de oneindige vraag

Voor het kind in ons :)
Ravelijne

Re: de oneindige vraag

Bericht door Ravelijne »

Ik was dol op Minter Wonderland, maar dat was een tijdelijk smaakje.

Heb jij nu ook trek in ijs?
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Jaaaaa! En we hadden gisteren een grooooote bak gekocht met 4 verschillende (ja, VIER VERSCHILLENDE) smaken. En hebben er 2 uit getest. Vanavond ook de ander 2! :static:

Weet je meestal ook niet zo goed hoe je moet reageren als iemand iets vervelend mee gemaakt heeft en er over vertelt? Voel je je in zo'n situatie ook ongemakkelijk, onhandig?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik luister en knik meestal een beetje meelevend. Maar zeker als ik personen eigenlijk niet zo goed ken denk ik wel helluuup :P

heb jij je wel eens misselijk gegeten? (Totaal geen relatie met mijn vorige Ben&Jerrys vraag :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Vandaag nog, geloof ik. :( Maar de pastasaus met salie en een scheutje rode wijn was ook zo goed gelukt...

Hou jij van verse kruiden in je eten?
fran

Bericht door fran »

Ja lekker. In de pasta bijvoorbeeld.

Wel eens je smartphone in de toilet laten vallen?
dbj

Bericht door dbj »

Nee, gelukkig niet.

Wat heeft jouw voorkeur? vrouwelijke of mannelijke huisarts.
kitten

Bericht door kitten »

Mannelijke.

Hoe lang was het langst dat je ooit onafgebroken in (wat voor soort dan ook) bondage hebt gezeten?
Crownless

Bericht door Crownless »

Geen idee. Ik denk een uur ofzo. Vast gebonden aan het bed. Niet heel erg spectaculair.

Wat is volgens jou de slechtste uitvinding ever?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Mack

Bericht door Mack »

MacDonalds! :pukey:

Wat vind jij nog acceptabele fastfood?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

In Zweden zit een fastfoodketen, de Max. Die hebben ongeveer hetzelfde als de MacDonalds, maar dan met verse broodjes, hamburgers waar vlees inzit, verse sla, lekkere saus, lekker kaas, knapperige bacon etc. Dat is zeker wel te eten:)

Wat vindt je het allerlekkerste tussendoortje?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik vind heel veel dingen acceptabel (ook MacDrek) maar als ik denk aan echt gezond vers lekker fastfood, dan denk ik aan de Subway. Of de wraps van de Hema counter. Ik heb, irritant genoeg, een enorme voorliefde voor krokant en vet eten. Dus ik eet nauwelijks tussendoortjes eigenlijk, omdat ik dan alleen maar slechte dingen weet waar ik zin in heb. Maar ik vind een appel dan ook goed, of een sultana hartig.

Wat is je leukste seksuele ervaring?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Een MMF trio. Dat was echt heftig, intens, gaaf.

Wanneer begint de meteorologische winter dit jaar?
Mack

Bericht door Mack »

De meteorologische winter is niet zo duidelijk:
Wikipedia schreef: De meteorologische winter is een verwarrend begrip, al is het oorspronkelijk bedoeld om het juist overzichtelijker te maken. Een veel gehoorde definitie van de meteorologische winter is die van de maanden december, januari en februari op het noordelijk halfrond en juni, juli en augustus op het zuidelijk halfrond. Als men het heeft over de gemiddelde wintertemperatuur, dan is die berekend aan de hand van deze periode.
Een andere, alternatieve definitie van de meteorologische winter is die van de gemiddelde luchttemperatuur op het noordelijk halfrond, respectievelijk het zuidelijke halfrond. Hiervoor neemt men de gemiddeld koudste dag van het jaar en trekt men respectievelijk anderhalve maand eraf en erbij om het begin en het eind van de winter te krijgen. De uitkomst hiervan bepaalt dat op 6 december de winter begint en op 6 maart eindigt. Op het zuidelijke halfrond komt dit meer overeen met de data van de astronomische winter, namelijk 20 juni t/m 19 september.
De astronomische is wel duidelijk: Hier in Nederland dit jaar op 22 december om 6:30 'sochtends.

Hou je er van om feitjes uit te zoeken? ;) :mrgreen: :ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
fran

Bericht door fran »

Nee, niet als het om kleine feitjes gaat.

Wel eens een opdracht van je D gekregen zelf een blinddoek te maken? :roll:

ps: kan wel tips gebruiken. Heb namelijk deze opdracht gekregen. Ben niet in bezit van naald en draad.....
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Neem een theedoek of een sjaaltje? en dan gewoon om je hoofd knopen? Of is dat valsspelen :P
En nee, die opdracht heb ik nog nooit gehad. Vind m wel origineel.

Ben je een beetje handig met naald en draad?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie