Vrolijk!
- skaoot
Re: Vrolijk!
Vrolijk want nu lekker eten en dan omkleden en tutten en met leuke mensen afreizen naar een avond met nog meer leuke mensen! 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Eindelijk mag je dus wel zeggenJerryM schreef:Yay, wij hebben sinds gisteravond weer internet thuis!!!
Zo veel lekkerder lezen en schrijven op een echte computer!

-
Zin in vanavond! Knuffelen met Ravelijne en Zarath en skaoot en kitten en Mack en Laura en sandra en Muis en en en en.... boel veel leuke mensen. Jeuj!
- Daantje
- Contacteer:
Oh ja..... daarom is 't zo rustig hier. Feestjes.
*doet klein rondedansje*
- Ik maak kans op een leuk huisje
- Mijn vader verwees vanavond naar mij als dochter
- Morgen een starbucksflashdate
Ik stuiter nog wel, maar dat mag de pret niet drukken.
*doet klein rondedansje*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Allemaal positieve zaken voor je en het is nu afwachten op een hopelijk positief besluit inzake huisje.fixertje schreef:Oh ja..... daarom is 't zo rustig hier. Feestjes.
*doet klein rondedansje*
- Crownless
Awesome fixer! Vooral die van je vader. Wauw.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Wat fijn fixertje .....en daar mag je best een groot rondedansje voor doen hoorfixertje schreef: *doet klein rondedansje*

- kitten
Oeh, wil ik ooook!fixertje schreef:- Morgen een starbucksflashdate
woei stoere paps heb jij fixertje.. gaaf !
Ik doe ook een dansje mee.. meer omdat ik dan niet zit en ik mijn billen dus niet voel.. auuwww..
:):):):)
Ik doe ook een dansje mee.. meer omdat ik dan niet zit en ik mijn billen dus niet voel.. auuwww..

- Ravelijne
Zooooooooooooo, wat een fijn feestje was dat! Nu wel toe aan even omvallen. Bijlezen --en trouwens alle andere bezigheden-- moeten later maar weer. Nu even hetzelfde doen als wat Zarath, de hond èn de poes al aan het doen zijn: een lekker warm plekje vinden om even wat slaap te pakken. 

- sandra
Ja, echt super gezellig!!!
en wat een gaaf huis...
jaloers!!
Geweldig weekend gehad weer eens, eerst feest van Ravelijne. Weer veel mensen gezien/gesproken die ik al een tijdje niet meer gezien had. Lekker kunnen genieten van spelende mensen en zelf ook nog gespeeld met Muis
.
Vandaag eerst even pannenkoeken gegeten en toen door naar Dreamer en Fiona. Leuk feest!! Veel mensen weer, nieuwe gezichten en mensen die we ook al weer veel te lang niet gesproken/gezien hadden
Gezellig!!!! Beetje vroeg naar huis, maar nu lekker moe alweer in bed samen
Zulke weekenden mogen er vaker zijn

Geweldig weekend gehad weer eens, eerst feest van Ravelijne. Weer veel mensen gezien/gesproken die ik al een tijdje niet meer gezien had. Lekker kunnen genieten van spelende mensen en zelf ook nog gespeeld met Muis

Vandaag eerst even pannenkoeken gegeten en toen door naar Dreamer en Fiona. Leuk feest!! Veel mensen weer, nieuwe gezichten en mensen die we ook al weer veel te lang niet gesproken/gezien hadden

Zulke weekenden mogen er vaker zijn

- kitten
Wat sandra zei, minus het spelen met muis!
Maar na vrijdagavond in het FC en zaterdag bij Zarath en Ravelijne helemaal gek gestuiterd te zijn, vond ik het wel even heel fijn om vanmiddag even gewoon bij Eric op de grond te mogen zitten en in mijn nek gekriebeld te worden. Gewoon even dat, even die ergste stuiters eruit! Poeh, dat is gewoon een opluchting! *vrolijk is*

Maar je hebt nu wel de toezegging dat jou tuin gedaan word
En wij dat onze toekoemstige tuin gedaan word
*gaat opzoek naar een huis met een grote tuin*

En wij dat onze toekoemstige tuin gedaan word

*gaat opzoek naar een huis met een grote tuin*

Zo, dit was wel een topweekend. Zaterdag genoeg energie om een sollicitatiebrief te schrijven (met dank aan kitten voor het nakijken; hij is net verstuurd). Daarna met diezelfde kitten naar het feestje bij Zarath en Ravelijne. Veel met mensen gepraat, zowel mensen die ik al kende, als nieuwe mensen. En Natya was gewoon lief voor me! (al is ze dat meestal wel tegen mij, moet ik me nu zorgen gaan maken dat ze dat deze keer er zo expliciet bij zei?
) De ochtend met pannekoeken was ook erg erg leuk.
Het was wel heel jammer dat ik merkte dat ik af en toe echt zo'n golf van depressieve gevoelens had, waardoor ik de grote massa mensen af en toe wat veel vond, en ook dat ik (naar mijn gevoel) veel minder actief sociaal was dan ik normaal ben. Gelukkig waren er regelmatig knuffels, en die hielpen goed.
Zondag nog naar vrienden van me geweest, en gespeeld. Dat was fijn! Voel me nu weer wat rustiger, en geloof dat de spieren in m'n rug ook minder in de knoop zitten. Wat nou massage, zwepen zijn veel beter!

Het was wel heel jammer dat ik merkte dat ik af en toe echt zo'n golf van depressieve gevoelens had, waardoor ik de grote massa mensen af en toe wat veel vond, en ook dat ik (naar mijn gevoel) veel minder actief sociaal was dan ik normaal ben. Gelukkig waren er regelmatig knuffels, en die hielpen goed.
Zondag nog naar vrienden van me geweest, en gespeeld. Dat was fijn! Voel me nu weer wat rustiger, en geloof dat de spieren in m'n rug ook minder in de knoop zitten. Wat nou massage, zwepen zijn veel beter!