Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Als geheel objectieve waarnemer *kuch* kan ik vaststellen dat D-D helemaal niet eng is.
Zijn blik is alleen soms... intens.
Daar krijg ik wel weke knieën van. Hahahahaha.
Zijn blik is alleen soms... intens.
Daar krijg ik wel weke knieën van. Hahahahaha.
- Crownless
Juist omdat ie normaal zo vriendelijk, zachtaardig en warm is, lijkt het me des te intenser als hij je ineens met 'De Blikâ„¢' aankijkt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
/me trekt 1 wenkbrauw omhoog en denkt het mijne van de "lievigheid" van D-D
Ik ben natuurlijk maar aan het grappen, hé
Ik ben natuurlijk maar aan het grappen, hé

-
Nou dát dus.. ik vind D-D echt heus ook wel heul lief enzo, maar De Blik! Daar krijg ik ook weke knietjes van hoor en dan word ik ineens een heel klein chelletje. Dus eng!
- kitten
Ik heb weer een eigen telefoon! 

- Daantje
- Contacteer:
kitten schreef:Ik heb weer een eigen telefoon!

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
Yay voor connectivity!
- eireann
- Site Admin
- kitten
Dezelfde! Ik was 1,5 jaar geleden zo ontzettend hip, dat de Desire Z nu nog steeds de meest geavanceerde smartphone met qwerty toetsenbord is! Dus werd het dezelfde. Bovendien had ik nog een shitload hoesjes en 2 batterijen, talloze laadpunten in huis en een extra losse batterijlader voor de Z. Die kan ik nu blijven gebruiken! Alleen jammer dat ik nu niet meer onbeperkt data heb. Maarja, wat meer WIFI gebruiken, dan moet dat te doen zijn...
Zooooo lekker om weer alles te kunnen!
Zooooo lekker om weer alles te kunnen!
- eireann
- Site Admin
Ik heb ook de desire Z. Geweldig toestel, KUTbatterijen. Ik heb 3 batterijen en nog red ik het einde van de dag niet. Zelfs 1 megazware gaat maar 6 uur mee. En ik zet toch echt alles aan extra dingen uit. Alleen msn en whatsapp draaien.
Maar goed. Ben nu zo gewend aan hem constant aan de lader te hebben, dat ik dat nog wel anderhalf jaar volhoud. Gebruik jij dat toetsenbordje dan, kitten? Ik toets gewoon op het scherm, sneller, makkelijker.
Maar goed. Ben nu zo gewend aan hem constant aan de lader te hebben, dat ik dat nog wel anderhalf jaar volhoud. Gebruik jij dat toetsenbordje dan, kitten? Ik toets gewoon op het scherm, sneller, makkelijker.
Een nieuw toestel begrijp ik wel.
Maar was het dan niet mogelijk om alléén een nieuwe SIM-kaart te verkrijgen met behoud van bestaand abbo??
En met hetzelfde tel.nr?
Maar was het dan niet mogelijk om alléén een nieuwe SIM-kaart te verkrijgen met behoud van bestaand abbo??
En met hetzelfde tel.nr?
- kitten
Als je je toestel los koopt, kan dat wel. Maar dit was goedkoper.
Ja, daarom had ik belangstelling voor dit model.kitten schreef:Dezelfde! Ik was 1,5 jaar geleden zo ontzettend hip, dat de Desire Z nu nog steeds de meest geavanceerde smartphone met qwerty toetsenbord is!
Totdat ik dit filmpje zag

Nou weet ik weer waarom ik geen toetsel wil met bewegende delen...