blauwe plekken
blauwe plekken
ik krijg ze meestal niet en als ik ze heb vind ik het geen probleem want ze worden toch niet gezien.
Maar nu even het volgende. Ik ga vanaf morgen met mijn ouders op vakantie en er zijn nog enigszins wat overblijfselen van de blauwe plekken te zien. Nu moet ik gewoon even opletten maar stel nu dat ze gezien worden. Hebben jullie nog een goed excuus waarom ik ze heb? Ze staan dus op mijn borsten, dus gestoten lijkt me niet helemaal een goede smoes.
Maar nu even het volgende. Ik ga vanaf morgen met mijn ouders op vakantie en er zijn nog enigszins wat overblijfselen van de blauwe plekken te zien. Nu moet ik gewoon even opletten maar stel nu dat ze gezien worden. Hebben jullie nog een goed excuus waarom ik ze heb? Ze staan dus op mijn borsten, dus gestoten lijkt me niet helemaal een goede smoes.
- Voleuse
Re: blauwe plekken
Borsten lijken me toch niet iets wat heel erg in het oog springt, en vrij makkelijk om te bedekken met kleding.
Dat even terzijde, mijn excuus is altijd: oh, geen idee waar ik die vandaan heb. Ik heb wel vaker blauwe plekken zonder dat ik weet waar ze vandaan komen en met zo'n simpel excuus heb je ook geen risico om uit te leggen waaraan je je dan hebt gestoten, wanneer dan, etc. (Volgensmij was hier ook al een topic over, ooit?)
Dat even terzijde, mijn excuus is altijd: oh, geen idee waar ik die vandaan heb. Ik heb wel vaker blauwe plekken zonder dat ik weet waar ze vandaan komen en met zo'n simpel excuus heb je ook geen risico om uit te leggen waaraan je je dan hebt gestoten, wanneer dan, etc. (Volgensmij was hier ook al een topic over, ooit?)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik zag wel eens een foto van een vanille meisje op Facebook. Ze had blauw plekken op d'r borsten, niet normaal!
Ik ging dus even bij de comment kijken omdat ik het al zo vreemd vond: ze wilde de trap oplopen en was voorover gekukeld en tegen de trap aan gedonderd, boobs first. Dus de smoes van gestoten kán wel :p
Ik ging dus even bij de comment kijken omdat ik het al zo vreemd vond: ze wilde de trap oplopen en was voorover gekukeld en tegen de trap aan gedonderd, boobs first. Dus de smoes van gestoten kán wel :p
-
@vode of ze was toch minder vanilla dan ze wilde toegeven 

OOit heb ik gezegd dat ik op een trapje stond om wat dozen op een kast te zetten. Toen begon die bovenste doos te schuiven waardoor ik snel, in een reflex, mijn lichaam ertegen duwde, dus de doos tussen borst en kast geklemd zat voordat ie viel. Daardoor blauwe plek.
- Peter^
- Contacteer:
Wat is over het algemeen de houdbaarheid van blauwe plekken? Voel me er best wel lullig over dat ze niet op tijd weg zijn.
Geniet van de positieve momenten.
- Voleuse
Ik denk niet dat je er in zijn algemeenheid iets over kan zeggen. Bij mij blijven ze wekenlang zichtbaar, maar ik teken ook heel makkelijk. Dat zal bij iedereen verschillen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Het verschilt bij mij ook per keer. Ligt aan de plek en hoe diep het zit, maar ook aan mijn lijf. De ene keer trekt het gewoon sneller bij dan de andere.
Mocht je een keer snel van blauwe plekken af willen dan kan je arnica gebruiken. Wel even uittesten of je er niet allergisch voor bent zoals ik. Geen blauwe enkel meer maar wel helemaal onder de uitslag
Neem blauwe plekken nu maar voor lief. En stiekum ook wel een beetje trots op.