Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
iezje

Re: Vrolijk!

Bericht door iezje »

ik heb jeuk aan mijn oor.. ja daar word ik vrolijk van.. want over 6 weken heb ik een unieke piercing in mijn oor.. aangezien de gaatjes nu dus worden opgerekt jeukt t nu..
en over 6 weken (dat is 15 december) ga ik terug en komt er een op maat gemaakte twister in.. woei en zo
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Hier ook vrolijk:) Goede nieuwtjes en goede berichten en blije tevreden uitermate positieve psych maken mij vrolijk!:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
sandra

Bericht door sandra »

Klinkt goed phedre :) :)

Ik ben gisteren verrast door Muis met chocolaatjes, een briefje, zeep en een super nette opgeruimde kamer :static: :static: Daarna even samen filmpje gekeken (RIO!! ) :static: :static: Allemaal zomaar.. als verrassing :inluv:

We moeten namelijk erg wennen beide aan het inleveren van de privacy... en dat maakt het soms niet helemaal makkelijk (hoort eerder in een ander topic thuis... ) dus dit was wel even een keer weer heerlijk even rust en samen zijn :)
Mack

Bericht door Mack »

Oeh, kitten, als jongste zo blij word van treinen, ga dan eens naar het spoormuseum. Dat is ook een doe-museum.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
kitten

Bericht door kitten »

Ik kreeg vanmorgen nieuws dat er een vriendin zwanger is! :static: Zo blij voor hun!!
madeleine

Bericht door madeleine »

Hè een vrolijke kitten... ik ben ook vrolijk. Vanavond ga ik met mijn vriendje eten bij mijn vrienden. Gaan ze elkaar voor het eerst ontmoeten. Leuk dat mijn ventje nu echt meer onderdeel gaat zijn van mijn leventje. En spannend, want ik hoop maar dat ze elkaar een beetje aardig vinden. En als we morgen nog fut hebben, gaan we misschien wel naar next. :static:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

next is volgens mij vanavond al, dus als jij daar morgen heen wil, kom je dagje te laat denk ik?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
madeleine

Bericht door madeleine »

Sh*t
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Vrolijk!

Bericht door eireann »

Hey, dan hoef je vanavond geen fut op te sparen :) kan je gelijk gebruiken voor andere leuke dingen :)
**Self Rescuing Princess**
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

of morgen gewoon naar de Saensche komen:)
Mack

Bericht door Mack »

Laura & ik zijn even een wandeling gaan maken bij Kekerdom. Kwamen we uit bij de theetuin.
Blijken er een paar mensen echt een paradijsje te hebben gebouwd. Zo mooi. :icon_biggrin:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
puppie

Bericht door puppie »

Wij zijn met de kindjes op het strand :)
Heerlijk om ze te zien tekenen in het zanden het is ook nog eens heerlijk weer!
Mack

Bericht door Mack »

Om het ietsje duidelijker te maken: Foto's! :P
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oh wat mooi! Ik (dag)droom van zulke tuinen... Die gaat bij mij ook op het wil-ik-graag-een-keer-heen lijstje... :)
Mack

Bericht door Mack »

Van het voorjaar een mini-meet van maken? High-tea of zo? :food: :icon_biggrin: :yummie:
Plaats reactie