Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Mag ik ook meedoen? Mijn vriendje lust ook geen kaas, en ik ben juist heel erg fan 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
En, hier nog een! Mack houd er niet van (erger nog sommige kaas komt er even hard weer uit). En ik heb af en toe toch wel een kaas-tekort...
- Mack
LOL!
Gaan we nou een cheesy/not-so-cheesy (da's iets anders dan vanilla/not-so-vanilla...) lasagna-meet houden?
Ik ben voor! En dan recepten vergelijken. :icon_biggrin:
Gaan we nou een cheesy/not-so-cheesy (da's iets anders dan vanilla/not-so-vanilla...) lasagna-meet houden?

Ik ben voor! En dan recepten vergelijken. :icon_biggrin:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Ik heb vandaag auditie gedaan! Ik durfde het! En het ging 1000% keer beter dan vorig jaar, de zanglerares helpt goed. En bij de teks die ik vertelde kreeg ik de lachers op m'n hand en de improvisatie die van de regiseur moest ging ook heel goed. En toen moest ik van de dirigent nog een liedje zingen en toen zei hij 'jij kan heel mooi zingen'
WOOT ! Blije anne
Want dat is een DIRIGENT die dat vond! YAY!
WOOT ! Blije anne

Want dat is een DIRIGENT die dat vond! YAY!
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
- sandra
Wauw!! Anne wat goed
en wanneer hoor je nou de uitslag van de auditie??

*is heeeeeeeel vrolijk* want wandering en ik gaan neel binnenkort samenwonen :Dl
Quote uit het stuitertopic:
Zaterdagochtend nog wel een klein dipje gehad, zelfs nog een klein conflictje daardoor, maar ik kon blijven beseffen waar het door kwam. Dat hielp om me te overtuigen meer te letten op de leuke dingen (sporten, wandelen en shoppen met mams). Vorige week lukte dat niet en bleef ik erin hangen.
Ik probeerde ook niets te verwachten. Eerder te denken dat er niets zou gaan gebeuren en dat dat oke was.
En toen gebeurde het wel
En kon ik er weer vanaf het begin van genieten.
Ook vandaag is heel positief geweest. Veel aandacht voor elkaar en veel sex
spiked with pain
Fijn om te merken dat hier schrijven helpt om valkuilen helder te krijgen
En ik ben vrolijkbibi{T} schreef:Last van... :icon_sad:
Weet niet of het verstandig is om te hopen ivm mogelijke pre-dip en nog ergere dip als er dan 'niets' of alleen 'vanille' dingen gebeuren :icon_sad:
meh...

Zaterdagochtend nog wel een klein dipje gehad, zelfs nog een klein conflictje daardoor, maar ik kon blijven beseffen waar het door kwam. Dat hielp om me te overtuigen meer te letten op de leuke dingen (sporten, wandelen en shoppen met mams). Vorige week lukte dat niet en bleef ik erin hangen.
Ik probeerde ook niets te verwachten. Eerder te denken dat er niets zou gaan gebeuren en dat dat oke was.
En toen gebeurde het wel

Ook vandaag is heel positief geweest. Veel aandacht voor elkaar en veel sex

Fijn om te merken dat hier schrijven helpt om valkuilen helder te krijgen

- Ravelijne
Dat is zeker tof, bibi! Fijn dat je zo'n fijn weekend hebt gehad.