Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
colet

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door colet »

Ik heb vandaag een rare dag. Ben heel verdreitg enzo en kom r niet uit.
Bah bah bah....
Dit soort dagen worden steeds vaker ipv minder, dat geeft ook reden tot piekeren, want help ik MOET overeind blijven en de boel op de rails houden.
*snottert weer in zakdoek*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Grinnnnn :schater:

Goede leus, Crownless! :thumbsup:

Edit: En heeeeele dikke knuffel voor colet! :close_knuf:
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Goed dat ik gisteren lekker kon genieten van een man die BBQ-de ;) en het gezicht van midi met Jeejtje.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja. Dat is echt Uberschattig, midi met Jeejtje... :inluv:
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Marijke schreef:dat het jou niet is overkomen betekent niet dat de statistieken dus niet kloppen.
Uh, hee, condooms zijn gewoon wel veilig genoeg om als voorbehoedsmiddel te gebruiken. De vergelijking met zonder autogordel rijden gaat absoluut niet op. En dat is ook de point die ik probeer te maken. Dat condooms zo onveilig zouden zijn slaat nergens op en is gewoon bangmakerij.

Als je condooms juist gebruikt is het veilig en doet het weinig onder voor de pil. Dat baseer ik op statistieken. Die heb ik namelijk helemaal uitgeplozen voor ik besloot om condooms te gebruiken, ipv de pil.
Guilty

Bericht door Guilty »

Ravelijne schreef: Als je condooms juist gebruikt is het veilig
En de pil moet je trouwens ook juist gebruiken, wat ook niet iedereen lukt.
Pluu

Bericht door Pluu »

:nopompom:

Morgen een sollicitatie:

-Sinds de laatste sollicitatie 10kg aangekomen, dus al mijn pakken passen niet meer. Uiteindelijk iets gevonden waar het maar mee moet, maar ik voel me niet bepaald overdressed en in mijn uitstraling versterkt door mijn kleding.

-Moest een casusje schrijven, maar heb me er makkelijk afgemaakt omdat ik me doodziek voelde toen ik t ding moest schrijven

-Wist pas sinds een dag of 5 om welk bedrijf het ging (via andere site gesolliciteerd), maar ik voelde me te misselijk om veel interesse in mijn sollicitatie te steken. Dus vanavond voor het eerst de website bekeken en heb niet het idee dat ik snap waar ik solliciteer.

-Uberhaupt ben ik ook in gedachten de laatste dagen alleen maar bezig geweest met "ow-my-god-ik-ben-zwanger-wat-gebeurt-er-met-mijn-lichaam". En met nadenken over het kotertje en allemaal praktische zaken die ik nog moet regelen etc. Geen moment over die sollicitie nagedacht.

-De sollicitatie is om 9u. sochtends, met veel reistijd, en moet nog half uur te-laat-kom-tijd rekenen omdat ik niet precies weet welke tram etc. ik moet hebben, dus kans dat ik een tram mis door t zoeken bij overstappen. Niet gewend om rond half 7 op te staan dus ik ga rond 9u. waarschijnlijk een what-happened-ik-ben-midden-in-de-nacht-uit-bed-gelicht-gezicht hebben.

Ik wil dit baantje wel graag, aan de andere kant vind ik het ook geen ramp als het hem niet wordt want dan heb ik meer tijd voor kotertje. Dus op zich ben ik blij dat ik een sollicitatie maar niet hysterisch erover, wat opzich in normale situaties de goede houding voor een relaxte sollicitatie is. Maar.. ik voel me gewoon zo ontzettend niet-goed-voorbereid en niet-in-de-goede state of mind voor een sollicitatie.

Beuh!!!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Veel succes morgen pluu!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Marijke schreef:
Uh, hee, condooms zijn gewoon wel veilig genoeg om als voorbehoedsmiddel te gebruiken
Dat is een subjectieve beoordeling, en is afhankelijk van hoe erg je het vindt als je zwanger zou worden. Ik zou dat heel erg erg vinden, en daarom gebruik ik niet uitsluitend de pil.
Ja, okay, welk percentage risico je precies acceptabel vind, moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar je huisarts (of een andere gezondheids-professional) durft je zeg maar wel met goed fatsoen het condoom als enige vorm van geboortebeperking aan te bieden. Daar is het in principe voor goedgekeurd.

