reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Mag ik dan een ga direct naar de gevangenis kaar lenen? Heb zelf alleen nog Algemeen Fonds kaarten 

@juffie: ja, inderdaad, vreselijke turn-off als iemand zo slordig is ook met taal.
- Ravelijne
Okay, ik post hier meestal niet omdat ik mensen meestal het voordeel van de twijfel geef als het ook maar enigszins goedbedoeld lijkt. Maar in dit geval overstijgt de cluelessness mijn tolerantie. Dude. DUDE!!!
En dan, ook nog HilverSLUM? :smiley_panic: :th_smiley_faint:
Edit: Oh, en ik heb 'm twee keer gekregen, één keer aan mij gericht en één keer aan iemand anders. Seriously.
Nee, echt? Mensen haken af? Joh!Hi Ravelijne,
I came across your profile while scaning people from the Netherlands as I love your country and have a thing for the women from that country - as not only do they seem so beautiful they also come across as so open minded and inteligent - both huge aphrodisiacs for me.
I have made many Dutch friends on line but alas none off. I've been talking to swingers from Amsterdam, Hilverslum and Utrecht for many years but once I mentioned I was coming to A'dam for a week supprise, supprise, no more contact. :-( This has really shcocked and puzzled me but not a lot I can do about it other than try to make new contacts and friends that may be genuinely interested in knowing me off line as well as online.
I know this is short notice so understand if you won't want to make contact offline but would love to start to get to know you. I am right now staying in a hostel in the Red light district of Amsterdam and due to fly home next Wednesday. Until then I have no set plans -i just wish to have fun and if possible be-friend a Dutch girl.
If you would be interested to hang out with me I prommise you we would have fun. I hope I intrigue you enough to reply as love talking, traveling, sex, watching films - plus watching certain sports. Personally I would love a swing date of sorts but purely non sexual contact is fine if preferred by you - as long as your cool to meet or would be willing show me a nice place to visit or bar to hang out at. You can find me on Facebook under the name: '*****' and you can add me to messenger also - ***** which also doubles up as my direct e-mail address. I also check here on FL when I can - so do get at me, make this holiday memorable.
FYI I'm a inexperienced late 30 something going on 20 - with a thing for Dutch women (but never had one) and expermentating in the adult world.
I would love some recomendations as to where to go while in NL to have the most fun if you have any and even better wish to meet up and take or show me - so much the better (if you are up for that).
Best wishes,

Edit: Oh, en ik heb 'm twee keer gekregen, één keer aan mij gericht en één keer aan iemand anders. Seriously.
Tja, als hij hier nou gewoon een advertentie van gemaakt had, zou misschien nog iemand reageren (als in, goh, een beetje iemand rondleiden door Amsterdam, leuk!). Maar als PB 

- Crownless
I lol'd!En dan, ook nog HilverSLUM? :smiley_panic: :th_smiley_faint:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Dan issie duidelijk aan de verkeerde kant van het spoort geweest.Crownless schreef:I lol'd!En dan, ook nog HilverSLUM? :smiley_panic: :th_smiley_faint:

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Sabrina
HilverSLUM begrijp ik dan nog wel als ik sommige delen rondom 't station zie
maar my goth...

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
-
Ik ben een "oudere vrouw". Auw.Hoi! Mijn naam is P. en ik ben 18 jaar. 18? Ja 18.. wat doe ik op uw profiel? Ik val op oudere vrouwen that's why, en die zijn in het echte leven moeilijk te vinden. Nu zag ik dat u vrij dichtbij woont, en daarom vroeg ik me af of u zin heeft om een keertje een leuke avond met mij door te brengen. Met leuke avond bedoel ik vooral waar de meeste mannen aan zouden denken. Ik ben niet op zoek naar een liefdesrelatie. En als u 18 jaar te jong vind moet u wel weten dat ik er ouder uitzie en me ook ouder gedraag. Ik kan hele goede gesprekken aangaan met oudere mensen.
Ik hoop dat u wederzijdse interesse heeft!
x P.
En ik word aangesproken met u. Dubbel auw.
- eireann
- Site Admin
Sorry chell, moest er wel van grinniken
Maar troost je, als je 18 bent is iedereen boven de 25 al oud, toch? 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Mevrouw chell. 

- juffie
- Site Admin
- Crownless
"ik kan heel goed praten met oudere mensen"
Dan denk ik toch meer aan iemand die met bejaarden keuvelt. Sorry knul, maar mensen oud laten voelen is echt een turn-off.
Dan denk ik toch meer aan iemand die met bejaarden keuvelt. Sorry knul, maar mensen oud laten voelen is echt een turn-off.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Weet je. Tot dat zinnetje wat Crownless citeert, vond ik het eigenlijk best schappelijk. Maar door dat ene zinnetje had ik ook het beeld van keuvelen met bejaarden, hahahaha.
Bovendien: hij wil helemaal niet praten. Wat zit ie erover te bazelen dan? *proest*
Bovendien: hij wil helemaal niet praten. Wat zit ie erover te bazelen dan? *proest*
- kitten
Eigenlijk is het wel schattig. Ik bedoel, 18, hij is nog net geen kind meer of misschien nog net wel. En het schrijven heeft ook wel een kinderlijke naïviteit in zich.
Ik vind het wel cute. Totaal niet interessant als date, maar wel cute.

Cute, maar mijn gedachte zou zijn:
what's in it for me? Wat heb jij, als jonge knul, te bieden aan een volwassen vrouw?
(vooropgesteld dat je als vrouw geen zendingsmissie wil volvoeren door hem op te leiden/in te wijden in de geheimen van een vrouwelijk lichaam)
what's in it for me? Wat heb jij, als jonge knul, te bieden aan een volwassen vrouw?
(vooropgesteld dat je als vrouw geen zendingsmissie wil volvoeren door hem op te leiden/in te wijden in de geheimen van een vrouwelijk lichaam)