De iPhone 4S schijn je straks ook zonder iTunes te kunnen configureren. Alleen grote kans dat als Crownless er eentje wil rond 12 november, ze dan eerst op een lange wachtlijst komt, omdat die dingen in Nederland waarschijnlijk net zo hard de winkels uit vliegen als in de landen waar ze nu al verkocht worden.
En reken inderdaad ook maar op een leuke prijs die je bij moet leggen (€200,- zou bijvoorbeeld best kunnen bij abo van 300 belminuten).
Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik mijn 3G kan vervangen. Ik wil ook iOS 5!
HTC heeft net een nieuwe Android markt met verbeterde muziekdingetjes; http://www.htc.com/www/smartphones/htc- ... index.page" onclick="window.open(this.href);return false;?
En voor de rest natuurlijk gewoon dual core processor etc....
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Ik heb vandaag een 4S geprobeerd en SIRI werkt "as a dream". Helemaal hilarisch als je philosofische vragen gaat stellen. We kregen (met wat doorvragen) een heel uitgebreide uitleg over de zin van het leven.
Maar het belangrijkste voordeel blijf ik de logica van de interface vinden.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Voor mij is de prijs wel een belangrijke factor idd. IPhone en Android gebruikers klinken ongeveer even tevreden, maar ik heb bij 300 minuten mijn toestel dus gratis... Als ze dan min of meer hetzelfde kunnen, dan is de keuze snel gemaakt. Ook begreep ik dat iPhone apps veel vaker geld kosten dan Android apps.
Ik heb zelf een iPhone en Zarath heeft een Android. Hij is super tevreden over zijn Samsung Galaxy, maar ik voel me enorm onthand op zijn telefoon. Bij de iPhone gaan dingen vanzelf, en dat was vanaf het begin al. De iPhone heeft gewoon een hele fijne interface. Bijna alles is logisch en de meeste features ontdek je vanzelf al doende, omdat je plots merkt dat je gewoon 'doet' terwijl je er eigenlijk met je hoofd niet bij bent en het blijkt zo te werken als het je met je afgeleide hoofd het meest logisch leek. Dat is ook een stukje voorkeur, maar voor mij wel belangrijk.
Voor mij speelt prijs ook mee, hoor. Als het niet kan, kan het niet. Maar als het ook maar enigszins kan... Na ja, dat is wel duidelijk.
Dat soort dingen zijn vooral gewenning. Ik ben windows gewend, en moet enorm wennen op een mac, want het staat allemaal net anders en voor mij onlogisch.
Android was voor mij best intuïtief.
Ik gebruik niet alle functies.
Muziek klinkt prima hier, ik gebruik mort player, gratis uit de market.
Muziek er op zetten gaat zonder software installeren, het word gewoon een schijf in je pc. Ik heb de software dan ook niet op mn pc staan.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you." - STM
"You can't trust everything you read on the internet." - Abraham Lincoln
Ik zag laatst via nu.nl een uitgelekte prijslijst van KPN voorbj komen voor de nieuwe iPhone4. En zelfs met een abbo van ruim 100,- of nog meer betaal je nog dik bij voor de goedkoopste variant. Bummer, maar misschien verandert dat nog...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
T-mobile gaat goedkoper worden waarschijnlijk.... (wil 'em ook!!) Het een oude 3G en die is erg fijn, gebruiksgemak enzo, maar wel een beetje traag. En ik heb eigenlijk nog nooit een nieuwste van het nieuwste telefoon gehad
skaoot schreef:Ik zag laatst via nu.nl een uitgelekte prijslijst van KPN voorbj komen voor de nieuwe iPhone4. En zelfs met een abbo van ruim 100,- of nog meer betaal je nog dik bij voor de goedkoopste variant. Bummer, maar misschien verandert dat nog...
Klinkt als marketing. Als ie dan 200 kost bij een abo van 45 euro, dan denk je, oh dat valt mee!