Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
cinderella

Re: Ik ben trots op...

Bericht door cinderella »

Mijn poes. Ik hoefde alleen maar de voordeur open te maken, en toen ging ze uit zichzelf de trap af, door de voordeur, stukje naar links, om het hoekje, en naar de tuin. De kater wil het eerste stukje naar buiten nog getild worden, die vindt het te eng.
toen doet er nu niet meer toe
madeleine

Bericht door madeleine »

cmeermin schreef:Dat is zeker gedurfd! Ik vind het ook doodeng. Nou ja, een helm doet me niks, maar achterop een motor... :smiley_panic:
Ik weet gewoon zeker dat ik er onderweg af val, dat soort visioenen.

(laat madeleine dit maar niet horen :hypocrite: )
Hoor ik iets ? Cmeermin bij mij achterop de brommert ;)
Goed gedaan nijntje. Om heel eerlijk te zijn .... ik vind achterop bij iemand anders ook altijd een beetje eng ....
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Illustra

Bericht door Illustra »

madeleine schreef:Hoor ik iets ? Cmeermin bij mij achterop de brommert ;)
Goed gedaan nijntje. Om heel eerlijk te zijn .... ik vind achterop bij iemand anders ook altijd een beetje eng ....
Een beetje eng? Ik vind achterop de motor meerijden dood en dood eng. In de heel veel jaren dat ik nu rij heb ik wel 2 hele keren achterop gezeten en beide keren is de bestuurder er bont en blauw van af gekomen en waren beide niet blij met me. Verbazingwekkend hoe hard ik nog kan knijpen met die stugge logge motorhandschoenen aan ;)

Ik rij zelf of ik rij niet.
subengel

Bericht door subengel »

Mijn koppigheid, mijn benen en het zonnetje die zo lekker scheen het afgelopen weekend; ik ben -bijna- het hele weekend zonder rolstoel op stap geweest en heb alles lekker gelopen! :mrgreen: :static:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mezelf. Ik heb vanochtend, ondanks mijn val met de fiets gisteren en de spierpijn die ik nog heb, toch gesport. Niet de hele les meegedaan, maar wel een groot deel.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

mezelf (wel maar een klein beetje, maar het is een begin)
Toch mezelf langer ziek gemeld omdat ik me nog niet ok voel.
noni

Bericht door noni »

Euhm... ook op mezelf...
Ik ben vanmorgen sinds heulllll lange tijd weer naar school geweest!
Binnen vier weken ga ik veel te veel dingen uit mijn hoofd moeten leren,
maar ik ga er wel mijn stinkende best voor doen...
Ik ben bezig voor mijn volledige chauffeurspas, vandaar.

Het was een vreemd gevoel om zo klassikaal les te krijgen,
maar ik heb het gedaan!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Op de medeforummers, die ondanks hun eigen sorres nog energie hebben voor anderen.
Geniet van de positieve momenten.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

op mezelf!!
Voor party waar van een plaagmailtje inmiddels een speel-event van gemaakt is.. met man of 14-16 inmiddels geloof ik.... (student meets Teachers)

voor vanavond was er opdracht om verhaaltje te schrijven van minimaal 500 woorden, in het engels. Maar mijn engels is zo vreselijk miserabel slecht, kost me zoveel energie om daar iets knaps van te maken, energie die ik gewoon niet of nauwelijks heb, dus kreeg toch toestemming voor nederlandstalig verhaaltje.. Zou ik eerst bestaand verhaal inleveren, maar vond ik toch wel erg makkelijk, dus nieuw verhaaltje geschreven... en eigenlijk he.. vond ik dat ik toch wel moest vertalen.. maar ik zou er de tijd voor nemen, maar om mezelf te bewijzen dat ik het best wel kan, wilde ik het dan toch wel doen... en dan later gewoon iemand laten lezen.. zo van .. zie je wel... ik kan t best...

maar t is al af!!! ik had het gistermiddag al klaar en ik kan dus toch vanvond een (mega steenkolenengels, maar toch..) engelstalig verhaaltje inleveren... vertaalpagina er naast.. echt best wel heel veel op moeten zoeken, was een megaklus.. maar T IS AF:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

phedre schreef:op mezelf!!
Voor party waar van een plaagmailtje inmiddels een speel-event van gemaakt is.. met man of 14-16 inmiddels geloof ik.... (student meets Teachers)

voor vanavond was er opdracht (die kwam pas donderdagavond binnen) om verhaaltje te schrijven van minimaal 500 woorden, in het engels. Maar mijn engels is zo vreselijk miserabel slecht, kost me zoveel energie om daar iets knaps van te maken, energie die ik gewoon niet of nauwelijks heb, dus kreeg toch toestemming voor nederlandstalig verhaaltje.. Zou ik eerst bestaand verhaal inleveren, maar vond ik toch wel erg makkelijk, dus nieuw verhaaltje geschreven... en eigenlijk he.. vond ik dat ik toch wel moest vertalen.. maar ik zou er de tijd voor nemen, maar om mezelf te bewijzen dat ik het best wel kan, wilde ik het dan toch wel doen... en dan later gewoon iemand laten lezen.. zo van .. zie je wel... ik kan t best...

maar t is al af!!! ik had het gistermiddag al klaar en ik kan dus toch vanvond een (mega steenkolenengels, maar toch..) engelstalig verhaaltje inleveren... vertaalpagina er naast.. echt best wel heel veel op moeten zoeken, was een megaklus.. maar T IS AF:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Go phedre! :D
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

en het was niet eens zo slecht zei de opdrachtgever!!:)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

alweer op mezelf. Ben toch naar de sportschool gegaan, ondanks dat ik geen zin had. En daarna niet eens iets lekkers gekocht (AH ligt hier vlakbij de sportschool). En ik heb gezegd dat het schema toch me net iets te zwaar was en dat ik er wat veranderingen in wilde. Nu is het nog wel zwaar maar het is nog te doen. En vrijdag ga ik weer en heb al weer een afspraak staan voor fitness voor maandag.
kitten

Bericht door kitten »

Goed joh lotus!!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ik ben trots op mijn dochtertje die ondanks de pijn aan haar armpje toch nog vol grappen en grollen was tegen de verpleegkundige !
Plaats reactie