@colet: je bij zoveel mogelijk groups op fetlife aanmelden, waar mensen gezocht worden? Was er een man bij je in de buurt om gezellig een bakkie koffie te doen, was jij er niet. ;(
Ik kom ook ff knuffels bietsen. Ik heb denk ik een afterweekend dip met misschien een wel een beetje subdip en ben echt heel erg moe.
Geen goede combi als je over een kwartier op je werk moet zijn.
Gelukkig is het maar een halve dag werken.
Heb wel echt een enorm fijn weekend gehad!
Ik moet gewoon ff door die dip heen denk ik en vroeg naar bed vanaaf.
ben weer terug van Corfu met een joekel van een wespensteek. Doet zeer en ben zelfs al naar de huisarts geweest die me gelukkig wel wat heeft voorgeschreven. Maar toch............auuuuuu
Nope. Ik ben naar de Specsavers geweest, daar hebben ze een ander heel lelijk pootje erop gezet, waar ik niks mee opschoot, want zit net zo los als de geplakte versie en dus bril nog steeds scheef. De jongen die dat gedaan heeft zei "ja dan doet u er maar een plakbandje om heen". Fijn. Was dus terug bij af, want juist dat scheve moest tijdelijk ff opgelost, want word er misselijk van (cilinder).
Eigen pootje is niet meer leverbaar en nu mn oude bril op, waar ik ook koppijn van krijg.
Ben er chagrijnig van, want ik was heel blij met die bril. En ik heb 'm pas 16 maanden. Dus morgen naar de Specsavers waar ik 'm gekocht heb.