel
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Guilty schreef:Ik ken hem alsvolgt. Dienstverlening kan goedkoop, snel, en goed zijn, maar je mag er maar twee uit kiezen.

Goedkope, snelle dienstverlening is niet goed
Snelle, goede dienstverlening is niet goedkoop
Goede, goedkope dienstverlening is niet snel
"Het komt uit de lengte of uit de breedte." Is dan toch korter.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Rauw Beestje

Yep, dat dus. Maar met bepaalde producten gaat het ook op. Vooral computers en andere apparatuur die een soort van snelheid moet/kan hebben.

Maar goed, met theoretisch geneuzel doet die stomme code het nog niet.
faery

Bericht door faery »

Dat ik een half bos aan papieren moet inleveren bij het UWV, ok. Hoewel ik een uitdraai van een half jaar bankafschriften (36 pagina's! zesendertig!) wat overdreven vind, en dat ik me afvraag hoeveel ze er aan hebben dat ze nu weten dat ik 20 pond aan cash in m'n portemonnee heb, maar goed, ik ben braaf, dus dat doe ik graag. Dat ze me dan vertellen dat het 8 (acht. ACHT!) weken gaat duren voordat ik een soort van "uitslag" krijg of ik nog op gesprek moet bij de gemeente of dat ik een uitkering krijg of dat ik per direct (ongeschoold?) werk moet gaan doen (want: onder de 27, dus moet ik alles aannemen, als ik niet arbeidsongeschikt verklaar wordt). ACHT WEKEN! Acht weken onzekerheid dus, zowel over wat ik moet gaan doen (werken/niet werken) als over hoeveel geld ik ga krijgen. Klotezooi.

En zojuist mijn laatste geld van mijn gewone girorekening uitgegeven aan een cadeautje voor de verjaardag van mijn moeder. Hopelijk is mijn spaarbank snel met het overboeken...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

8 weken... :nopompom: wat duurt dat lang! Hopelijk is 8 weken de maximum wachttijd en hoor je eerder al wat!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie