dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
cinderella

Re: dromen over ws topic

Bericht door cinderella »

Ben ik even blij dat je genomen werd door de leuke neef, en niet door AndereBart. Hem kennende kan de m sub trouwens niet lang spelden in zijn mond steken hoor. Dan volgt er een uitleg over hygiène en steriliteit en loopt ie met de naalden weg naar een plek waar die sub niet bij kan (zoals de badkamer ofzo).
toen doet er nu niet meer toe
kitten

Bericht door kitten »

:schater: colet!! Geweldig!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bijzonder colet :)

En voleuse? Wat heb je vanacht gedroomd?
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hihi, vannacht ging het niet over WS maar over mijn hond (?) die was ontsnapt uit zijn (hamster)kooi. T was echt zo'n dikke Sint Bernard, dus wat hij in die hamsterkooi deed is mij ook een raadsel :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

@Voleuse... vraag me meer af hoe je hem erin gekregen hebt.. *grin*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
colet

Bericht door colet »

Afgelopen week ben ik in een nacht bevallen met de nodige hulp en steun van WS-ers. Naast mij bevielen ook nog andere ws-ers. Het was één grote beval-orgie :)
Wel gezellig en na afloop werden er gewoon baby's uitgewisseld. Ja, ik heb een meisje....oh jij wilde er één?...Nou dan neem je die van mij toch? Jahoor, dan neem ik jouw jongen wel. En tweelingen werden gespiltst en kado gegeven.
Ik weet niet meer wie, weet alleen nog, dat ik uit mijn bed ben gegaan om kadopapier te halen in het ziekenhuiswinkeltje, want die baby moest wel ingepakt worden. kado is kado :clown:

@taalpuristen...hellup...ziekenhuiswinkel wordt als fout gespeld gezien, als ik er ziekehuiswinkel van maak is het wel goed! Ik ben toch niet gek??
Indien wel :confused: , dan schaar ik mij achter het excuus dat ik van vóór de spellingswijziging ben. *moppert over rare taal*

Vannacht was rare droom. Ik ging op de koffie bij Smplaymaster, die zijn kind (?) van twee jaar koffie liet zetten. Voor de deur werd een auto uitgebrand door een stel buurtbewoners.
Ik kleurde met het kind in een kleurboek, kletste wat en dronk koffie. Ondertussen dacht ik alsmaar, ohjee weet Tessie wel dat ik hier ben? En wat als die binnenkomt?
Ik werd voor een knuffel en zoenen onder een plaid op de bank getrokken en eenmaal onder die plaid bleek DD er te liggen. Zodra ik die plaid van onze hoofden deed was het weer een ander. Toen ik naar huis moest zei hij(SMplaymaster) dat ik zwarte voeten had. Ik heb schoenen en sokken uitgedaan en ben in bad gegaan.
Zeer degelijk en ouderwets bruine badkamer, inpandig dus donker en verdacht lijkend op de badkamer die een oom en tante van mij vroeger hadden qua kleur en opstelling :hypocrite:
(rare droom)
Goed, het kind en een broertje kwamen binnen en vroegen aan mij wat ik in het bad deed en of dat wel mocht van hun moeder. Ik ging dus snel mijn sokken aandoen en besloot met schoenen in de hand te vluchten. Ondertussen legde ik uit dat ik máár een collega was en zeker geen BDSM deed. De kinderen haalden hun schouders op en ik herinner mij alleen een opgelucht gevoel omdat zij het dan niet zouden verklappen. Wat?

