Vandaag afspraak bij nieuwe tandarts en ik was al ruim een jaar niet geweest, dus ik was best zenuwachtig. Maar niks aan de hand, ik ben nog steeds gaatjesloos (bevestigd door röntgenfoto's), en ook geen tandsteen. Van knarsen (schijn ik soms te doen) was niks zichtbaar qua schade. Tandarts gaf zelfs complimentjes . Leuke tandarts ook . En dat terwijl ik 'slechts' 1x per dag mijn tanden poets (en ook regelmatig oversla door geen zin/moe), zelden flos of met een tandenstoker bezig ga, en hooguit paar keer per week met listerine spoel (zowel als aanvulling op of ter vervanging van tandenpoetsen).
@chell: In vergelijking met topfotografen kan elke mindere fotograaf wel zeggen dat hij/zij een prutser is. Maar in vergelijking met een heleboel meer fotografen, die niet eens fotograaf genoemd kunnen worden*, ben jij een goede/bijzondere fotograaf.
* je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Die in het wilde weg 'platte' plaatjes schieten.
@Gilraen^, geldt ook voor jou. In vergelijking met topmodellen. Die er alles aan doen om maar zo mooi mogelijk er uit te zien en veel op moeten offeren voor hun internationale roem. Jij bent van jezelf een vrouw met een mooier lichaam dan andere vrouwen.