Kan je geen jute bij een stoffenwinkel kopen? En dan een zak laten naaien/maken? Geen idee of je dat ergens zo kan kopen eigenlijk.... Of spijkerstof? Lekker stevig en als het dan nog een beetje oncomfortabel moet zijn kan je er tule (in vrolijke kleurtjes!) aan de binnenkant doen?
ik heb een paar jaar geledeen nog van die ouderwetse jute zakken gekocht. Ik had een adres bij mij in de buurt gegoogled. Ik heb ze niet meer, die waren ook niet enorm groot trouwens.
phedre schreef:heel simpel: loop eens bij het Postsorteercentrum of postkantoor binnen en vraag eens?:)
Best kans dat ze er een hebben liggen die je wel mag hebben.
En als ze vragen waarom zeg je gewoon voor Sinterklaas
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre schreef:heel simpel: loop eens bij het Postsorteercentrum of postkantoor binnen en vraag eens?:)
Best kans dat ze er een hebben liggen die je wel mag hebben.
En als ze vragen waarom zeg je gewoon voor Sinterklaas
of gewoon: Omdat!!... je hoeft niet overal een verklaring voor te geven. Je mag gewoon om dingen vragen omdat je ze gewoon wil hebben...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Zo'n oude ptt zak heb ik hier liggen, eigenlijk had ik zelf plannen om er ooit eens iets mee te doen, maar je zou hem best mogen lenen, als je daar wat aan hebt? Hij is trouwens wel ontzettend vuil en stoffig..... En gaatjes zijn met tape gerepareerd.