dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Ravelijne

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

@Laura Yeah, I dunno either. :mrgreen:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Dan wachten we maar op de verklaring van fixertje.... :hypocrite:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

puppie en Alex hadden in hun nieuwe huis ook een prachtig, half inpandig groot terras dat aan de straat grensde. De straat voor hun huis was nauwelijks te berijden, want hij liep erg schuin/steil af, en had veel trappen. Dat gaf niet, want ze woonden tussen de winkels.

Wat ik me afvroeg was of er niks van dat terras werd gestolen, het was toegankelijk vanaf de straat, en er stond een hele mooie lange tafel met veel stoelen in een soort tent. Ook het witgoed stond allemaal daar.

Maar het meest lastige was dat dat terras niet goed aansloot qua hoogte op de trap. Als je weer naar binnen in het huis wilde, dan stapte je in een soort raamkozijn, vervolgens moest je je dmv witte haken/ogen een stukje opzij slingeren en dan kon je halverwege op de trap komen en dan je weg naar boven vervolgen.
Je hing dus een tijdje in een -best wel diep- trapgat en ik vond dat doodeng. Ik liet ook af en toe iets vallen, borden enzo, en dat viel allemaal kapot.

Jongste van kitten was er ook, alleen zag hij er heel anders uit en was hij een stuk dikker. Hij stond te wiebelen en met zijn hand aan zijn kruis. Dus ik vroeg of hij moest plassen. Hij zei van ja, maar dat ie nog niet ging. Ik zei dat hij moest gaan. Dat deed hij niet, en toen zei ik: 'jongste, ga plassen, NU!' en hij ging.
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hihi, leuke droom juffie :)

Ik droomde dat ik in groep 8 zat en we liepen terug van het einde-van-groep-8 kamp. We liepen over een stoffige zandweg die eruit zag als in een Wild-west film. We wisten alleen nog niet wie er had gewonnen, omdat we geen groepjes konden kiezen. Er waren nog 5 mensen over: ik, Marieke, Deirdre, Leanne en faery. Ik praatte er eerst over met Leanne, en die zei dat Marieke moest kiezen bij wie ze wilde, waarschijnlijk bij Deirdre, en dan moest ik met faery en Leanne kon bij allebei. Toen ging ik met Marieke praten, en die wilde wel bij Deirdre maar dat wilde Deirdre niet want ze hadden ruzie. Tenslotte ging in met faery praten. Al mijn hoop was op haar gevestigd, want zij zit bij de vakbond dus zij moest het kunnen oplossen. Faery had een groot, roze, fluffy konijnenpak aan (echt waar, geen grapje :P), en liep een beetje te snikken. Ze had ruzie met de vakbond gehad, en ze wilde niet naar de groepjesonderhandeling zonder de vakbond. Ze was bang dat we bij school zouden aankomen, en dat de leden van de vakbond er dan niet zouden zijn om haar op te halen door die ruzie. ik probeerde haar een beetje te troosten maar ze bleef heel zielig kijken.
Toen kwamen we bij school aan, en daar stonden toch echt de twee leden van de vakbond op haar te wachten. Blij rende ze op hun af (een had een AH-hamster pak aan en de ander een feloranje Tshirt met hup holland hup oid. en een oranje vlaggetje). 'Ja, voor dit soort gelegenheden zijn we er hoor!' riep mevrouw oranje shirt. Toen kwam ook faerys moeder. Mijn moeder zat achteraan op het schoolplein op het bankje, dus ik ging snel naar haar toe. Ik vertelde haar over het conflict van de groepjes, en zei dat we wel naar huis konden, want faery zou het straks wel oplossen nu de vakbond er was. Ik was toch wat te oud voor groep 8.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Jouw dromen zijn echt zooooo grappig Voleuse! En zo tof dat je ze ook zo gedetailleerd onthoudt. Ik onthou bijna nooit wat ik droom helaas.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik had gedroomd over LM. Best een grappige droom maar ja nu is ie niet meer op WS :(
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat mijn zusje bij skaoot op bezoek was, dus ik belde op om te vragen of we met z'n allen naar de film zouden gaan. Dat wilde skaoot wel, dus ik ging naar haar appartement toe. Toen ik daar kwam was ik vrolijk en praterig, aaide wat loslopende katten etc.
Ik ging even naar de wc. De wc had een felroze behang. Ik scheurde een stuk van het douchegordijn af om mijn kont mee af te vegen (hij had scheurrandjes dus het ging heel makkelijk). Ik realiseerde me nog net op tijd dat het douchegordijn niet bedoeld was om je kont mee af te vegen, maar dat hij gewoon defect gen 5H-DD-repeat had (pfff, kunnen jullie zien dat ik mijn tentamen psychologische ziekten goed geleerd heb, ik droom al heet de nacht dat ik schizofreen ben en nou dit :P) en daardoor had hij die scheurlijntjes. Ik veegde mijn kont af met WC papier, maar nu had ik een dilemma. Zal ik het douchegordijnstukje opvouwen en doen alsof ik van niets wist, of eerlijk toegeven? Ik staarde peinzend voor me uit. In de douche/bad had skaoot een krijtbord staan, waar op stond 'I kiss alternativly" Ik wou er iets liefs bij zetten maar kon niks bedenken wat niet creepy of stalkerig overkwam.
Ik ging de kamer weer in en biechtte op over het gordijn. Skaoot zei alleen maar 'huh, hoe is dat nou gebeurd. Oh well' (oid). Toen ging ze weg om haar school of werk ofzo af te maken. Voor ze weg ging zei ze tegen mijn zusje: oh, sorry dat ik minder tegen jou praat als je zus \er is, maar zij is wat socialer dus dat gaat vanzelf, snap je?' Mijn zusje knikte. Toen zaten we even in het appartement te wachten op skaoot, die al snel weer met de lift een entree maakte.
We gingen weg naar de film. Ik wist ineens heel goed de weg in het appartementen-trappenhuis van skaoot. 'Jaaa' zei ik nog tegen mijn zusje 'hier betekent (niet bestaand woord wat ik vergeten ben) gewoon: ingang. Offeh, hierheen' We kwamen buiten. ik wou net gaan vragen hoe haar buren waren toen skaoot ineens naar de vuilstort liep en een bananendoos pakte. Ze legde hem op de grond, en sprong er een paar keer naast. 'zo, heb ik ook weer een doos plat gemaakt' zei ze. (Dat moest van de mensen in haar buurt maar ze weigerde dat om onbekende maar heel logische redenen. Ze sprong ernaast zodat ze het geluid zouden horen en zouden denken dat ze echt dozen had platgesprongen).
Toen kwam er ineens een buurman aan, die voor ons op het pad had gelopen. Hij sprak skaoot erop aan dat ze ernaast was gesprongen. Ze zei dat hij moest ophouden en dat ze nu met vriendinnen bezig was en dat het later wel zou komen. Hij bleef maar doorzeuren, dus ze haalde een (bizar grote) plastic staaf uit haar achterzak. Ik wist er nog net tussenuit te wurmen. De rest van de weg naar de film hield skaoot die plastic staaf tegen het achterhoofd van de buurman, en als hij probeerde zijn mond open te doen kreeg hij een harde klap tegen zijn hoofd. :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mack

