de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Crownless

Re: de oneindige vraag

Bericht door Crownless »

Ja.

Ooit wel eens gehad?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Voetschimmel? Ja. Altijd goed tussen je tenen afdrogen vergeet ik nog wel eens :P

Welk advies/regels van je ouders gebruik je nu nog steeds?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Dat zijn er best veel. De belangrijkste:
Denk voor jezelf (loop niet klakkeloos achter een ander aan)
Geloof in je eigen ideeën, laat je niet wijsmaken dat wat een ander denkt/doet beter is "omdat iedereen het denkt/doet"
Leer van jezelf te houden en jezelf te waarderen: Je bent de moeite waard!
Probeer waar mogelijk de positieve kant van dingen te zien. De kant waar je wat mee kunt of van kunt leren.
Probeer van het goede in mensen uit te gaan totdat het tegendeel bewezen is (en niet andersom)

En een van Oprah :mrgreen:, maar wel een die ik vaak in mijn achterhoofd heb (gehad) je kunt het gedrag van de ander niet veranderen, het enige gedrag dat je kunt veranderen is dat van jezelf (en misschien verandert daardoor ook het gedrag/de reactie van de ander)

Hoe breng jij het liefste een vrije dag door?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ontwaken in de armen van mijn vriend, ontbijten, stukje wandelen met de honden, eten, namiddag beetje tijd voor mijn paardjes en dan samen douchen en op de bank hangen dicht bij elkaar. Helaas staan paarden en vriendje nogal wat ver van elkaar, dus het is er in de praktijk nog nooit van gekomen op deze manier.

Ik schuif hem even door.
Xay

Bericht door Xay »

Een ideale vrije dag? *droomt weg* Die begint met lekker uitslapen, rustig wakker worden en misschien nog wat lezen in bed. Vervolgens ontbijten met een ei en wat rond hangen op internet. 'sMiddags met de trein reizen naar een leuke stad en daar geld uitgeven aan kookspulletjes, kleding en schoenen. Tegen de avond weer thuis en dan komt vriendje en eten we samen patat met kroket en kijken een mooie film. Samen slapen en samen wakker worden... Ja, dat is de beste vrije dag die ik kan verzinnen!

Wat doe jij het liefste 'savonds na het avondeten?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Naar een Next (of ander soort feest) gaan! Dat zijn de leukste avonden :). Niet dat dat nou vaak voorkomt ofzo :P

Ga jij vaak uit? Of heb je er juist een hekel aan?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
noni

Bericht door noni »

Ik had er niet veel mee, omdat het financieel niet makkelijk gaat afgelopen jaren.
Dat gaat het nog altijd niet, maar Ro neemt me nu gewoon soms mee,
en ik heb er niets tegenin te brengen.
En uhm.. ik geniet er inmiddels zelfs voorzichtig van ;-)

Ow, uh... nieuwe vraag:
Als kind ben je vast wel eens flink ziek geweest,
hoe ben je toen het meest verwend?
kitten

Bericht door kitten »

Toffe vraag. Thee en beschuitjes als ik weinig binnen hield. En bij het avondeten aardappeltjes met appelmoes geprakt. Echt bijna gladde purree werd het dan. En met kussen en dekbed op de bank The Sound of Music kijken... :inluv:

Hoeveel spiegels heb je in huis?
Crownless

Bericht door Crownless »

Ehm... Een op de badkamer, een op de wc en een grote in de slaapkamer. En dan nog een in mijn make-up tasje en dan nog twee handspiegeltjes geloof ik. In totaal dus zes.

Kun jij wakker gemaakt worden voor seks?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

hoeveel ik ook van sex hou, als ik slaap, laat me dan asjeblieft slapen want ik slaap al zo slecht

zou jij naar de dokter gaan als je al tijden slecht slaapt?
Muis77

Bericht door Muis77 »

Nee want ik ben niet zo'n dokters-type.

Woon je nu in je droomhuisje? Was je op slag verliefd op het huis waar je nu woont dus?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nee, meer dat het toendertijd handig was. Lierst zou ik het verkopen en dan verhuizen
Muis77

Bericht door Muis77 »

En de nieuwe vraag is?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

o ja.
Wat is jouw grootste frustratie bij officiele instanties?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik probeer altijd rustig te blijven bij instanties, maar als het erg lang duurt raak ik wel eens gefrustreerd. Maarja, meestal kunnen ze er ook niets aan doen en kun je alleen afwachten.

Ben jij wel eens heel erg boos geworden op iemand achter een loket?
Plaats reactie