Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Gilraen^ »

je mag idd met mensen hun voeten spelen en er geld voor krijgen.
Maar geloof me dat ik heel weinig kan ruiken en zelfs ik heb geregeld last van kokhalssyndroom.
oeps2

Bericht door oeps2 »

maar dat heb ik met grimeren wel :icon_biggrin: :icon_biggrin:
meest lekkere mannen heb ik onder mn kwast :mrgreen:

en dan zeg ik meestal :: goh wat mooi zal ik ff wat glitters op je borst doen (ligt aan de voorstelling tuurlijk maar ik doe veel festivalwerk dus meestal is t ja )
en dan smeer ik heerlijk helemaal naar beneden toe :hypocrite: :hypocrite:
:clown:
kitten

Bericht door kitten »

@Gille: kun je ze neit eerst standaard onder de douche sturen?

Dat eh... deed die... erotische massage mevrouw wel. Namelijk. :bloos:
faery

Bericht door faery »

*rant modus* Serieus he, docenten en duidelijkheid, dat kan gewoon niet samen gaan.

Ik moet een essay schrijven voor een filosofie vak (filosofie van gedragswetenschappen, wetenschapsfilosofie toegepast op mijn master). Filosofen zijn meesters in veel woorden gebruiken, en mijn ervaring is dat ze altijd alles uitgebreid uitgelegd willen hebben. Vervolgens moeten we een essay van 500 woorden schrijven. 500! Ik schrijf altijd erg beknopt, haal nooit de "minimum aantal woorden"-norm zonder hangen en wurgen, maar zelfs ik ga hier overheen.
Maar dat is nog niet het echte probleem, want we krijgen deze opdracht:
Write a 500 words essay addressing the question what kind of method you think we could device in order to overcome the present revolutionary phase in Behavioural Science in a rational, methodologically controlled, disciplined way.
Vertaling: schrijf een essay van 500 woorden over de vraag welke methode we zouden kunnen ontwikkelen om uit de huidige revolutionaire fase in gedragswetenschappen te komen op een rationele, methodologisch gecontroleerde, gedisciplineerde manier.

Wat wil die man nu van me? Die methode, moet die praktisch zijn ("voortaan moeten we die en die theorie gebruiken"), of meer op meta-niveau? Moet de methode zelf bestaan uit iets rationeels en methodisch gecontroleerds, of moet mijn schrijfwijze dat zijn (zit namelijk nogal een verschil tussen: ik kan iets heel vaags vast wel rationeel uitleggen en andersom lukt al helemaal)? Grrr! :evil: Zo weet ik toch ook niet wat ik moet doen?

(nu ligt dit misschien een klein beetje aan mij, aangezien ik het eerste college heb gemist, en ik dit dus van de sheet moest halen, maar toch: vaagheid!)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

$%^&^%$#$%^&^%$#$%^&*(*&^%$#@!

Stap ik in de trein om naar mijn oude appartement te gaan om in te pakken. Vergeet ik mijn sleutels van bewust appartement mee te nemen. Kan ik twee stations verder uitstappen en weer terug.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ARGH... *Vervloekt antidepressiva nog meer dan ze al deed*

Dan geraak ik eindelijk zo suf als een konijn mijn bed uit, zelfs op tijd om een douche te nemen. Erna paniek en haastig eten enzo om in de auto te springen, argh geld is ook nog op en straks lezing dus vlug vlug via bank rijden om aldaar te merken dat ik gewoon een uur te vroeg vertrokken ben. *sjucht*
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Vervelend als je werkgever een andere brief van uitkeringsinstantie krijgt, dan jezelf.
Kan je daar weer achterheen.
bleh
Geniet van de positieve momenten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ben niet goed in uitgebreide, lange, mooie rants zoals sommigen hier, maar ranten moet ik even.

Twee woordjes onder een fucking nickname zijn genoeg om mij te betuigen van ik weet niet wat voor gedrag allemaal, terwijl ik dingen zeg als Sabrina de forummer, niet als Sabrina de I don't care what else. Seriously, kunnen die gasten niet 'ns stoppen met zeiken?!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tis zeker overtuigend een rant :) maar was dat hier?
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nopes, was niet hier. Ik moest alleen die rant even ergens kwijt, en als ik dat op de plek doe waar die twee woordjes staan, gaan ze dáár weer over zeiken.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is waar.
**Self Rescuing Princess**
Kiyan

Bericht door Kiyan »

en dan blijjjjven we bezig... met ranten dan hè
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Kiyan schreef:en dan blijjjjven we bezig... met ranten dan hè
Precies, dan krijg je zo'n leuke kettingreactie ;).
Yara

Bericht door Yara »

Terwijl ik weet waar het over gaat: :hug:@Sabrina en een advies: Probeer je er niet druk over te maken. Het hoort erbij, dingen onthouden waar je wat aan hebt, rest lekker negeren. Het went (spreekt uit ervaring...)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Maaike schreef:Terwijl ik weet waar het over gaat: :hug:@Sabrina en een advies: Probeer je er niet druk over te maken. Het hoort erbij, dingen onthouden waar je wat aan hebt, rest lekker negeren. Het went (spreekt uit ervaring...)
:hug: Dankjewel :) /me gaat ze inderdaad maar gewoon zo veel mogelijk negeren. Werkt waarschijnlijk inderdaad het beste.
Plaats reactie