Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
thaliya

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door thaliya »

manlief is in New York voor werk. Erg leuk, natuurlijk.
Ik had hem vorige week verteld over Next en dat het me leuk lijkt om, als we in NL zijn, weer eens naar een feest te gaan.

En nou mailt hij net dat hij vanavond naar een feest in NY gaat. Met een veiling. En ik zit hier. Like: WTF?!

(ik vind het wel leuk voor hem hoor, heb hem ook gezegd dat hij vooral moet bieden en spelen als hij de kans krijgt)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

dan nog wel wtf.. Je had graag samen naar een feest gegaan als ik het zo lees?
thaliya

Bericht door thaliya »

Het is meer dat ik degene ben met de ervaring en de verlangens naar spelen en parties. Hij komt net kijken. Ik heb dus veel meer 'recht' op een leuk feestje! En nu gaat hij dus vanavond (ziet er ook nog eens uit als een goed georganiseerd iets) en ik zit frigging op de bank vanavond! Wtf... Niet eerlijk!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
faery

Bericht door faery »

WTF!

Ik had twee dagen geleden heel goedkoop wc-papier gekocht, van dat grijze gerecyclede spul. Gisteren was heeft mijn bezoek de rol verwisseld (van het vorige pak wat ik had liggen, naar dit), dus ik had er nog niet echt naar gekeken. En naar wc-papier kijk je sowieso nooit heel erg. Valt me net opeens op: er zitten geen losse blaadjes op deze rol, geen afscheur-lijntje, het is gewoon één doorgande rol papier :shock: Wist niet eens dat dat bestond, buiten de rollen die je wel eens op wc's in grote gebouwen hebt.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Dan was de afscheur-gaatjes-maak machine vast kapot ;)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

zo had ik laatst wc papier gekocht.. van zo'n heerlijk zacht merk... t was in de aanbieding, twee grote pakken voor de prijs van 1, en ach.. wat zachtheid aan mijn billen is vanzelf nooit weg... overigens.. ook voor mijn neus als ik verkouden ben... (hier staan in huis dus altijd wel rollen wc papier her en der verspreid die dienst doen als zakdoek/keukenpapier/servet)
Maar hierop zaten dus motiefjes gedrukt waarvan de inkt nogal hard was, en dus zat het wc papier vol met harde scherpe puntjes waarmee je de boel dus bijna open haalt... was dus echt goed opletten dat je de bedrukte kant naar binnen vouwde voor gebruik....
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
faery

Bericht door faery »

Ouch...
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

@ phedre: toiletpapier voor masochisten?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

dat stond niet o pde verpakking lotus, maar t lijkt er wel op... laat ik zeggen dat ik dit merk niet meer zo vaak zal kopen.. ook niet in de aanbieding!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
cinderella

Bericht door cinderella »

extra zacht schuurpapier dus!
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

Vorige week zat ik op WS te lezen toen Oudste naast me kwam staan. Het was een onschuldig onderwerp, dus ik klikte niet weg. Haar oog viel op het scherm. "Hey mama, is dat <echte naam Voleuse>?"

Like, WTF?? :shock: de nick Voleuse stond net buiten beeld, maar de avatar niet.

"Eh... ja... maar hoe zie je dat?"
"Omdat die ook van Hello Kitty houdt! :icon_biggrin: "

Eh... Hm. :| Owkeejjjj

Was bestwel WTF.
colet

Bericht door colet »

Ja, kinderen hebben oog voor andere dingen en hebben veel meer door dan je denkt.
Denk maar aan de schoenen van ome Henk die Sinterklaas aan had ;)

Ik zit pas met midi in de auto en vertel hoe fijn het is en hoe ik soms mensen graag spreek omdat ik daarmee goed kan praten en dat dat mij blij maakt enzo. Zelfs al is dat online zoals bijvoorbeeld via MSN.
Dat zelfs mannen zonder kinderen soms met goede tips of wijze nuances komen op mijn verhalen.
Komt er droog van de stoel naast mij: "Zeg nu maar gewoon dat je Lucifer bedoelt."

Midi zag laatst ergens een foto en roept meteen hee dat plaatje heeft iemand van jouw forum ook! (tessie)
Als zij jou aan je decoletee gaat herkennen, ga ik mij zorgen maken :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:schater:

Ze had ook al aan mij gevraagd of ik anne en Smorph en Mack ook kende, dus ze heeft denk ik wel door dat wij allen bij de club horen :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Oh echt waar? Hahaha! Ja, dan ben je ge-out! :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh well :clown:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie