Zit ik hier wel goed?

Gesloten
subengel

Zit ik hier wel goed?

Bericht door subengel »

Sinds 5 augustus dit jaar ben ik het subje van Meester Daredevil en ik vond het leuk, maar na nu bijna 2 maanden (7 weken) begin ik toch twijvels te krijgen. Nu zijn we de laatste tijd niet erg actief met spelen, mede door moeheid (dat kan soms gebeuren he), misschien komt het daardoor dat de twijfel toeslaat, maar misschien heb ik het allemaal teveel geromantiseert?

De laatste tijd geeft mijn Meester mij steeds hints over buttplugs, anaal dingen doen en hoe vaker Hij die dingen zegt, hoe meer mijn stekels omhoog gaan staan, ik dichtklap. Ik weet dat anale spelletjes best fijn kunnen zijn, maar als voorspel werkt dat bij mij niet, ik ben daar niet dol op, tenzij ik -al- verder opgewonden ben, maar eer ik daar ben…

De flogger heb ik niets op tegen, ik heb zelfs al toegegeven dat ik zelfs -al- loop te fantaseren over dat Hij mij slaat met een cat/kat* al weet ik nu al dat ik daar spijt van ga krijgen… tóch heb ik stiekem die gedachte wel. De wasknijpers mogen ook best uit de la komen etc, maar al die anale spelletjes…. ik weet het niet hoor…..
Mijn Meester is daar blijkbaar heel gek op… ben ik dan aan het verkeerde adres, had ik niet moeten beginnen aan de bdsm?

Ik weet niet naar wat voor reacties ik opzoek ben, ik zit nu vooral heel erg te twijvelen…misschien snappen jullie mij en kunnen jullie raad geven? Ik heb geen idee…

*voor elk wat wils ;)

ps. als ik dit fout geplaatst heb, mijn excuus, dat was niet mijn bedoeling :oops:
faery

Re: Zit ik hier wel goed?

Bericht door faery »

Iedereen heeft zo eigen voorkeuren, sommige mensen spelen vooral met pijn, anderen met gehoorzaamheid, sommigen betrekken graag seks bij hun spel, of soms zelfs allerlei combinaties hiervan. Als jij niet van de anale spelletjes bent, is dat van een 'ben ik wel bdsm-er?' perspectief totaal geen probleem: ook al hou je alleen van geslagen worden, als jij jezelf als bdsm-er ziet, ben je bdsm-er. En laat niemand je wat anders aanpraten!

Echter, als je andere voorkeuren hebt dan je partner kan dat wel vervelend zijn. Heb je al tegen hem gezegd dat je alleen wat met anale seks hebt als je al opgewonden bent, en dat het als (mentaal) voorspel eerder tegen je onderdanigheid werkt?
subengel

Bericht door subengel »

Of ik het Hem gezegd heb zoals ik het hier nu geschreven heb, dat weet ik niet. Wel heb ik heb op msn of via sms terug geschreven dat ik het niet fijn vind, maar omdat de twijvel zo toesloeg..slaat (goh leuke woordspeling ;)) vroeg ik mij af of IK niet gewoon verkeerd zit..zat...

Ik ben altijd al onderdanig geweest, niet irl, maar wel in bed en dat vind ik super.
Het voeld juist zo relaxt om een Meester te hebben :static: Ik wil ook graag alles voor Hem doen, maar sommige dingen... nee, blijkbaar dus niet?

pfff, voel me nu nóg schuldiger omdat Hij mee kan lezen :oops: Ik merk gewoon dat het heel lastig is om irl niemand te hebben om erover te kletsen, behalve Meester dan.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

BDSM bestaat uit zooooveel dingen, je zal denk ik niet snel iemand tegenkomen die WEL alles leuk vindt. Iedereen heeft zo zijn eigen grenzen, kennelijk is dit een van de jouwe. Het is echt niet zo dat je pas een sub bent als je houdt van En bondage EN pijn EN vernedering etc. etc. Je hoeft geen examens af te leggen of diploma's te halen. Je bent een sub als jij dat zegt en dat is het enige criterium,
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

er is gewoon helemaal NIKS mis met sommige dingen niet willen doen. Of nog niet willen doen. Dat recht heb je en ik denk dat je Mr dat soort dingen gewoon moet respecteren. Niemand (ok.. bijna niemand..) vindt alles lekker. In elk koppel kan je denk ik wel dingen vinden wat de een wel en de ander niet lekker vindt. Soms kan het zijn dat na verloop van tijd de partners naar elkaar toe groeien en de dingen meer gelijk komen te liggen, maar kom op zeg.. jullie zijn net bezig. Neem de tijd om eerst eens te spelen met dingen die jullie beiden lekker vinden.. en als je dan geil genoeg bent, kun je altijd nog anaal spelen, of niet natuurlijk:) Leer elkaar kennen, leer elkaar vertrouwen.