Na wat gedoe bij de kapstok over wel of geen jas bij mij hebben en met druipende schoenen, dus plasjes water op grond, gingen we de deur zoeken. Die bleek geheel los in de gang te staan, en de opening van het huis was ergens anders. geen verklaring van mij, die oom en tante hadden namelijk wel een voordeur
Afijn, ik buiten naar mijn auto, zag toen de duinen en ben eerst nog doorgelopen om fotos te gaan maken van ondergaande zon op het strand. Die foto's zou chell namelijk heel graag hebben en dus ging ik haar ook smsen vanaf de parkeerplaats. En vertellen dat ik snel naar huis moest, want mijn moeder echt boos zou zijn dat ik zo laat thuis was.
Terug bij auto was de plek naast mij geheel zwartgeblakerd en dampte nog na. je weet wel, als zo'n weg in de woestijn waar de hitte afkomt Ik ging behoedzaam in auto want bang voor vuur en reed weg.
Toen reed er bij stop[licht een fietser langs mijn auto, je hoorde ook echt pieeeeeep van voor tot achter. Ik zei zachtjes verdikkeme. dit kan ik terughalen: midi moppert op mij dat ik in de auto gerust eens mag vloeken als iemand iets ergs doet
Achter mij stond andere auto en daarin zat Toran. Die vloekte toen in mijn plaats.

Vanaf daar weet ik niks meer. Vraag me niet hoe ik bij deze droom kwam, want ik heb geen verklaring.
Het enige wat ik kan terughalen is dat ik gisteren iemand zag lopen en extra keek omdat ik vond dat hij verdacht veel op DD leek. Maar dan nog!! Wat doet die dan bij mij onder een plaid? En zoenen? :confused:
Nee, rare droom!!
colet

Bericht door colet »

edit: @genoemde personen (SMplaymaster, Tessie, chell, Toran, DD) .... Het is niet persoonlijk bedoeld, elke overeenkomst met gelijkenissen en gebeurtenissen is aan de slaperige dwalende geest van dromer ontsproten en berust niet op werkelijke gebeurtenissen.
@partners van bovengenoemde personen: Wees gerust! zie bovenstaande regel.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

wat dromen jullie altijd leuk/spannend/bijzonder. Ik zal vast wel dromen, maar kan me dat nooit herinneren als ik eenmaal wakker ben.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

grinn colet! ik LOLde
MILF :grin_ani:
SmPlayMaster

Bericht door SmPlayMaster »

OMG, zijn er nog meer dames die van mij dromen? Aaaah toe????? ;)

Ik ben trouwens veel gemener dan colet droomde... Ik was een beetje een watje onder die deken... ;)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

haha, meteen het recept om spm weer te activeren!
MILF :grin_ani:
colet

Bericht door colet »

Haha, als een duvel(tje?) uit een doosje he juffie?
@SMPlaymaster, ik weet dat jij gemener kunt zijn. En daar is niet eens een dekentje voor nodig. ;)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat fixertje mijn nieuwe vriendinnetje was (In deze droom was ze meer meisje dan jongen dus noem ik het overal ook zo). We hadden nog maar net verkering, en het was nog helemaal geheim. We waren op het werk van fixertje (saai kantoor) om het even over wat belangrijke relatie-dingen te hebben. Ze had een blauw jurkje aan met witte stippen en speldjes van Hello Kitty in het haar. Terwijl we dit belangrijke gesprek hadden zat ze mijn nagels rood te lakken. We hadden het over mijn ouders, en hoe we haar zouden introduceren. Ik zei dat we maar gewoon moesten zeggen dat ik bi was en zij een meisje. En dan gewoon ontkennen als ze begonnen over transseksuelen enzo. 'Maar wat moeten we dan zeggen over mijn piemel?' vroeg fixertje. Tja, dat was een probleem. We zaten daar over na te denken toen mijn irritante neefje ineens binnenkwam (die bleek daar ook te werken). We moesten snel doen alsof er niks aan de hand was, want anders zou hij het zeker doorvertellen aan de baas dat fixertje niet aan het werk was maar nagels zat te lakken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ha, ik heb vannacht ook van fixertje gedroom. Ik droomde dat ik een recept voor peterselieknollen kreeg, wat ik meteen uit ging proberen. Zarath vond het ook wel goed klinken. Er waren nog een heleboel andere WSers en er was van alles aan de hand, maar de details weet ik niet meer. Op een gegeven moment moesten we weg uit die ruimte, dus sneed ik de gekookte knol in tweeën en deed de helften in mijn beha om ze mee naar buiten te smokkelen. Zo bizar! Heb je een recept daarvoor, fixertje? :)
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Peterselieknollen? Wortelperselie bestaat wel, maar die zijn dus ook wortelvormig....
Plaats reactie