Teasen..
Re: Teasen..
Teasen kan op het moment zelf leuk of niet leuk zijn, maar mijn motto is: achteraf moet het altijd leuk zijn.
Bv van dat niet leuk teasen: bv. als je seksueel geteast wordt en je wil op dat moment heel graag bevredigd worden en het gebeurt niet, is dat op dat moment best vervelend. Maar wanneer je erna dan toch die bevrediging krijgt (tijdstip afhankelijk van Dom) dan was het allemaal toch de moeite waard. Dus kijk ik erop terug met een leuk gevoel ongeacht hoe gefrustreerd, emotioneel, boos of wat dan ook ik op het moment zelf was. (Meer nog, de sub in mij heeft dit af en toe nodig dat niet leuk teasen. Maakt me echt klein)
Leuk teasen is dubbel leuk.
Bv van dat niet leuk teasen: bv. als je seksueel geteast wordt en je wil op dat moment heel graag bevredigd worden en het gebeurt niet, is dat op dat moment best vervelend. Maar wanneer je erna dan toch die bevrediging krijgt (tijdstip afhankelijk van Dom) dan was het allemaal toch de moeite waard. Dus kijk ik erop terug met een leuk gevoel ongeacht hoe gefrustreerd, emotioneel, boos of wat dan ook ik op het moment zelf was. (Meer nog, de sub in mij heeft dit af en toe nodig dat niet leuk teasen. Maakt me echt klein)
Leuk teasen is dubbel leuk.
Eh. Waar vraag je nu precies naar?phedre schreef:off topic..
boefje.. hoe doe je dat?? kan je mij dat leren??
Het is eigenlijk een simpele redenatie. Wat ik ook doe, wat ik ook vraag, wat ik smeek, wat ik zeur, ALLE beslissingen zijn aan D-D. Dus ik laat hem weten hoe ik me voel en dat is het. Ik heb toch geen invloed. En eigenlijk vind ik dat persoonlijk heel bevrijdend. Ik hoef in feite nergens over na te denken. Tijdens een spel zit ik in het "nu". Er is pijn. Of angst. Of haat. Of geilheid. Of liefde. Of mijn handen beginnen te slapen. Of een combinatie van zaken. Al die dingen vertel ik. Maar laat over me heen komen wat hij ermee doet. Misschien ook omdat ik echt een rotsvast vertrouwen in hem heb dat ik dat kan ofzo? Hij voelt vaak heel goed aan wat ik aan kan (en stopt vaak vlak voor mijn stopwoord, de hufter
). Maar als het nodig is gebruik ik mijn stopwoord en weet ik dat hij stopt en zal luisteren. En misschien is het dan ook omdat ik mezelf vertrouw?
Edit: dit is overigens ook de reden waarom hij geen mindfucks met me uit kan voeren, hahahaha. Ik ga er van uit dat als hij iets daadwerkelijk wil doen, dat ie het toch wel doet.

Edit: dit is overigens ook de reden waarom hij geen mindfucks met me uit kan voeren, hahahaha. Ik ga er van uit dat als hij iets daadwerkelijk wil doen, dat ie het toch wel doet.

Boefje schreef:(en stopt vaak vlak voor mijn stopwoord, de hufter)

Verders, ik ben wel dan weer wel heel gevoelig voor mindfucks. Wat soms dan ook wel weer leuke situatie oplevert. Maar die willen mij natuurlijk op dit moment even niet te binnen schieten.
Leuk topic pluis! Zal er nog eens wat langer over nadenken ook.
- Mack
Jhaaa! Tof.
Dropje's lijf geeft heel goed aan wanneer zij gaat klaarkomen, dus haar op het randje van een orgasme brengen... en dan wachten, gaat prima. (en dan nog eens... en nog eens... en... ) Daar gaat zij dan uiteindelijk hele leuke jammer-geluidjes van maken en uiteindelijk héél beleefd (en dat is wat voor een rel & vecht-sub) om een orgasme vragen.
Dat krijgt ze dan ook want het is veel te leuk om te zien/voelen hoe dat dan door haar lijf schokt.

