Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Crownless

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Zijn het weer dezelfde die zeuren? Dan kan het je toch aan je achterwerk oxideren wat ze van je denken?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
silence

Bericht door silence »

Knuff sabrina...en negeer die urineerders maar gewoon :icon_wink:
kitten

Bericht door kitten »

Waar gaat het over? :bloos: Als je er dan toch over begint hier...
JJV

Bericht door JJV »

( aan je derriere oxideren hoort't naar goed gebruik te zijn)

AAARGH
internetbankieren
je haalt een adres UIT t adres boek .. dat adres KLOPT ook.. maar .. nee hoor.. de geniale software denkt er anders over
eerst een ellenlang IBAN nummer overtikken
dan ok
.. " hoort numeriek te zijn (421) "
pardon?
WAT hoort er numeriek te zijn stom ding???

afijn
helpdesk spreekt gelukkig kalmerende woorden.. alles opnieuw in getikt.. handmatig...

en't lijkt gelukt te zijn
aaaargh
t zou t allemaal makkelijker horen te maken dat technische geneuzel!
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Marijke schreef:Aan je achterwerk oxideren!

BWaahahahahahaha!! :lol:
Yay, Marijke is er weer! :lol:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Waarom kan je binnen Excel een heleboel herstellen, wat niet zo erg is als het mis gaat. Maar kan je NIET herstellen (ik weet niet hoe) wat rampzalig is? I.p.v. "Verwijderen regel", perongeluk op "Verwijderen blad" geklikt. Ja, natuurlijk wil ik die rij verwijderen, ik verwijder er honderden vandaag. => oeps weg werkblad. Help! "Verwijdering kan niet ongedaan worden gemaakt" Alle klote, klere nog aan toe: daar gaat 6 uur werk. Afgesloten zonder opslaan, de oude versie geopend. Helaas.....
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

:shock: *ouch* da's balen zeg!!
nimueh

Bericht door nimueh »

Das écht balen... :icon_confused:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Das de overtreffende trap van kut... :evil:

Ik heb het ook weleens gehad met een afstudeerthema, hele dag werk, een uur of 8... Toen heb ik serieus een potje zitten janken... En alles bij elkaar gevloekt wat mooi en lelijk is..

Toen wel meteen in word ingesteld dat er ALTIJD, IEDERE 5 MINUTEN een autobackup wordt gemaakt. Mja, heb jij nu ook niks aan Peter...
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

hmja..
en dan merken dat je schijfje corrupted is
(mij gebeurd, eerste stage .. leuk ook dat mn stage begeleider dat ook zo prettig geloofde enzo)

ow
schijfje..
opa vertelt..

sterkte peter!
~\v/~
faery

Bericht door faery »

Ik wil RUIMTE!!!

Ik woon nu op 10m2. Dat gaat *net*. En ook alleen maar omdat er nog spullen in dozen staan, onder mijn bureau ook spullen staan (bureau is daardoor onbruikbaar, helaas), en mijn boeken bij iemand anders. Ik kan hier slecht tot rust komen, maar meestal gaat het wel.
Als mijn vriend er is, daarentegen, kan ik nergens meer rust vinden. Dat is gewoon best lastig als je met z'n tweeen op 1 bank moet zitten omdat er verder nergens plek is. En zijn spullen nog meer troep maken dan dat er normaal al is (en hij heeft een neiging tot ongeorganiseerde troep, terwijl dat bij mij altijd wel meevalt). Mijn vriend zorgt voor extra stress, altijd. En elke keer hebben we daar gedoe over, wat echt onzettend vervelend is, want onze relatie staat al zo stevig. Uitmaken zou zo ontzettend veel makkelijker zijn, maar ja, daar kleven ook weer nadelen aan natuurlijk. Klotezooi!

En het zo zou opgelost zijn door een tweekamer-appertementje. Zo simpel, maar het voelt zo onbereikbaar...
Crownless

Bericht door Crownless »

Overwogen om voor heel korte tijd in een studentenhuis te gaan zitten met een gezamelijke woonkamer/leefkeuken? En hoe gaat de jacht voor een woning eig'lijk?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
faery

Bericht door faery »

Mwah, redelijk, zou je zeggen. Ik sta deze week op 15 bij een woning. Van die ene waar ik op 8 stond heb ik niks meer vernomen.

Dat studentenhuis heb ik geprobeerd he, maar probeer daar maar eens aan te komen. Dat is me het afgelopen jaar niet gelukt, dus ik denk niet dat dat nu wel gaat lukken.

Ach ja, dit probleem lost zich vanzelf wel op, maar soms ben ik het gewoon helemaal zat :)
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik krijg echt helemaal t schijt in 12 kleuren van die ongeloooofelijke kutovchipkaart ~!!!!

ten eerste hebben ze totaal vergeten info over de abonnementen op t internet te zetten lekker handig
moet je dus eerst bellen .. krijg je zon bandje waar je al 5 minuten op blijft hangen en daar zeggen ze notabene
dat de info op t internet staat :shock: :shock:
aaaaaaaaahhh hufters !!!
vervolgens ga ik dus met dochterlief naar zon oplaatpunt
pin 43 pleuroos voor dat tweesterrending in die pleurisautomaat
stapt ze vanochtend in de bus ...
jaaa hoor staat dr nix op :shock: :shock: :shock:
wel geld van mn rekening afgeschreven :evil: :evil:
nou moet ik met allerlei afschriften (die ik natuurlijk niet heb omdat alles tegenwoordig over internet gaat) naar t cs
daar half uur in de rij staan (want nergens schijnen die kutdingen te werken )
en wie gaat de dagen betalen die zij ondertussen met een buskaart moet gaan rijden ?????????
:evil: :evil: haaat t ov
kitten

Bericht door kitten »

oeps2 schreef:nou moet ik met allerlei afschriften (die ik natuurlijk niet heb omdat alles tegenwoordig over internet gaat)
Afdruk van je Internetbankieren telt ook (zei ING toen ze mijn afschriften stop gingen zetten). Sterkte met de rest!!
Plaats reactie