Dit zijn de cijfers, voor mensen die zelf willen rekenen.
Pluu

Bericht door Pluu »

Die cijfers "in de praktijk" geven wel een erg negatief beeld Ravelijne! Ik denk dat daar hééél wat foutief gebruik in meegerekend zit.

Totdat we bewust zwanger probeerden te worden gebruikte ik de pil, maar dat deed ik dan ook wel echt netjes. Als ik een keer een pil vergat keek ik meteen welke week het was en of ik er risico mee liep. Vaak moet je als je in een bepaalde week je pil vergat nog 2 weken condooms gebruiken, dat deden we dan braaf. En in een van de weken van de pilstrip (weet uit mijn hoofd niet meer welke) moet je een morning-after pil halen als je in de week voorafgaand seks had gehad en je vergeet een pil. Dat heb ik ook 1 keer moeten doen, vervelend, maar dat hoort in mijn beleving wel bij het vertrouwen op een bepaalde anticonceptievorm: dat als je wéét dat er iets fout is gegaan dat je dan extra voorzorgsmaatregelen neemt. Als je dat soort dingen niet doet en denkt, och, één keertje vergeten kan geen kwaad.. dan moet je niet de pil of het condoom de schuld geven. Als je wéét dat je net een ongelukje met een kapotte condoom of afglijder hebt gehad kun je ook naar de apotheek voor morning-after, als je dat doet dan is het risico op ongewenste zwangerschappen bij condoomgebruik ook minimaal, en geen 12%.

Over mijn sollicitatie: die ging goed :static: ze hadden een positieve indruk zeiden ze. Dus in ieder geval vinden ze mij goed, het kan nu alleen nog gebeuren dat er tussen de andere kandidaten een nog betere zit. Dat wordt duimen.. ik weet het over 10 dagen. Heb ze eerlijk verteld dat ik zwanger ben, en daar gingen ze niet raar/vies van kijken, en de mededeling dat ze het een positief gesprek vonden was ná dat ik gezegd had dat ik zwanger was dus dat is voor hen iig ook geen harde nee. :)
subengel

Bericht door subengel »

Na het lezen van Ravelijne's post komt er bij mij herkenning....
Vorige week (na een leuk -spel- weekend) voelde ik me down, waardeloos (als sub en vriendin), tijdens het afgelopen weekend veel gepraat en toen op heel veel roze wolkjes en nu.... weer down, vol twijvel, 'zenuwen'....
Subdrop?

[edit] sorry ik had pagina 319 niet gezien :oops: [/edit]
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Wat een klotedag is me dit! Echt ALLES in 1 dag. Zelfs ongesteld worden. Buh!
skaoot

Bericht door skaoot »

Beetje meh... Ik ben echt niet goed in administratie dingen regelen :nopompom: Uitsteltalent. Al is het maar inschrijfkosten voor iets even overmaken.
En belasting en gemeente willen nu allebei geld, en op zich is het niet moeilijk ofzo, snap het allemaal, maar toch... Vind het stom gedoe! En dan wijst iemand me erop dat ik misschien in aanmerking voor ontheffing (aardig!) en dan denk ik eerst "yay!" en dan denk ik "uitzoekgedoe aaaargh". En helemaal doordeweeks, gaar thuis na werk, geen zin/energie.
Moet eigenlijk ook financieen weer eens op rijtje zetten.
En nog eens een en ander nakijken mbt lening bij IBG/DUO.
En en en en....
Is een trekje van mezelf waar ik nie zo goed tegenkan. Want het is niet moeilijk, en scheelt hoop gedoe als ik het meteen doe.

Meh.

Nu voorgenomen er of donderdag of zaterdag even voor te gaan zitten en het allemaal in een keer te doen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

hee skaoot, ik heb een tijdje terug hulp gehad van iemand van humanitas, afdeling thuisadministratie. Heeft mij geholpen om dingen op een rijtje te zetten en een betere administratie bij te houden. Wellicht ook een idee voor jou.
skaoot

Bericht door skaoot »

Najah, die 3 dingen die nu op me liggen te wachten (mezelf onder mn kont geschopt en iig de inschrijfkosten en rekening betaald) vind ik nu ook weer niet dusdanig problematisch om daar hulp bij te halen. En eigenlijk kan ik het ook wel... maar doe het niet.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie