Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door skaoot »

Zo, bij ouders langsgaan was goede move. Even alles eruit gooien is fijn. En samen kijken naar oplossing ook. Stap 1: ik moet minder alles zelf moeten kunnen van mezelf, en meer om hulp vragen. Dus dat ga ik doen! Ook hier, ga je binnenkort spammen chell, en andere slimmerikken!
En stap 2: om te zorgen dat ik meer tijd en energie overhoud voor studie, komt mn moeder 1x in de week helpen met huishouddingen. Lief! Was haar eigen idee. En zou echt enorm helpen. Yay!
En nu ben ik moe, maar zie het wel al meer zitten :) Actieplan geeft rust.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Go you!
dbj

Bericht door dbj »

Dat zou zeker helpen om orde en rust te krijgen, skaoot.
En alles zèlf willen doen, ja zo'n type ben ik ook en werkt lang niet altijd in mijn voordeel :bloos:
thaliya

Bericht door thaliya »

thx voor de knuffel, kitten :)

En wonderbaarlijk genoeg (...) was ik nog steeds sub toen ik opstond. En geloof ik nog steeds dat ik het afstand gedoe gewoon niet meer trek, zeker niet met tijdsverschil en simpelweg totaal gebrek aan tijd en miscommunicatie. Dus is het over nu met D... :(
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ah, dat is misschien verstandig en verdrietig te gelijk taika.... bummer! lange afstand + tijdverschil + slechte communicatie + sub behoeften = niet fijn...
**Self Rescuing Princess**
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Echt balen taika, sub gevoelens en afstand zijn echt soms de meest vervelende dingen die er zijn. Sterkte ermee.

Ik neem ook even plaats op het bankje...
Ik heb het dus niet zo op vreemde honden. Vroeger echt doodsbang voor ze maar inmiddels gaat het steeds beter al ben ik soms wat huiverig aan het begin.
Vanavond verjaardag, zag er al een beetje tegenop omdat hun nogal een aparte hond hebben die echt flink tekeergaat als er bezoek is en vorige verjaardag zelf Toran versteld deed staan met gedrag, en die is wel redelijk wat honden gewend.
Binnenkomst ging prima, hond werd opgesloten omdat eigenaren het ook zelf vervelend gedrag vonden wat hij de keer ervoor deed. Later rustig naar binnen, ook prima. Hond ging iedereen langs, kwam na een tijdje ook bij mij lief liggen, verder wat bedelen en kop op schoot enzo. Stond ik later in de huiskamer, hond kwispelt en legt een speeltouw voor mijn voeten neer, ik vertrouw die hond niet helemaal dus haal mijn voet weg. Haalt dat beest uit naar mijn schoen en daarna toen ik nog verder terugtrok naar mijn been. Hij beet gewoon echt, had een wijde broek aan dus had broek vast en geen huid. Eigenaren schokken ook "doet ie nooit" enzo. Baas pakte hem vast maar bleef daarna met oren plat in de nek toch een tijd naar mij staren.
Nu weet ik gewoon dat ik echt niets raars heb gedaan, maar toch blijft er iets in me knagen dat ik het vervelend vind dat ik het niet zag aankomen. Voel me dan ineens weer superonzeker over honden en dat ging net een beetje weg. Op dat soort momenten baal ik zo dat verstand en gevoel niet gewoon hetzelfde kunnen vertellen...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Klinkt als speelgedrag. Dat uitdagen met speeltjes doen meer honden: voor je voeten neer leggen en als je het dan wilt pakken het snel weghalen of naar je handen of voeten grijpen. Volgens mij is dat iets van roedelgedrag om de rangorde te bepalen. Die hond is gewoon niet goed opgevoed. Nu is blaffen naar bezoekers lastig. Want als het bezoek de hond aanhaalt na het blaffen (of zelfs wat te eten geeft) dan ziet een hond dat als beloning voor wat eigenlijk ongewenst gedrag is. Eigenlijk moet het bezoek de hond negeren en de roedelleider (het baasje dus) de hond corrigeren.

Mijn ouders hebben al zo lang ik weet honden. Ik ben ook wel wat gewend wat honden betreft. Maar ik ben altijd voorzichtig met vreemde honden. Een hond is oneindig veel beter in het lezen van lichaamstaal en oppikken van (angst)geuren dan wij dat zijn. Ze hebben daarin een voorsprong op ons in de sociale omgang. Combineer dat met roedelgedrag en het zoeken naar een plaats in de rangorde en je hebt al snel dit soort dingen.

Desalniettemin, als je al onzeker was over honden dan maakt dit het er niet beter op. Knufff Miss Meeko
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje

Bericht door leonietje »

Het gaat de laatste tijd gewoon best heel goed met me en nu ineens de laatste paar dagen denk ik ineens weer heel negatief. Ik wil niet dat stomme hoofd dat alles omzet naar iets negatiefs. Bwuhh
kitten

Bericht door kitten »

Je bent een prachtig mens, Leonie. Laat je hoofd je niks anders wijsmaken! Ik ben blij dat ik je ken! :hug:
wandering

Bericht door wandering »

Sterkte taika, wat naar dat het voorbij is ook al is het het beste... :icon_sad:
En :close_knuf: @ leonietje
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Knuffel lieve leonie!
MILF :grin_ani:
skaoot

Bericht door skaoot »

Knuffel leonietje!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben boos op Toyota! Wij kozen expres een vies-weer dag, want dan is het lekker rustig in de Efteling. Blijkt vandaag Toyota een actie te hebben, het is dus BIZAR druk! :evil: En als je een gratis Toyota kaartje hebt, soit, gegeven paard en zo. Maar ik heb gewoon 5 kaartjes gekocht! We zijn al helemaal in 2 attracties geweest... :nopompom: We staan op het extra parkeerterrein (ik had bijna thuis kunnen parkeren, was even ver lopen geweest) en ALLES is vol en druk! :icon_sad: Bah!

Bah, bah, bah! :nopompom:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ah dat is mooi balen zeg ! gemeen ook dat ze niet even een 'extra druk' waarschuwingsbord neerzetten!
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Ik ben boos op Toyota! Wij kozen expres een vies-weer dag, want dan is het lekker rustig in de Efteling. Blijkt vandaag Toyota een actie te hebben, het is dus BIZAR druk! :evil: En als je een gratis Toyota kaartje hebt, soit, gegeven paard en zo. Maar ik heb gewoon 5 kaartjes gekocht! We zijn al helemaal in 2 attracties geweest... :nopompom: We staan op het extra parkeerterrein (ik had bijna thuis kunnen parkeren, was even ver lopen geweest) en ALLES is vol en druk! :icon_sad: Bah!

Bah, bah, bah! :nopompom:
Ik zou een klacht naar Toyota sturen! Dat ze voor zulks het park maar helemaal afhuren en sluiten voor andere bezoekers.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie