Ach gos....*knuffelt* Dat is even slikken wat betreft thuis bevallen!
En ik wil niet 'beter weten' maar zo ken ik ook mensen die bij een volgende zo snel bevielen dat het huppetee thuis gebeurde!
Maar dit is gewoon al beetje afscheid nemen van het idee

Schrale troost is dat je het nu dan al weet en niet pas tegen een volgende bevalling.
Moet je daar al denken? Nog een keer bevallen? Of voorlopig niet?
Ja, midi was een reuzenbaby. Soort van Kloontje

hahaha, laat ze het maar niet horen! Al weet ze niet wie Kloontje was.
Midi woog 4950 gr. De eerste dagen na de bevalling was het glazen koetsje om de haverklap leeg, dan liep er weer een verpleegkundige met mijn baby ergens te showen. Eentje had ook de zaal met nog-zwangeren bang geprobeerd te maken.
Dat is allemaal goed gekomen met midi. Toch?
Ze heeft heel erg lang boven de groene tabellen in groeiboekje gestaan... Dat mag,zeggen ze dan, zolang de verhouding gewicht en lengte maar gelijk op blijft gaan.
Ze is nooit een dikke baby geweest, altijd in juiste verhoudingen. Wel kreeg ik eerder commentaar van anderen op de borstvoeding, terwijl ze dan nog maar paar maanden oud was.
Ene oor in....Gek...qua borstvoeding heb ik altijd mijn eigen ding gedaan en niks aangetrokken van anderen. Hihi zelfs niet van de dames van CB.
Grote baby...dus heeft ook behoefte aan genoeg voeding...misschien toch maar flesje bijgeven....