Nu kan het natuurlijk ook zijn dat jouw Mr alleen maar bezig is je bang te maken..en het niet daadwerkelijk zal doen, dus een mindfuck aan het opzetten is. Helaas voor hem, werkt deze bij jou dus niet en wekt het alleen maar weerstand op, dat kan nooit zijn bedoeling zijn natuurlijk.

Klim in de pen, pc, telefoon of wat dan ook, maar ga het hem vertellen!! Laat dit, dat wat tussen jullie groeit, niet verpesten.

Laten we er vanuit gaan dat hij wel luistert naar jouw grenzen, ook al zijn het zachte grenzen! Ruimte zat om elkaar daarbinnen te leren kennen, voordat je ze gaat overschreiden/oprekken.

succes!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
shareen_G

Bericht door shareen_G »

subatinks schreef:ben ik dan aan het verkeerde adres, had ik niet moeten beginnen aan de bdsm?
Nee hoor subatinks.
BDSM is een naam voor alles wat er kan, wat je wilt, wat mag.
BDSM is heel erg veel omvattend. Pijn, lust, vernedering, bondage, gehoorzaamheid zijn daar onderdelen van (en nu vergeet ik er vast nog heel veel). Alles samen is BDSM, elk onderdeel apart is ook BDSM.

Je hebt mensen die vinden pijn helemaal geweldig en hebben niets met bondage. De volgende vind bondage helemaal geweldig, maar wil absoluut niet in suspension hangen.
De volgende vind lust weer helemaal geweldig, maar dan zonder de bekende klaarkomverboden.

Jij vind blijkbaar het stukje anaal niet prettig. So what! Er is nog zoveel meer.
Probeer het duidelijk te maken aan je Meester. Ook waarom je het niet prettig vind.
Je hoeft niet alles leuk, prettig en lekker te vinden.

En wat feary al zegt: Als je voorkeuren erg verschillen van die van je Meester wordt het wel lastig. Maar ik het niet het idee dat dat het geval is.

Sterkte.

Groetjes
shareen
Waar een wil is, is een weg
subengel

Bericht door subengel »

Bedankt allemaal voor de reacties, ik ga het er zeker met Hem over hebben, zeker nu Hij het vast ook gelezen heeft ;)

Sharaah G.: "En wat feary al zegt: Als je voorkeuren erg verschillen van die van je Meester wordt het wel lastig. Maar ik het niet het idee dat dat het geval is."
Dat klopt..denk ik, ik heb behalve dit "probleem" nog niet heel veel dingen gemerkt wat ik niet fijn vind.
Wever

Bericht door Wever »

subatinks schreef:De flogger heb ik niets op tegen, ik heb zelfs al toegegeven dat ik zelfs -al- loop te fantaseren over dat Hij mij slaat met een cat/kat* al weet ik nu al dat ik daar spijt van ga krijgen…
*heeft er gelijk beeld bij*

Ja, daar zal je spijt van krijgen. En hij ongetwijfeld ook. :clown:

Mar serieus (en on-topic): ik lees eigenlijk niet echt dat het anale zelf een grens is. Wel dat het hinten ernaar dat is.
En dat lijkt misschien een detail, maar er zit een wereld van verschil tussen. Ik kan erover meespreken.

olleke haar subbielijst (laten) invullen was bijzonder vermoeiend. Voor de fragmenten over anaal kreeg ik ook een 'pffffff', een 'ik doe ni mee' of 'niks van!'*
Vlak voordat ik het daadwerkelijk deed keek ze evengoed nogal "no way!"...tot het ding erin zat. Dan was het ineens van "cool" en "eigenlijk was dat wel lekker".

Let wel: jij bent olleke niet. Er is niks mis met dingen tegen je zin te doen (niet alle subs zijn lustsubs), maar als de actie zelf echt een grens is, dan heeft hij dat te respecteren. En als die grens louter is van je ermee te plagen...dan eveneens.

Ik ben trouwens benieuwd naar DareDevil's reactie hier...we horen hier eigenlijk veel te vaak alleen het standpunt van de sub. :)

*voorgaande zinsneden zijn wel met een schelmse glimlach te lezen
subengel

Bericht door subengel »

Wever, laat ik het zo zeggen; als ik nog 'nuchter' ben is anaal een taboe voor mij, als ik eenmaal goed in de roes zit van het spel (of te wel gewoon giga geil ben, wat jij vast liever wilt horen :P) dan kan Mr DareDevil bijna alles met me doen wat hij wil, ook anaal.
Ik liep (en loop) nu tegen het punt dat ik steeds vaker van die hints krijg van Hem dat hij anale dingen wil doen met mij die mij dus tegen staan, ik giga vies vind en dat... terwijl ik dus 'nuchter' ben.

