Vrolijk!
Re: Vrolijk!
YES!
Omdat ik alleenstaand ben, krijg ik bovenop de bijstandsuitkering van 660 euro, een toeslag van 20%. Dat betekent dat ik een maandelijks inkomen van iets meer dan 1000 euro tegemoet kan zien (inclusief zorgtoeslag en huurtoeslag). Daar kan ik goed mee rondkomen, dat deed ik de afgelopen jaren ook. Echt zo fijn! Dat scheelt nogal wat druk.
Omdat ik alleenstaand ben, krijg ik bovenop de bijstandsuitkering van 660 euro, een toeslag van 20%. Dat betekent dat ik een maandelijks inkomen van iets meer dan 1000 euro tegemoet kan zien (inclusief zorgtoeslag en huurtoeslag). Daar kan ik goed mee rondkomen, dat deed ik de afgelopen jaren ook. Echt zo fijn! Dat scheelt nogal wat druk.
- JerryM
yup, lukte mij ook prima, zelfs genoeg om lekker wat te sparen voor later/leuke dingen/kapotte dingen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Nou, dan weet je dus bij deze hoeveel ik per maand ontvang
En dat al jarenlang.
Daarmee heb ik nog wat extra's zoals Ooievaarspas en Langdurigheidstoeslag enzo, omdat ik al jarenlang in de Bijstand zit...

En dat al jarenlang.
Daarmee heb ik nog wat extra's zoals Ooievaarspas en Langdurigheidstoeslag enzo, omdat ik al jarenlang in de Bijstand zit...
Met dit inkomen kan ik zelfs elke twee maanden makkelijk naar mijn partner, weet ik uit ervaring 

Joh dbj....niet alles is even beroerd hoor. Ik leef al een jaar van 603 euro per maand......en er zullen vast mensen zijn die het met nog minder doen.
- juffie
- Site Admin
Ik vind het knap hoor, rondkomen van dat bedrag! En dan nog overhouden ook. Heb het bij Jerry gezien, die kon er ook mee toe komen. Nou, ik zie dat mezelf nog niet doen.
MILF 

- Voleuse
Hangt er ook vanaf hoe groot je vaste lasten zijn, lijkt me zo.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Makkelijk is anders, leuk is het niet en overhouden al helemaal niet.....maar het was voor een goed doel dus kiezen op elkaar en doorbijten. En vanaf morgen weer werken voor salaris.......de rijkdom 
Ik had ook in de IT kunnen blijven.....verdiende 2500 bruto per maand......maar stond met tegenzin op, vond mijn werk niet leuk meer en denk dat een maagzweer/hogebloeddruk etc niet lang meer opzich lieten wachten. Nu heb ik weer lol en ga sta met plezier weer op om te gaan werken,,, dat was het afzien meer dan waard.

Ik had ook in de IT kunnen blijven.....verdiende 2500 bruto per maand......maar stond met tegenzin op, vond mijn werk niet leuk meer en denk dat een maagzweer/hogebloeddruk etc niet lang meer opzich lieten wachten. Nu heb ik weer lol en ga sta met plezier weer op om te gaan werken,,, dat was het afzien meer dan waard.
Laatst gewijzigd door Illustra op 31 okt 2011, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
YAY, ik ga misschien toch snel Peter weer zien. En dat zag er eerst even helemaal niet naar uit met allerlei persoonlijke zaken die speelden. En misschien ben ik er zondag ook bij bij Laced Up. Dat maakt dit meisje helemaal blij
Ik kan mijn lappie weer gebruiken, want Mack heeft een lader voor me gefixt (was bij Zarath blijven liggen)!
Ik heb een heerlijk weekend vol feestjes gehad, geweldig gespeelt, mij speellust (en libido) zijn een beetje x10 en eh, *stuiter*blij*
Ik heb een heerlijk weekend vol feestjes gehad, geweldig gespeelt, mij speellust (en libido) zijn een beetje x10 en eh, *stuiter*blij*

- Mack
Yep, dat het "een leuk weekend" was is een beetje een understatment. :icon_biggrin:
Violet wands zijn leuk, zeker gecombineerd met knife-play.
Over het financieële plaatje gesproken: Ik werk de laatste jaren 24 uur in de week en krijg dan ongeveer dat bedrag binnen.
Aangezien wij heel goedkoop wonen gaat dat prima. Nu nog af en toe wat geluidsklusjes erbij voor de krenten in de pap...
Violet wands zijn leuk, zeker gecombineerd met knife-play.

Over het financieële plaatje gesproken: Ik werk de laatste jaren 24 uur in de week en krijg dan ongeveer dat bedrag binnen.
Aangezien wij heel goedkoop wonen gaat dat prima. Nu nog af en toe wat geluidsklusjes erbij voor de krenten in de pap...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Jezebel

En ik ben gewoon happy vandaag

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets