Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Mijn ene poezel is al sinds gisterenavond niet meer thuis geweest...... Spoorloos. En toen ik vandaag werken was is hij ook niet thuis geweest, want z'n eten stond er nog....
*zich zorgen maakt*
*zich zorgen maakt*
Ik snap je zorgen nijn!
Kan ie niet bij iemand binnenzetten? In een schuurtje zijn gegaan toen het nog mooi weer was? Heb je desnoods dierenarts gebeld?
Kan ie niet bij iemand binnenzetten? In een schuurtje zijn gegaan toen het nog mooi weer was? Heb je desnoods dierenarts gebeld?
dierenarts??? welke van de hoeveel???? En asiel gaat echt niet zoeken op basis van 24 uur niet gezien ofzo 
Bovendien, alstie daar als gevonden binnenkomt, lezen ze z'n chip uit en komtie wel weer thuis. Bij iemand binnen zou kunnen. Lastige is wel dattie gewoon al een tijdje ziek is. Nare huidinfectie. En dus kans dat er toch was "ergers" aan de hand is ook niet uit te sluiten is....
*zucht verder*

Bovendien, alstie daar als gevonden binnenkomt, lezen ze z'n chip uit en komtie wel weer thuis. Bij iemand binnen zou kunnen. Lastige is wel dattie gewoon al een tijdje ziek is. Nare huidinfectie. En dus kans dat er toch was "ergers" aan de hand is ook niet uit te sluiten is....
*zucht verder*
Ai, meid, dat heb je met katten he :icon_confused: worries, worries... hoogstwaarschijnlijk is er niets aan de hand. Maar dat zal het piekeren wel niet stoppen *knuft*
*trekt beschermpak aan en kruipt troostbankje binnen*
*knuffelt nijntje terwijl ze haar adem inhoudt*
Arghhh buikgriep off the very painfull kind. Zo waar je blijft overgeven ook al heb je 24u niet meer gegeten en alsof men een dolk in je maagsteekt en er dan een engelse wals mee danst (ronddraait dus). Edit: een weense heeft meer draaitjes, heel zeker een weense!!!
Ik kan enkel hopen dat ik morgen superveel patienten ziek maar en dus een rustige week heb terwijl mijn collega weg is. Hebben die patienten toch geluk dat ik er te lief en onschuldig voor ben. (enkel een klein stemmetje wat zegt: dubbel gewonnen toch?)
*Spaart wat WS knuffels op om 12u werken door te geraken*
*knuffelt nijntje terwijl ze haar adem inhoudt*
Arghhh buikgriep off the very painfull kind. Zo waar je blijft overgeven ook al heb je 24u niet meer gegeten en alsof men een dolk in je maagsteekt en er dan een engelse wals mee danst (ronddraait dus). Edit: een weense heeft meer draaitjes, heel zeker een weense!!!
Ik kan enkel hopen dat ik morgen superveel patienten ziek maar en dus een rustige week heb terwijl mijn collega weg is. Hebben die patienten toch geluk dat ik er te lief en onschuldig voor ben. (enkel een klein stemmetje wat zegt: dubbel gewonnen toch?)
*Spaart wat WS knuffels op om 12u werken door te geraken*
warme knuf voor gille
en nog meer knuffels voor wie het nodig heeft..
** heuse knuffelbeer is **
en nog meer knuffels voor wie het nodig heeft..
** heuse knuffelbeer is **
- kitten
Hier moest ik toch even grinnikken. Maar heel erg beterschap, Gilraen! Zou je niet beter thuis blijven, als je zó ziek bent...?Gilraen^ schreef:Edit: een weense heeft meer draaitjes, heel zeker een weense!!!
Deelt wel 12 knuffels uit aan gille. Voor ieder uur eentje, dan moet het weer lukken toch?
- JJV
* geeft gille wat beschuit aan *
.. en slappe thee
en..
ow
en knuffels
maar die liggen vast te zwaar op de maag
.. en slappe thee
en..
ow
en knuffels
maar die liggen vast te zwaar op de maag
~\v/~
- Crownless
Ik heb een auto opgehaald voor mijn werk...
Het is een enorme 'hier mag je nog net in rijden met je rijbewijs B'-bus...
Ik reed een auto aan...
Bij het inparkeren...
Ik zag de auto echt niet! Zat helemaal in de dode hoek. Ik voel me zo'n suffe muts die even alle vooroordelen maar bevestigd. En de auto in kwestie was van een Afrikaanse man die nauwelijks Nederlands sprak en helemaal boos en stil was en niet wist hoe zo'n formulier werkte en het was ook mijn eerste keer maar maak zo'n man maar duidelijk dat hij gewoon geld gaat krijgen en de klap was heel hard en ik schrok me dood en... Als ubervrouw riep ik mijn vriendje erbij en we hebben met z'n drieën formulieren ingevuld terwijl die gast aan het bellen was en vrienden van hem kwamen... En nu ben ik dus bang dat ze op dat werk heel boos gaan worden en dat ik de rekening mag gaan betalen en bwaaaaah! Gelukkig was die man op het einde niet meer boos toen hem duidelijk was dat het allemaal geregeld gaat worden.
En het stomste is nog... er is absoluut geen schade aan de aftandse grote bus. Maar wel aan de hippe nog als nieuw uitziende wagen...
AAARGH! Ik ben al bijna blut! Daarom ga ik werken (and stupid little me heeft al wat geld uitgegeven.
)
Het is een enorme 'hier mag je nog net in rijden met je rijbewijs B'-bus...
Ik reed een auto aan...

