Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Afhankelijk van het soort schimmel, caprylzuur slikken (verkrijgbaar bij de tuinen) is ook ontzettend goed tegen candidainfectie, omdat het je hele lichaam doorgaat. Zeker in combinatie met een paar dagen zwaar low-carben (schimmels leven op suiker)
Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen. Mijn teennagels hebben iets raars, ze verdubbelen, een schijnbaar normale nagel groeit een dikkere, geligere nagel weg.
- Crownless
Dat klinkt als een kalknagel. Tijd om naar de pedicure te gaan, die weet t zeker.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Oh ja, zo'n nagel heb ik ook een tijd gehad. Ik moest best een tijd pillen slikken voordat dat verdwenen was...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Beste hork,
Op onze voordeur hangt een bordje met openingstijden, dat,duidelijk aangeeft dat de winkel om 18.00 uur sluit. Dan mag je van mij ook om 5 minuten voor zes nog even binmem voor een snelle aankoop. Daarin wil ik je ook nog wel wat advies geven. Dat we dan ook nog eens zo klant vriendelijk zijn om wat verpakkingen om te ruilen zodat een of ander pietluttig detail voor een miezerige aankoop nog naar jouw wens is
Daar mag je best een beetje dankbaar voor zijn. Ga dan niet als een asociale kloothommel nog even uitgebreid staan bellen met je 'vrindjes'. Ik ga nog eens een verplichte horken toeslag invoeren, direct en contant te voldoen aan het aanwezige personeel.
Onvriendelijke groet,
Iemand die door jouw ondankbare gedrag de trein heeft gemist.
Op onze voordeur hangt een bordje met openingstijden, dat,duidelijk aangeeft dat de winkel om 18.00 uur sluit. Dan mag je van mij ook om 5 minuten voor zes nog even binmem voor een snelle aankoop. Daarin wil ik je ook nog wel wat advies geven. Dat we dan ook nog eens zo klant vriendelijk zijn om wat verpakkingen om te ruilen zodat een of ander pietluttig detail voor een miezerige aankoop nog naar jouw wens is
Daar mag je best een beetje dankbaar voor zijn. Ga dan niet als een asociale kloothommel nog even uitgebreid staan bellen met je 'vrindjes'. Ik ga nog eens een verplichte horken toeslag invoeren, direct en contant te voldoen aan het aanwezige personeel.
Onvriendelijke groet,
Iemand die door jouw ondankbare gedrag de trein heeft gemist.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Daz irritant inderdaad fixertje. Ik zou bijna zeggen, als ie klaar is met bellen, doodleuk zeggen, sorry meneer, maar NU zijn we gesloten. Nee, 5 minuten geleden nog niet, maarja, bellen was belangrijker heh.. kan gebeuren... komt u morgen maar terug.
Maarja, dat gaat je baas vast niet leuk vinden als je dat doet.
Maarja, dat gaat je baas vast niet leuk vinden als je dat doet.
- skaoot
Meh, net de post bekeken die tijdens vakantie is binnengekomen... Belastingdienst wil blijkbaar boel geld terug. Gemeente wil boel geld. En BrabantWater wil ook iets van me maar ik dacht dat dat via BrabantWonen ging dus morgen maar even bellen... Maar niet leuk!
Moet ik weer gaan checken of het klopt van Belastingdienst.... Grrrr! Ik mis de Texelse rust nu al!
Moet ik weer gaan checken of het klopt van Belastingdienst.... Grrrr! Ik mis de Texelse rust nu al!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Als het de standaard gemeentelijke belastingen zijn: die kan je ook per maand betalen! Das een stuk beter te budgetteren !
**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Ja en belasting mag ook in stukjes... Maar moet al die post tegelijk komen na mn vakantie?!
Budgetteren... Weer eens op rijtje zetten, toch eea veranderd.
Budgetteren... Weer eens op rijtje zetten, toch eea veranderd.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- JerryM
Je kan ook kijken of je vrijstelling van gemeentelijke belastingen kan krijgen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- skaoot
Ow? Interessant... Ook maar eens uitzoeken dan.
- JerryM
Zit wel met inkomensgrens, dus niet te veel hoop op vestigen. Maar nee heb je. Ja kan je krijgen.
Bij verhuizen van gemeente kan je soms ook achteraf af terugkrijgen. Als het goed gaat gaat dat automagisch
Bij verhuizen van gemeente kan je soms ook achteraf af terugkrijgen. Als het goed gaat gaat dat automagisch
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- phedre
- Contacteer:
en ook vermogensgrens, je mag niet zo heel veel spaarcentjes hebben wil je nog vrijstelling krijgen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Peter^
- Contacteer:
Misschien dat met gaan werken, je inkomen hoger is dan de grens om nog in aanmerking te komen voor huur- en zorgtoeslag.
Geniet van de positieve momenten.