Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Oh, wat klote. Dat is wel heel lang. Waarvan verwachten ze dan dat je gaat leven in de tussentijd?
Ik heb nog wel wat spaargeld (700 euro), en het eind van de maand red ik dus wel. Als ik eind september nog niks gehoord heb, mag ik de gemeente vragen om een voorschot.
- Voleuse
Stiltecoupés zijn stom. Je zou denken dat mensen die stilte willen blij zijn dat er zo'n facliteit is, maar nee, het is nu een RECHT. Iedereen die geluid maakt in een stiltecoupé, expres of niet (Zo duidelijk staat het HEUS niet aangegeven), is de VIJAND. Die moet op zijn plek worden gezet door de meest assertieve persoon in de coupé. Maar niet meteen, oh nee, eerst gaan we even kijken hoe lang het duurt voor ze klaar is met telefoneren zodat we kunnen inwrijven dat ze toch zeker wel vijftien minuten heeft zitten telefoneren in een stiltecoupé. Stel je voor.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Ik vind het nogal onbeleefd om überhaupt te gaan bellen in een stiltecoupé. Dan loop je maar even naar het balkon, bel je later terug of ga in het geheel niet in een stiltecoupé zitten. Maar dat hadden ze je ook wel direct duidelijk mogen maken, niet na een kwartier.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Mja, ben ik met je eens. Maar ik zag het niet. Sorry, wereld.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
Nou, die mevrouw die mij aansprak was echt heel boos en verongelijkt. En normaal bel ik nooit in de trein, maar nu was het even belangrijk. En ik vind het gewoon stom dat iedereen mij nu een domme bellende muts vind, want ik deed het niet expres echt waar niet en. Nou.
- Daantje
- Contacteer:
Ik vind best dat je op zoiets aangesproken mag worden. Maar doe dat nirt pas na een kwartier. Dat is net zoals restaurantgasten die éérst hun bord helemaal leeg eten en het dan pas gaan klagen dat het eten niet goed was. Dan nog verongelijkt doen als je vraagt waarom ze dan eerst alles op hebben gegeten en niet na een paar happen al geklaagd hebben.Voleuse schreef:Nou, die mevrouw die mij aansprak was echt heel boos en verongelijkt. En normaal bel ik nooit in de trein, maar nu was het even belangrijk. En ik vind het gewoon stom dat iedereen mij nu een domme bellende muts vind, want ik deed het niet expres echt waar niet en. Nou.
Tsja, stiltecoupe's. Wij worden er ook regelmatig op aangesproken als we erin zitten te kletsen, maar als ik zelf rust zoek in zo'n ding zit er ook altijd wel iemand te kletsen, te bellen, of met de mp3 spelert op 80. De meeste mensen zitten daar gewoon omdat er nergens anders plek is in de trein of omdat het de eerste plek was die ze tegenkwamen.
Face it, 't concept werkt gewoon niet.
Face it, 't concept werkt gewoon niet.
- Daantje
- Contacteer:
Ik zou 'm anders stellen: Nederlanders zijn horken!Guilty schreef:Face it, 't concept werkt gewoon niet.
- Voleuse
En daarom werkt het concept nietfixertje schreef:Ik zou 'm anders stellen: Nederlanders zijn horken!Guilty schreef:Face it, 't concept werkt gewoon niet.

Volgens mij ligt het ook een beetje aan het tijdstip. In de spits heb je niet altijd veel keuze en als de stiltecoupe voor me stopt, dan stap ik daar maar in. Als driekwart van de passagiers op die manier per ongeluk in de stiltecoupe belandt dan kan ik me voorstellen dat het niet altijd stil is. Ik heb er op die momenten ook niet altijd erg in.
Misschien moeten ze ook maar stilte bus hokjes maken grrr staat er hier nu een met muziek zo hardt niet normaal. En ik had al hoofdpijn 

Het is niet te geloven.
Zo'n drie weken terug ga ik naar mijn vriend. Dag voor vertrek: koortslip! Dag na thuiskomst: koortslip weg! Dat was kut, want we konden dus niet zoenen (en dat is toch lastig, zeker als je elkaar weinig ziet).
Vandaag komt mijn vriend naar mij, en krijg net een smsje van hem: hij heeft een koortslip...

Zo'n drie weken terug ga ik naar mijn vriend. Dag voor vertrek: koortslip! Dag na thuiskomst: koortslip weg! Dat was kut, want we konden dus niet zoenen (en dat is toch lastig, zeker als je elkaar weinig ziet).
Vandaag komt mijn vriend naar mij, en krijg net een smsje van hem: hij heeft een koortslip...

- eireann
- Site Admin
Ik heb nooit een koortslip gehad dus ik weet niet hoe het voelt, maar als jullie toch allebei het virus al hebben, kan je dan niet gewoon alsnog zoenen?
**Self Rescuing Princess**
We hebben allebei het virus (ik heb het van hem gekregen), en dat uit zich in lipblaasjes. Die zijn erg vervelend: blaasjes zelf zijn pijnlijk, en ik krijg er vaak ook nog keelpijn, griep-achtig gevoel en opgezwollen klieren bij. Inmiddels hebben we wel ontdekt dat als we zoenen als de een blaasjes heeft, de ander ze 100% zeker ook krijgt, en dat vermijd ik liever, vanwege bovenstaande meekomende klachten. Daarbij ziet het er ook gewoon niet aantrekkelijk uit.