Leuk!
Ik ben trots op...
-
dbj
Re: Ik ben trots op...
WOW! 5 complimentjes...
*weet even niks zinnigs te zeggen; gaat naar passende woorden zoeken*
*weet even niks zinnigs te zeggen; gaat naar passende woorden zoeken*
-
Illustra
Gewoon heel simpel, kort en bondig....dank jullie wel en gewoon ervan genieten dat je best doen opgemerkt wordt en vruchten afwerpt*weet even niks zinnigs te zeggen; gaat naar passende woorden zoeken*
Ik sluit me trouwens bij de vorige posters aan ...complimenten dbj
- miss_meeko
Mezelf, omdat ik net mijn hele yoga cd heb kunnen doen (huiswerk voor een mindfullnesstraining) zonder zwaar gefrustreerd te raken omdat het niet lukte. 
-
dbj
Dank dank. 7x nu.... *pakt telraam erbij*Illustra schreef:Gewoon heel simpel, kort en bondig....dank jullie wel en gewoon ervan genieten dat je best doen opgemerkt wordt en vruchten afwerpt
Ik sluit me trouwens bij de vorige posters aan ...complimenten dbj
-
Rauw Beestje
Mijzelf, ik heb vanaf 31 augustus niet gerookt, volgens mij zijn dat al 7 weken. En ik heb er zo goed als geen behoefte aan.
- Daantje
- Contacteer:
Yay! Go jij! Iedere roker minder is een aanwinst voor een betere leefomgeving.Laura schreef:Mijzelf, ik heb vanaf 31 augustus niet gerookt, volgens mij zijn dat al 7 weken. En ik heb er zo goed als geen behoefte aan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Illustra
Wat goed Laura 
*wich reminds me: time is running out en ik moet er binnenkort ook aan geloven
*wich reminds me: time is running out en ik moet er binnenkort ook aan geloven
-
iezje
trots op zelf..
dat ik nog steeds sta, dat ik nog steeds ben, dat ik langzaam weer allerlei gevoelens toesta , dat ik niet heb toegegeven in juni en trots op mijn eerste 3 pannekoeken.. okay eentje is verbrand maar smaakte er niet minder om..
normaal leken mijn pannekoeken op scrambled eggs..
dat ik nog steeds sta, dat ik nog steeds ben, dat ik langzaam weer allerlei gevoelens toesta , dat ik niet heb toegegeven in juni en trots op mijn eerste 3 pannekoeken.. okay eentje is verbrand maar smaakte er niet minder om..
normaal leken mijn pannekoeken op scrambled eggs..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
"beetje verbrand" 
Good for you.
Good for you.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
-
iezje
ja beetje verbrand.. de andere kant ziet er echt beter uit.. en soms moet je t gewoon brengen om t beter te doen lijken 
- juffie
- Site Admin
-
dbj
Jullie
The ws-family.
Toelichting/reden daarvoor lijkt me overbodig, toch? Dat weten jullie zelf heus wel
The ws-family.
Toelichting/reden daarvoor lijkt me overbodig, toch? Dat weten jullie zelf heus wel