dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
colet

Re: dromen over ws topic

Bericht door colet »

Voleuse, word jij nou nooit lachend wakker?? Dat kan toch bijna niet anders! Of dat je wakker wordt van je eigen gelach :)
Crownless

Bericht door Crownless »

LOL!!!

In dromen zijn dat soort dingen om een of andere reden altijd normaal. Als ik raar droom, begin ik pas te lachen of te bedenken 'dat was raar!' als ik wakker ben.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat Laura een nieuwe baan als accountant had en nu tegen mij een heel verhaal ophing over financiele dingen waar ik niets van begreep, en dat ik wel verantwoordelijk moest zijn. Ze had een witte, gebreide beanie muts op haar hoofd met 3 gekleurde strepen. Ineens trok ze hem van haar hoofd af om het belang van de strepen uit te leggen: Kijk *snuiffff* deze groene streep ruikt naar het bos, *snuffff* deze rode streep ruikt naar mijn werk en *snufff* oh, deze bruine streep zit er alleen maar omdat ik mijn haar te lang niet heb gewassen.

Toen ik wakker werd en naar de WC moest heb ik me eerst nog een tijdje zitten afvragen of dat wel financieel verantwoord was :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

WTF, ik financieel advies geven? Als ik dat ooit ga doen denk ik dat je het beter kunt negeren :P
Mack

Bericht door Mack »

Het enige financiële advies wat Laura & ik kunnen geven is, stel dat je een miljoen €uries wint, hoe je dat met de grootst mogelijke lol binnen een jaar weer kwijt kan zijn. :P
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Olleke

Bericht door Olleke »

Die derde streep :schater: Ik dacht even aan iets anders :schater:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, ik ook :schater:

Ik droomde dat er ineens een paar pestkoppen van vroeger lid waren van ws, en meegingen naar de ardennen. Heel ws liep met ze weg, terwijl ik ineens geen zin meer had in het jaarlijkse uitje en heel langzaam mijn spullen ging pakken. Waardoor Bryan ging mopperen omdat het maar niet opschoot en dat iedereen er al zou zijn en dat zelfs Muis en Sandra (die dit jaar jammer genoeg niet komen) er eerder zouden zijn dan wij.

Meh. Ik had even helemaal geen zin meer in de ardennen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Awwww... Nou, die mensen mogen lekker niet mee hoor, Crownless!!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik door een kledingwinkel liep en dat Guilty ineens een kledingrek dwars in het gangpad neerzette. Hij had berekend hoe de 'flow' van de mensen liep en die was niet goed volgens hem. Tone ik er toch langs probeerde te gaan werd ik opgetild en weer terug gezet, fus ik moest helemaal omlopen. Even later werd de echte reden van het kledingrek duidelijk: nu moest iedereen langs Pluu, die als een soort missionaris van God statistiek stond uit te leggen.
Na afloop van de statistiek-sessie mocht ik met ze mee naar huis. Toen we bij hun huis aankwamen zat de schuurdeur van de grendel. Guilty begon meteen een verhaal dqt dat door Pluu kwam, want als zij naar de kinderboerderij wilde dan was ze zo enthousiast dat ze vergat de deur weer dicht te doen. En dat was zoo genant als er familie langskwam, want die gingen allemaal vragen waarom de schuurdeur toch van de grendel was, en dan stond hij met zijn mond vol tanden.
Volgende scene (een paar dagen later): ik zit in de tram op weg naar Guiltys verjaardagsfeestje. Ik zit al hardop verjaardagsliedjes te zingen om in de stemming te komen. Dan rijdt de tram ineens iemand aan, dus ik moet verder lopen. als ik op het feestje aankom blijkt dat Guilty is aangereden. Het feestje gaat nog wel gewoon door, alleen ligt Guilty op de onderste verdieping bewusteloos in een ziekenhuisbed. Iedereen vind het wel sneu voor hem, maarja, er zijn nou eenmaal hapjes ingekocht enzo. Ik maak me wel zorgen, want het ziet er niet goed uit met allemaal bliepende montors die op hem zijn aangesloten. Ik ga toch maar verder met het feestje, mijn vriend blijkt er ook te zijn en de hapjes zijn wel lekker. Voordat we naar huis gaan wil ik toch nog even naar Guilty toe. Die blijkt alweer 100% in orde te zijn. Hij baalt alleen een beetje dat hij zijn eigen feestje gemist heeft.
Om het goed te maken volgt daarna een seksscene :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

dromen over ws topic

Bericht door eireann »

Je droomt best vaak guilty en pluu hè? :)
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja klopt, komt omdat ik veel met de Nextfeesten bezig ben in mijn hoofd, denk ik :P.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Das weer een echte Voleuse original. Is scenario schrijver geen beroep voor jou? Lwvert vast hilarische psychedelische films op.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Guilty

Bericht door Guilty »

Voleuse schreef:Ik droomde dat ik door een kledingwinkel liep en dat Guilty ineens een kledingrek dwars in het gangpad neerzette. Hij had berekend hoe de 'flow' van de mensen liep en die was niet goed volgens hem. Tone ik er toch langs probeerde te gaan werd ik opgetild en weer terug gezet, fus ik moest helemaal omlopen. Even later werd de echte reden van het kledingrek duidelijk: nu moest iedereen langs Pluu, die als een soort missionaris van God statistiek stond uit te leggen.
Na afloop van de statistiek-sessie mocht ik met ze mee naar huis. Toen we bij hun huis aankwamen zat de schuurdeur van de grendel. Guilty begon meteen een verhaal dqt dat door Pluu kwam, want als zij naar de kinderboerderij wilde dan was ze zo enthousiast dat ze vergat de deur weer dicht te doen. En dat was zoo genant als er familie langskwam, want die gingen allemaal vragen waarom de schuurdeur toch van de grendel was, en dan stond hij met zijn mond vol tanden.
Volgende scene (een paar dagen later): ik zit in de tram op weg naar Guiltys verjaardagsfeestje. Ik zit al hardop verjaardagsliedjes te zingen om in de stemming te komen. Dan rijdt de tram ineens iemand aan, dus ik moet verder lopen. als ik op het feestje auilty toe. Die blijkt alweer 100% in orde te zijn. Hij baalt alleen een beetje dat hij zijn eigen feestje gankom blijkt dat Guilty is aangereden. Het feestje gaat nog wel gewoon door, alleen ligt Guilty op de onderste verdieping bewusteloos in een ziekenhuisbed. Iedereen vind het wel sneu voor hem, maarja, er zijn nou eenmaal hapjes ingekocht enzo. Ik maak me wel zorgen, want het ziet er niet goed uit met allemaal bliepende montors die op hem zijn aangesloten. Ik ga toch maar verder met het feestje, mijn vriend blijkt er ook te zijn en de hapjes zijn wel lekker. Voordat we naar huis gaan wil ik toch nog even naar Gemist heeft.
Om het goed te maken volgt daarna een seksscene :mrgreen:
:clown:
Pluu

Bericht door Pluu »

Rare droom Voleuse. Zo goed is mijn statistiek nou ook weer niet hoor! En feestjes vieren terwijl Dak in het ziekenhuis ligt is niet aardig!

Dat je het goed maakt met seks dan wel weer :clown:
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Als de dromen van Voleuse verfilmt zouden zijn, zou David Lynch jaloers worden :P
Plaats reactie