de oneindige vraag
Re: de oneindige vraag
liever stevig. Bij zachte bedden krijg ik snel last van mijn rug.
Heb je een 4 seizoenendekbed?
Heb je een 4 seizoenendekbed?
- eireann
- Site Admin
off topic het troostbankje is rood

juffie schreef:Ons rode, zachte, grote, met kussens bedekte troostbankje is ook meeverhuisd naar deze versie van het forum.
Er staan tissues, er zijn gigantische hoeveelheden chocola, drank, koffie en andere primaire levensbehoeften voorradig én er is altijd plaats voor iedereen.
Kortom, plof maar neer, en doe je verhaal.
**Self Rescuing Princess**
- kitten
@Anne:
jaaaa!

Nee, we hebben een zomer en een winter dekbed.
Wat voor vulling heeft je hoofdkussen?
Wat voor vulling heeft je hoofdkussen?
- Daantje
- Contacteer:
Mijn hoofdkussen heeft een synthetische vulling. Maar ik lig er vaker naast dan op (buikslaper).
Slaap je met überhaupt met een hoofdkussen?
Slaap je met überhaupt met een hoofdkussen?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Yup met een tempur kussen.
Wat kan je niet missen als je slaapt? (materieel iets, geen dieren of personen)
Wat kan je niet missen als je slaapt? (materieel iets, geen dieren of personen)
Warmte, ik kan niet slapen als ik het koud heb. Oh, wacht materieel.... Eh, een bed dat een beetje goed ligt? M'n telefoon, als wekker?
Ik laat em staan, want ik vraag me af wat je nog meer nodig kunt hebben als je slaapt.
Ik laat em staan, want ik vraag me af wat je nog meer nodig kunt hebben als je slaapt.
- Mack
Frisse lucht, anders ga ik raar dromen.
Ik laat 'm ook staan.
Ik laat 'm ook staan.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
mijn knuffelpinguin in de buurt als ik thuis slaap
wat zou jij doen als je even te veel verdriet heb om iets wat iemand zegt en je daardoor je eigen verdriet weer mag meemaken.. omdat dat ook boven borrelt?
wat zou jij doen als je even te veel verdriet heb om iets wat iemand zegt en je daardoor je eigen verdriet weer mag meemaken.. omdat dat ook boven borrelt?
- Crownless
Huilen.
Ben jij een emotie-eter?
Ben jij een emotie-eter?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Nee zelfs het tegenovergestelde....als ik emo ben kan ik niet eens eten al zou ik het willen.
Wat staat er met stip op 1 op je sm wish list?
Wat staat er met stip op 1 op je sm wish list?
- juffie
- Site Admin
een violet wand.
Van welk speeltje heb je spijt dat je het hebt gekocht? En dan geen 'onechte' spijt want iets doet zeer maar is stiekem toch wel leuk spijt, maar echt: zonde geld, dat ding?
Van welk speeltje heb je spijt dat je het hebt gekocht? En dan geen 'onechte' spijt want iets doet zeer maar is stiekem toch wel leuk spijt, maar echt: zonde geld, dat ding?
MILF 

- sandra
Wij hebben zo'n kruisgag (spingag.. ) open mond gag van metaal
(voorbeeldje: http://www.quality-sexshop.com/data/art ... b_1216.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ik vind dit echt helemaal niets. Het is voor de show, maar tijdens het spelen gaat net je velletje ertussen zitten en dat metaal doet gewoon zeer op je tanden (vervelend zeer). Of ik ben een miep...
Ik vind het een leuke vraag!! ik laat hem staan voor de volgende.
(voorbeeldje: http://www.quality-sexshop.com/data/art ... b_1216.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ik vind dit echt helemaal niets. Het is voor de show, maar tijdens het spelen gaat net je velletje ertussen zitten en dat metaal doet gewoon zeer op je tanden (vervelend zeer). Of ik ben een miep...
Ik vind het een leuke vraag!! ik laat hem staan voor de volgende.
Jaaaaren geleden een single glove gekocht; voordelig 2e handsje. Foto is slechts voorbeeld.

Wat een naar ding. Bij het goed aantrekken van de veter worden je schouders naar achter èn bij elkaar getrokken en dat was best pijnlijk. En rond de polsen zat een riempje die vastgegespt werd.
Op zich best leuk en aardig en ook wel mijn ding enzo, maar al heel snel pijn in de schouders en slapende handen
Minder strak is ook niet goed, want toen kon ik me er redelijk makkelijk eruit wurmen.
Na enige tijd is dat ding in de afvalemmer gedeponeerd...
Ja, en al het andere spelmateriaal wat ik bezit. Wordt zó weinig gebruikt, jammer
Heb je nog een gewone standaard vaste telefoon thuis in gebruik?

Wat een naar ding. Bij het goed aantrekken van de veter worden je schouders naar achter èn bij elkaar getrokken en dat was best pijnlijk. En rond de polsen zat een riempje die vastgegespt werd.
Op zich best leuk en aardig en ook wel mijn ding enzo, maar al heel snel pijn in de schouders en slapende handen

Minder strak is ook niet goed, want toen kon ik me er redelijk makkelijk eruit wurmen.
Na enige tijd is dat ding in de afvalemmer gedeponeerd...
Ja, en al het andere spelmateriaal wat ik bezit. Wordt zó weinig gebruikt, jammer

Heb je nog een gewone standaard vaste telefoon thuis in gebruik?
- kitten
Echt in de afvalemmer? Wat zonde! Ik had hem wel van je over willen nemen, zeker als ie van leer was. /offtopic