Ik heb een bank En omdat ik erg moe was, heeft m'n vriendje 'm in elkaar gezet (en heb ik alleen maar geholpen) en hebben we direct maar de huiskamer helemaal omgegooid (tv op de plek waar de stoelen stonden, bank op de plek van de tv, en de stoelen aan de zijkant + een ladenkast richting keuken). Zo meteen gaat hij ook een kabeltje halen zodat we ook daadwerkelijk tv kunnen kijken (upc heeft echt een korte kabel meegeleverd...) Zaterdag of zondag gaan we nog een kastwissel doen (smalle hoge kast van keuken op de plek van de brede hoge kast en brede hoge kast naast de tv) en 3 lampen ophangen die hier al liggen sinds dat ik hier woon ( ), en dan is m'n huisje gewoon best wel af!
Ha! Hoe leuk is dat! Ik zit in de trein te telefoonbankieren en ik moet nog een acceptgiro betalen. Dus ik selecteer 'acceptgiro' als betaalmogelijkheid en zie een camera icoontje verschijnen... Ik klik daarop en ik met de camera van mijn telefoon de onderste regel van de acceptgiro scannen! Hij beslist zelf of ie het goed genoeg ziet en gaat dan terug naar het invul scherm waar alle vakjes juist zijn ingevuld! (heb het wel even gechecked!)
Zo handig! Wist helemaal niet dat dat kon! Leuk!!
Ik word vrolijk van rare dingen, het helpt dat het vrijdag is
2 vanilla feestjes gehad dit weekend allebei een hoop positieve energie door gekregen echt heerlijk!
Gister een shop dagje gehouden hele gave jurk gekocht beetje gala achtig in paars en gisteravond kon ik hem meteen aan en heb erg veel complimentjes gehad was fijn! En nu na 2de feestje suizende oren en aangeschoten maar yay het was leuk! En nog bijna een onbekende jongen op zn bek geslagen hij was de hele avond al vervelend aan het doen tegen mijn nichtje en dat waren broertje en ik zo zat dat we hem aan de kant gebeukt hebben op een niet lieve maier toen hij weer eens tegen nichtje aan botste en hem even duidelijk gemaakt dat als hij niet zou kappen hij wel eens klappen zou kunnen krijgen. Want kom niet aan mn familie dan kom je aan mij. Yay voor opkomen voor nichtje! We hebben ze niet meer gezien daarna!
1. ik de beste Meester voor mij van de wereld heb
2. de beste Meester ook nog eens een heel lief vriendje is
3. ik alweer een fantastisch weekend heb gehad
4. het zaterdag lekker zonnig was
5. ik eindelijk geen buikpijn meer heb
6. we zaterdag lekkere sushi hbben gegeten bij Soto in Den Bosch
7. ik daarna nog overwacht maar liefst 3 WS-ers heb kunnen knuffelen
8. ik ook een heel leuk geboortekaartje heb gekregen en een heel leuk felicitatiekaartje heb gevonden
9. ik vrijdag kaarsvet gevoeld heb (foto komt straks op FL)
10. ik eindelijk weer eens leuke marks heb staan
11. we al weer een afspraak hebben gepland voor 8 oktober
12. er vandaag hele leuke foto´s (al zeg ik het zelf) van mij gemaakt zijn (komen straks ook op FL)
13. ik dit weekend geen spatje regen gezien/gevoeld heb
14. ik nog steeds heel blij ben met mijn underbust (bedankt Sabrina!)
15. ik ben gewoon vrolijk omdat dat wel weer een leuke verandering is na al het gedoe van de afgelopen tijd