De wondere wereld der mobiele techniek
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
als je voor 5 uur reageert zou hij vandaag nog met de post meekunnen
- juffie
- Site Admin
En misschien is er nog wel iemand nog dichterbij die ook iets heeft liggen voor je. Balen dat het gebeurt! Maar het had net ff handiger geweest als het net voor jullie feestje was gebeurd...
MILF 

- Ravelijne
Woei, thanks! Maar het lijkt opgelost. Het scherm doet het nog steeds niet, maar ik heb de verbinding met de computer weer aan de praat. Met een omwegje via iTunes kon ik toen toch mijn SMS berichten binnenhalen en daar was ook al het berichtje over mijn nieuwe foon! Tmobile had gezegd 'binnen 2 weken', dus ik rekende al op drie. Maar hij is er dus gewoon al! Dus vervanging is niet echt meer nodig.
Wel heel erg bedankt allebei, het zou me behoorlijk uit de brand geholpen hebben. Drie weken zonder foon zou echt een ramp zijn geweest.
@juffie Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben toch wel blij dat ik het feestje niet met kapotte foon stress in ben gegaan.
Wel heel erg bedankt allebei, het zou me behoorlijk uit de brand geholpen hebben. Drie weken zonder foon zou echt een ramp zijn geweest.
@juffie Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben toch wel blij dat ik het feestje niet met kapotte foon stress in ben gegaan.

fijn dat het geregeld is Ravelijne! Nu weet ik weer waarom ik een reservetelefoon heb en hou.
- Ravelijne
Hehe, ja precies.
Was ik ook van plan met deze, voor de poes 'm van tafel liep. Is zo'n lomp beest, gooit ook volle mokken thee om en planten en flessen van tafel en zo. Ben ik helemaal niet gewend van katten, dat het kamerolifantjes zijn.
Donderdag heb ik een nieuwe foon, in ieder geval. 

- juffie
- Site Admin
Wellicht een idee om gelijk een beschermhoesje erbij te nemen?
Ja doe er een otterbox omheen! Is ie wel 3x zo groot.... Blij dat het opgelost is, en de nieuwe foon gaat een 4s worden? Ik wacht op een WS resentie 

- Ravelijne
Yep, 4S. Ik kan alvast een recensie van mijn ex doorgeven, die kreeg 'm namelijk gisteren al: een heerlijk ding. 

Gezien mijn 3 laatste tijd wat kuren heeft, ook maar een nieuwe bestelt en gezien het een verlenging van het abbo is, vind ik de prijs nog best meevallen. Hij is volgens de bestelstatus helaas even niet op voorraad, dus ik moet maar even geduld hebben..... Maar hihi, straks kunnen wij elkaars telefoons met elkaar laten praten 

- Ravelijne
Hehe, pratende telefoons! Yay!
Ik hoop dat je 'm snel hebt 

-
- Contacteer:
Ik wil ook de 4S! *pruil*
Feline 
Ik kreeg net een smsje!

Ik kreeg net een smsje!
|Uw bestelling staat klaar voor verzending. TNT post zal deze binnen 1 a 2 werkdagen bezorgen

nieuwe vraag. Waar halen jullie leuke ringtones vandaan? En dan het liefst nog gratis natuurlijk. Ik ben een beetje flauw van de standaard ringtones en kan de site waar ik voorheen downloade niet meer terugvinden.
- juffie
- Site Admin
je kunt ook liedjes die je op je foon (als je smartphone hebt) hebt gezet als ringtone instellen.
MILF