De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Ravelijne

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

Ik hoorde van een goede kennis met inside info dat de iPhone 4 super degelijk is, bijna geen toestellen terug voor reparatie, het werkt gewoon. De nieuwe iPhone 4S is net aangekondigd. Die schijnt stukken sneller te zijn (mogelijk de snelste smartphone van het moment) heeft een nog betere camera (vergelijkbaar met een losse camera), samen met retina display en je kunt alarmpjes en reminders zetten met voice command, als je onderweg bent.

Ik wacht even tot de prijzen daarvan bekend gemaakt worden. Mijn iphone 3 begint nu toch een beetje traag te worden (mag ook wel, we zijn inmiddels 3 modellen verder). Als de 4S een beetje betaalbaar wordt in combinatie met een abo, dan ga ik die wel even in de winkel uitproberen.

Ik heb mijn 3 wel eens op speaker in de auto en dat gaat redelijk, maar ik rij dan zelf niet. Zarath heeft standaard zijn koptelefoontje (van zijn Samsung Galaxy) vastgeclipt aan zijn autogordel. Als hij in de auto telefoneert heeft hij zo 1 oortje in en neemt hij op met het knopje op het snoertje.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Voice command (als je Siri bedoelt) werkt nog niet in Nederland! US, Frankrijk en Duitsland only!)
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mijn vriend heeft HTC en daar issie heel tevreden mee. Hij gebruikt Gmail en google agenda, en dat werkt goed. Maar over de iPhone hoor ik ook veel goede verhalen.

@ anne: hij werkt niet in het Nederlands toch. maar als je hier in Nederland engels (of duits of frans) praat doet ie het wel, dacht ik.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben heel tevreden met mijn HTC desire Z. Ik luister er alleen nooit muziek mee, dus of die functie fijn is, weet ik niet. Jerry heeft de variant zonder Z (zonder toetsenbordje dus) en die luistert er muziek mee, mss hem eens vragen. Alle overige opties werken fijn en yay, apps! Ik deel een agenda met Heerscher en eentje met de welpjes-papa en dat komt allemaal samen op mijn telefoon. Zo handig!!

Ik heb de Galaxy overwogen, maar voor mij woog het toetsenbordje zwaarder mee.

En vanmorgen heb ik mijn contactenlijst gekoppeld aan mijn FL contactenlijst! :mrgreen: Bizar, wat dit apparaatje allemaal kan! :shock:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik dacht alleen in het Engels, Duits en Frans, maar wel gewoon beschikbaar? Ik wil best in het Engels tegen mijn telefoon babbelen. :D
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik las dat het in Ierland niet beschikbaar is, en daar spreken ze toch ook engels. Volgens mij is het echt alleen in die landen. Vraag het even goed na als het belangrijk voor je is. (al zit er nu ook al iets van voicecontrol in mijn 4, maar ik heb het nooit geprobeerd)
dbj

Bericht door dbj »

Iphone heeft een naam gemaakt in deze wereld.
En wat ik zo hoor van mensen die al een Iphone hebben: ik wil geen andere!
Zó beschouwd lijkt de keuze niet moeilijk te zijn...

Ik kan overigens niet zo enthousiast zijn over het virtueel toetsenbordje; heb zelf een HTC. Maar dat zal iets persoonlijks zijn.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh, dat is wel raar dan, ja. Hmmm. Nog eens even goed nagaan tegen die tijd. Nou ja, de keus is alsnog snel gemaakt. Deze kan gewoon al heel veel dingen niet meer aan (geen kompas, geen front cam en gewoon langzaam) dus er moet toch een nieuwe komen en dat wordt als het ook maar enigszins kan weer een iPhone. Siri zou handig zijn, maar de andere dingen wegen zwaarder.
Yara

Bericht door Yara »

Ik heb de samsung galaxy S2, erg prettig toestel, snel, goede camera, makkelijk internetten, goed te synchroniseren met gmail, maar ook met andere emailproviders (hotmail niet geprobeerd, ziggo mail werkt goed), ruime wekker en agendafunctie, die laatste met google calender met alarmmogelijkheid. Kortom, ik vind het een fijn toestel!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Ook Galaxy S2 en ik vind die gratis Tomtom 'n geweldige toevoeging...

F.
kitten

Bericht door kitten »

Alle Androids én iPhones hebben toch Google navigatie?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

iphones hebben wel google maps, maar zonder spraak en gebruikers bij T-mobile hebben gratis de Navigon Nederland app.
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Daarbij kon ik de Galaxy nogal wat goedkoper krijgen dan de ei-Foon.

Had iets met hele goedkope patenten te maken geloof ik :p

F.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Je portomonee is een belangrijke raadgever idd. Kan veel schelen in je abbo prijs per maand om voor een iets minder populair toestel te gaan (waar OOK veel mensen tevreden over zijn)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik hoopte nog dat de 4 goedkoper zou worden als de 4S aangekondigd werd. Was met de 3 & 3S wel zo, maar dat lijkt vooralsnog niet te gebeuren...
Plaats reactie