Dropje's lijf geeft heel goed aan wanneer zij gaat klaarkomen, dus haar op het randje van een orgasme brengen... en dan wachten, gaat prima. (en dan nog eens... en nog eens... en... ) Daar gaat zij dan uiteindelijk hele leuke jammer-geluidjes van maken en uiteindelijk héél beleefd (en dat is wat voor een rel & vecht-sub) om een orgasme vragen.

Dat krijgt ze dan ook want het is veel te leuk om te zien/voelen hoe dat dan door haar lijf schokt.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Grappig jullie twee:lol:
En die reactie van dropje vind ik schattig.... sorry dropje!
En die reactie van dropje vind ik schattig.... sorry dropje!
- Crownless
*knikt instemmend met Marijke*
Echt wel! Een van de leukste dingen die ik meemaakte hielden in dat ik hem zo ontzettend zat op te geilen (toen hij vast lag) dat hij agressief werd en alleen nog maar oog had voor zijn eigen lustbeleving. Dat ik nog wat ophitste door dingen te zeggen als 'nou, noem je dat geil zijn?' en 'Waar is dat beest dan? Laat t beest eens los' (damn, het klinkt erg cliché en fout nu, maar toen was het hot). En toen liet ik hem los. Geweldig! Overweldigend! Geil! Spannend! Sexy! Alles in een. Graaien waar hij graaien kon, alles tegelijk willen doen... En alles om hem op te laten houden was hem aankijken en 'stop' te fluisteren. En dat moment, dat ik zo ontzettend veel overmacht had dat hij van seksbelust beest meteen transformeerde in een subje dat me met hondenoogjes vragend aankijkt en wacht op mijn volgende wens, dat moment was echt zo ontzettend cool!
Echt wel! Een van de leukste dingen die ik meemaakte hielden in dat ik hem zo ontzettend zat op te geilen (toen hij vast lag) dat hij agressief werd en alleen nog maar oog had voor zijn eigen lustbeleving. Dat ik nog wat ophitste door dingen te zeggen als 'nou, noem je dat geil zijn?' en 'Waar is dat beest dan? Laat t beest eens los' (damn, het klinkt erg cliché en fout nu, maar toen was het hot). En toen liet ik hem los. Geweldig! Overweldigend! Geil! Spannend! Sexy! Alles in een. Graaien waar hij graaien kon, alles tegelijk willen doen... En alles om hem op te laten houden was hem aankijken en 'stop' te fluisteren. En dat moment, dat ik zo ontzettend veel overmacht had dat hij van seksbelust beest meteen transformeerde in een subje dat me met hondenoogjes vragend aankijkt en wacht op mijn volgende wens, dat moment was echt zo ontzettend cool!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- pluis
Ben ik toch ineens even heel blij met de reacties van Crownless en Marijke. Ik dacht dat de toenemende frustratie wees op 'iets verkeerds doen' (omdat Ãk er zo in t geheel niet op reageer). Maar dat kan ik (suffe ikke) natuurlijk óók gewoon gebruiken.
Ha!
Thanks, ladiezz.
Ha!

- Crownless
Gaaah! *stuiter stuiter* :smiley_panic:Crownless schreef:En alles om hem op te laten houden was hem aankijken en 'stop' te fluisteren. En dat moment, dat ik zo ontzettend veel overmacht had dat hij van seksbelust beest meteen transformeerde in een subje dat me met hondenoogjes vragend aankijkt en wacht op mijn volgende wens, dat moment was echt zo ontzettend cool!
Inspirerend is idd het woord.Marijke schreef:Zeker.
En man, je post is inspirerend, Crownless...

Ik vind het heel leuk als mijn vriend mij teast,
maar wel aleen als het inderdaad een leuke afloop heeft.
Als hij me vastbindt, ondertussen op de xbox speelt maar
mij wel op blijft geilen, dan opeens ermee stopt en niks meer
doet, tot dat het zo laat is dat ik in slaap val,
dan baal ik toch wel! Er moet wel iets leuks komen
op het einde vind ik!
maar wel aleen als het inderdaad een leuke afloop heeft.
Als hij me vastbindt, ondertussen op de xbox speelt maar
mij wel op blijft geilen, dan opeens ermee stopt en niks meer
doet, tot dat het zo laat is dat ik in slaap val,
dan baal ik toch wel! Er moet wel iets leuks komen
op het einde vind ik!
- Heerscher-vd-nacht
Teasen is stom... *kreunt zachtjes*
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."