Bij het inparkeren...

Ik zag de auto echt niet! Zat helemaal in de dode hoek. Ik voel me zo'n suffe muts die even alle vooroordelen maar bevestigd. En de auto in kwestie was van een Afrikaanse man die nauwelijks Nederlands sprak en helemaal boos en stil was en niet wist hoe zo'n formulier werkte en het was ook mijn eerste keer maar maak zo'n man maar duidelijk dat hij gewoon geld gaat krijgen en de klap was heel hard en ik schrok me dood en... Als ubervrouw riep ik mijn vriendje erbij en we hebben met z'n drieën formulieren ingevuld terwijl die gast aan het bellen was en vrienden van hem kwamen... En nu ben ik dus bang dat ze op dat werk heel boos gaan worden en dat ik de rekening mag gaan betalen en bwaaaaah! Gelukkig was die man op het einde niet meer boos toen hem duidelijk was dat het allemaal geregeld gaat worden.
En het stomste is nog... er is absoluut geen schade aan de aftandse grote bus. Maar wel aan de hippe nog als nieuw uitziende wagen...
AAARGH! Ik ben al bijna blut! Daarom ga ik werken (and stupid little me heeft al wat geld uitgegeven.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Gaat dit je echt geld kosten dan? Nee toch zeker??
*geeft kopje rustgevende thee aan tegen de schrik*
*geeft kopje rustgevende thee aan tegen de schrik*
- Crownless
Dat weet ik toch ook niet? :smiley_panic: Ik bedoel, ik heb geen auto, ik heb geen autoverzekering, ik weet niet of er eigen risico in zit, ik weet niet of ze nu meer premie moeten gaan betalen ivm no-claim en dat op mij gaan verhalen, ik weet niet hoeveel gezeik er van gaat komen, ik weet niet of die man ook wel echt betaald gaat krijgen en ik wil niet met een haatdragende overbuurman en zijn crew te maken hebben. En ik weet ook niet of ik nog een bloemetje moet gaan brengen of niet en de achterkant van dat formulier is ook heel ingewikkeld en en en...
Ik zie er iig heel erg tegenop om morgenochtend naar mn werk te bellen om ze mede te delen wat er gebeurd is en te vragen of ze willen helpen met de achterkant (er staan vragen op waar ik het antwoord gewoon niet van weet).
Ik zie er iig heel erg tegenop om morgenochtend naar mn werk te bellen om ze mede te delen wat er gebeurd is en te vragen of ze willen helpen met de achterkant (er staan vragen op waar ik het antwoord gewoon niet van weet).
asiel bellen meis ,, wie weet is ie daar binnen gebracht door de dierenambulance... en even rond lopen in de buurt.. misschien zit ie toch ergens vast in een schuurtje.. of is ie ff aan de wandel.. wat veel katten doen.. katers en ja ook poezen..nijntje schreef:dierenarts??? welke van de hoeveel???? En asiel gaat echt niet zoeken op basis van 24 uur niet gezien ofzo
*zucht verder*
sterkte ik hoop dat ie snel terug is
- kitten
@Crownless: je hebt idd informatie van hun nodig voor je formulier. Dat kan niet anders.
Het komt goed, echt waar!
Het komt goed, echt waar!

- Crownless
Ja, vast wel. Maar dat maakt het allemaal niet minder stom. En volgens vriendje zijn ze gewoon verzekerd voor dit soort dingen en leek het hem iig sterk dat ze geld van mij willen.
*nipt aan rustgevende thee* Dank je
*nipt aan rustgevende thee* Dank je