Vrolijk!
- skaoot
Re: Vrolijk!
Ik word vrolijk van een druk op en neer apporterende Tom
Vind ie leuk!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- miss_meeko
Toran heeft tickets gewonnen voor de gala premiere van Wicked! Dus nu op kledingjacht 

- kitten
In mijn menstruatiecyclus-app hou ik sinds half juli ook mijn energiepeil bij. Eén streepje voor een dag dat ik nauwelijks uit bed kom. Twee als ik wel wat gedaan krijg, maar me nog moe voel. En drie als het voelt als een normale of goede dag. Dat is in augustus en september vrijwel allemaal 1-2 streepjes per dag geweest, in oktober zie je het aantrekken en nu heb ik al bijna een hele week uitsluitend 3 streepjes!
Ik heb mijn energie weer terug! Ik krijg weer dingen gedaan! Sure, dingen blijven nog steeds liggen, maar da's omdat ik een chaos-hoofd ben.
Niet omdat ik te moe ben. Yay!

- skaoot
Yay voor terugkerende energie!
En voor weekend! Week ging best snel en best goed, lijkt mij een teken dat ik best goed zit op deze werkplek. Al zijn er nog weinig echte storingen of problemen voorbij gekomen. En mooi weer!
En voor weekend! Week ging best snel en best goed, lijkt mij een teken dat ik best goed zit op deze werkplek. Al zijn er nog weinig echte storingen of problemen voorbij gekomen. En mooi weer!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
bijna weekend en dan ga ik naar Peter toe en gaan we leuke dingen doen.
-
Ik ben vrolijk!
Ik heb vakantie en die is begonnen met 2 nachten samen met Heerscher.
Gister hebben we geshopt en heb ik alvast mijn verjaardagscadeautje gehad.
En ik mocht me ook nog even heerlijk klein voelen.
Dat terwijl ik niet verwacht had dat mijn hoofd daar in mee zou gaan,
omdat ik me de hele week zo ontzettend niet subbig voelde.
En ineens was echt alle weerstand weg zo fijn!
Ik ben ook vrolijk omdat ik beetje bij beetje uit die hele diepe put omhoog begin te klimmen en weer kan gaan genieten van mn leventje
Yay voor een ontzettend fijn weekend!
Ik heb vakantie en die is begonnen met 2 nachten samen met Heerscher.
Gister hebben we geshopt en heb ik alvast mijn verjaardagscadeautje gehad.
En ik mocht me ook nog even heerlijk klein voelen.
Dat terwijl ik niet verwacht had dat mijn hoofd daar in mee zou gaan,
omdat ik me de hele week zo ontzettend niet subbig voelde.
En ineens was echt alle weerstand weg zo fijn!
Ik ben ook vrolijk omdat ik beetje bij beetje uit die hele diepe put omhoog begin te klimmen en weer kan gaan genieten van mn leventje
Yay voor een ontzettend fijn weekend!
- eireann
- Site Admin
- kitten
Yay leonietje!

-
Yay voor leonietje en jongetje! (sorry, je blijft gewoon jongetje voor me...ik ken je al zo lang zo!)
Ik ben vrolijk van het feestje gister. Was echt zo leuk. Enorrrrum gelachen met skaoot en Anouk
Ik ben vrolijk van het feestje gister. Was echt zo leuk. Enorrrrum gelachen met skaoot en Anouk

- Mack
Wij zijn bezig met een culinair rondje België.
Gisteren eerst bij mijn broer met verse kervel soup en een quiche. Daarna door naar mijn peet-oom die ons meesleepte naar een van de betere restaurantjes van Brussels voor een overheerlijke kreeft, champagne
en werkelijk schandalige chocolade mouse
toe.
Nu zijn we bij Zarath & Ravelijne. Het stoofvlees staat op en er word iets geheimzinnigs als toetje gemaakt.
We love België! (ja, sommige liefde gaat door de maag)
Gisteren eerst bij mijn broer met verse kervel soup en een quiche. Daarna door naar mijn peet-oom die ons meesleepte naar een van de betere restaurantjes van Brussels voor een overheerlijke kreeft, champagne

Nu zijn we bij Zarath & Ravelijne. Het stoofvlees staat op en er word iets geheimzinnigs als toetje gemaakt.

We love België! (ja, sommige liefde gaat door de maag)

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- kitten
Nou... Nou... Ik ga donderdag sushi eten hoor!
(maar vanavond wordt het weer k&k lasagna...)

- eireann
- Site Admin
Ik ga zo uit eten met Stillewateren 
Oh en ook knuffels voor leonietjes en jongetje! En eensch met chell dat ik er niet aan kan wennen dat je nu anders heet hoor

Oh en ook knuffels voor leonietjes en jongetje! En eensch met chell dat ik er niet aan kan wennen dat je nu anders heet hoor