Vanavond hebben we het er over gehad en Hij zei mij dat het gewoon een beetje plagen was.... ik denk dan stiekem; 'ik hoop t'.

Ik kan olleke heel veel gelijk geven, zo zat ik ook met oa dat gedeelte en er staan in die subbielijst een aantal dingen die echt no-no zijn, maar ook best een paar die (als t moet) ik wel een keer wil proberen.
Als je niet probeerd kom je nergens ;) En als Hij wél ergens tegen aan loopt wat echt een no-no is en Hij wil het tóch proberen.... dan is er altijd nog dat verdraaide (voor de Doms) stopwoord ;).

'nuchter' heeft dus niks met alcohol te maken ;)

Nog even aan Shareen_G en feary; punten die ik niet leuk vind en die Hij wel doet cq wil doen; de wasknijpers lostrekken.... dat is mij nog even iets TE, maar dat is wat anders ;)
Wever

Bericht door Wever »

subatinks schreef:(of te wel gewoon giga geil ben, wat jij vast liever wilt horen :P)
Uiteraard. 8-)

Tja...als ik nuchter ben ga ik me ook wel eens dingen afvragen (ik denk dat iedereen dat wel doet). Dingen als "Waarom vind ik het leuk om iemand pijn te doen?" of "auw, dit doet PIJN! Welke man laat zich nu door een vrouw slaan?".

Mettertijd heb ik geleerd dat op de achtergrond te plaatsen. BDSM doen voelt gewoon goed (oké, subben niet echt, op het moment zelf. maar je begrijpt wat ik bedoel :) ). Dan neem ik dat soort vervelende filosofische vragen er gerust bij.
Lustobject

Bericht door Lustobject »

subatinks schreef: giga vies vind
Hoi subatinks,
Als dat het probleem is waarom je het niet ziet zitten, daar zijn oplossingen voor...
Dan zou je je op voorhand kunnen spoelen en zodoende viezigheid voorkomen.

Hoop dat je eruit komt samen met je Dom.

groetjes
LO
Olleke

Bericht door Olleke »

Lol, Subatinks, ik ben ook zo'n eeuwige twijfelaar en door rond te neuzen op fora en dergelijke, merk ik dat heeeeel veel mensen regelmatig twijfelen. Ik denk dat het zo'n beetje bij het BDSM-gebeuren hoort en zeker in het beginstadium.

Wever schreef: olleke haar subbielijst (laten) invullen was bijzonder vermoeiend. Voor de fragmenten over anaal kreeg ik ook een 'pffffff', een 'ik doe ni mee' of 'niks van!'*
Vlak voordat ik het daadwerkelijk deed keek ze evengoed nogal "no way!"...tot het ding erin zat. Dan was het ineens van "cool" en "eigenlijk was dat wel lekker"
Ik distantieer me hier volledig van :bloos:

Subatinks schreef:Het voeld juist zo relaxt om een Meester te hebben :static: Ik wil ook graag alles voor Hem doen, maar sommige dingen... nee, blijkbaar dus niet?
Maar het feit dat je een Meester hebt, wil toch niet automatisch zeggen dat je alles voor hem moet doen? Dat hoeft toch helemaal niet? Ik heb ook veel harde grenzen en zo zullen er nog wel subs zijn.

Subatinks schreef:giga vies vind
Dat dacht ik ook. Anaal was geen 'echte grens' voor mij maar toch... Ik dacht ook dat dat maar een smerig boeltje zou zijn maar er was in realiteit niks van viezigheid te zien of te ruiken of... en dat terwijl de actie niet met voorbedachte rade was. Ik weet niet of dat dat altijd zo kan zijn maar de eerste keer was voor mij wel geslaagd ;)
daredevil

Bericht door daredevil »

gisteravond nog even leuk gespeeld en me sub een paar flinke rode billen gegeven

en om nog even terug te komen op haar " probleem " na een goede spoeling en een super geile sub was er geen vuiltje aan de lucht
heb haar aarsje goed misbruikt en ze vond het nog lekker ook
scheelt alles als je gewoon weet dat je schoon bent dan kun je je zelf heerlijk laten gaan
eind goed al goed :zweepje:
subengel

Bericht door subengel »

Maar ik had ook al aangegeven dat, als ik opgewonden genoeg ben, ik er lang niet zoveel problemen mee heb als dat ik nog moet beginnen...

Ik moet ook nu zeggen dat sinds een vriendin heeft verteld dat het eigenlijk meer om het vertrouwen in je Meester gaat ik nu ook meer snap van die 'grapjes' van Hem.
Ik had dat niet door... maar goed, al doende leerd men zeggen ze toch? ;)
Gesloten