Bericht door Mack »

Nogmaals. Waar kun je die pilletjes krijgen? :schater:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
iezje

Bericht door iezje »

sluit aan bij mack...
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik was afgelopen weekend vloerbedekking, of eigen zeil, aan het leggen met en bij rubyvita. Alleen haar huis was scheef, dus we kwamen niet uit, want als het recht was langs de ene muur was het scheef langs de andere. En aangezien het rood met oranje ruitjes waren kon je heel goed zien als je scheef ging......

Ik droom soms ook raar. Maar weet ze een stuk minder gedetailleerd te houden dan Voleuse....
skaoot

Bericht door skaoot »

LOL! :worshippy:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Laura schreef:Dan wachten we maar op de verklaring van fixertje.... :hypocrite:
Ik weet wel lekkere dingen met knolselder.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef:Ik droomde dat fixertje mijn nieuwe vriendinnetje was (In deze droom was ze meer meisje dan jongen dus noem ik het overal ook zo). We hadden nog maar net verkering, en het was nog helemaal geheim. We waren op het werk van fixertje (saai kantoor) om het even over wat belangrijke relatie-dingen te hebben. Ze had een blauw jurkje aan met witte stippen en speldjes van Hello Kitty in het haar. Terwijl we dit belangrijke gesprek hadden zat ze mijn nagels rood te lakken. We hadden het over mijn ouders, en hoe we haar zouden introduceren. Ik zei dat we maar gewoon moesten zeggen dat ik bi was en zij een meisje. En dan gewoon ontkennen als ze begonnen over transseksuelen enzo. 'Maar wat moeten we dan zeggen over mijn piemel?' vroeg fixertje. Tja, dat was een probleem. We zaten daar over na te denken toen mijn irritante neefje ineens binnenkwam (die bleek daar ook te werken). We moesten snel doen alsof er niks aan de hand was, want anders zou hij het zeker doorvertellen aan de baas dat fixertje niet aan het werk was maar nagels zat te lakken.
:bloos: :oops: :bloos: :oops: :bloos: :oops: :bloos: :oops: :bloos:

Ik lees dit net vanavond op de terugweg van mijn werk pas. Moet toch vaker hier in dit topic gluren. :yes: Je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt. :worshippy:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Lol, ja dat was al een tijdje geleden. Je moet wel kijken als je me kent en ik post in dit topic want wie weet gaat het over jou! :P Niemand ontsnapt eraan!
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Voleuse schreef:Lol, ja dat was al een tijdje geleden. Je moet wel kijken als je me kent en ik post in dit topic want wie weet gaat het over jou! :P Niemand ontsnapt eraan!
Ik wel, want je weet niet hoe ik eruit zie!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie